Ervaring met crystal meth?

De naam zegt het al, hier kun je terecht voor alles over de harddrug Speed.

Ervaring met crystal meth?

Berichtdoor Ingmar89 op 29 sep 2016 18:10

Beste allemaal,

Ik weet dat crystal meth een erg slechte naam heeft en dat het bekend staat als de drug die je direct verslaafd maakt na 1x proberen.­ Toch wil ik het proberen.­

Dat gezegd te hebben heb ik wat kunnen bemachtigen uit duitsland.­ Helaas nog niet naar het testcentrum kunnen brengen maar het zijn relatief grote en heel heldere kristallen.­
Allergie testjes gedaan met 1 en 5 mg.­ (oraal)
Daarna de volgende dag met de minimale dosis van 10mg.­ (nasaal)
Op sommige plekken lees ik dat je van 10mg (nasaal) al behoorlijk lang kan genieten, echter voelde ik praktisch niks, hoogstens wat meer energie en allerter.­
volgens erowid ligt de common dose tussen de 10 en de 30.­
Dus gister 20mg gesnoven en een half uur later nog eens 20.­ Weer relatief weinig effect.­ (hoewel ik me wel een uurtje heeeeel erg chil voelde maar toch vol energie)

Ik snap dat het laten testen van het spul meer duidelijkheid kan brengen (hoewel ik betwijfel of ze mij gaan vertellen of het d-racemische of of 4-nogwatnogwat versie is.­ Schijnt ook weer verschil in te zitten)

Anyway anyhow,

Als iemand zijn ervaring hier kan neerplempen met de nasale dosis en de te verwachten effecten zou dat heel erg fijn zijn.­
Ik had verwacht met 20mg al aardig te vliegen namelijk....­

p.­s.­ Als je geen antwoord of toevoeging hebt, toch bedankt voor het lezen!­
Ingmar89
Newbie

Re: Ervaring met crystal meth?

Berichtdoor Peppi en Coki op 29 sep 2016 20:09

Mwuah, dat is meer het verhaal dat de media er van maakt, net zoals dat XTC supergevaarlijk is en vergeet vooral de zombiedrug 'Flakka' niet. :P

Voor de rest is voor zover ik weet Fool de enige hier (wie nog actief is) die ooit methamfetamine heeft gebruikt, misschien dat die er meer over kan vertellen.

P.s. laat het gewoon testen! Misschien heb je wel gewoon normale speed gekocht of gewoon troep, je weet het nooit tenzij je het laat testen.
Gedaan: alcohol, nicotine, wiet, hasj, herbal-xtc (kryptonite), lachgas, truffels, 4-FA, 2c-b, XTC, speed, mijn vriendin
Te doen: LSD, ketamine, mijn vriendin
Peppi en Coki
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Ingmar89 op 29 sep 2016 20:22

Haha, ik besef dat de slechte reputatie van meth voornamelijk uit de media komt.
Echter is het hardnekkig en zal het ook enige kern van waarheid bevatten.
Zette het erbij om de comments te voorkomen: "doe het gewoon niet" De keus dat ik het wil proberen staat al vast :stoned:

Testen moet ik absoluut laten doen, gaat ook gebeuren. Vroeg me wel af of meth uberhaubt vervuild kan zijn als het als puur glas word aangeleverd (ik snap dat de kwaliteit dan nogsteeds off kan zijn though).

Ik hoopte dat iemand hier meer ervaring heeft met het snuiven van het spul, hoeveel er werd gebruikt en hoe dat uitpakte. (de meeste mensen roken het namelijk...)
De aanbevolen dosissen en de verhalen op het internet zijn erg schaars in het nederlands en lopen extreem uiteen in het engels.
Ingmar89
Newbie

Berichtdoor ZERO- op 04 okt 2016 21:55

Je zou Fool even kunnen vragen, maar die is pas over een paar weken weer online.
ZERO-
Badass junkie

Berichtdoor Yaizer op 11 okt 2016 20:25

Ik heb een vriend die dit goedje eenmalig heeft gebruikt, nasaal.

De hoeveelheid heb ik niet gevraagd. Zal denk ik wel rond de 25 mg zitten. Wel heeft hij 2 dagen wakker gelegen. Weet ook niet of het een eenmalige snuif was of 3 dagen door gaan was.

Hij vond het effect ook niet intens sterk. Hij zei dat het net zoals speed werkte. Je wordt energieker, krijgt meer zin om te praten...maar je bent net een plateau hoger als dat. Het heeft de effecten van speed met een net extra boostje. Heel chill dus omdat, ik spreek nu voor mij zelf, pep het "net" niet is voor mij.

Hij zei wel dat je sterk in je schoenen moest staan. Je pakt, net zoals pep, het gewoon even snel. Het voelt aan als heel ongevaarlijk met de gedachte "is hier nou iedereen bang voor?".

Oh, je hebt ook een klein coke aspect erin. Je voelt je goed, over je zelf. Dus iets zelfverzekerder.

Zal misschien binnenkort vragen wat de dosis er van was. Ik weet dat als je het spuit het wel echt enorm intens kan zijn. Echt heel erg.

Voor vragen, stel ze altijd! Heb het aan één stuk door geschreven dus weet niet of ik alle informatie die ik ken heb vermeldt.

Hij heeft er hierna nooit meer aan gezeten. Was dus ook eenmalig voor hem.
Yaizer
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Fly op 12 okt 2016 03:58

Ik heb Crystal Meth nu inmiddels 8-10x gebruikt. Ik was er eigenlijk bang voor omdat ik namelijk een speedverslaving heb. Mijn angst was dus dat de CM ook zou aanslaan en dat ik dan na een paar maanden gereduceerd zou zijn tot een skelet.

Ik heb het gerookt (met zo`n glazen pijpje) en nasaal ingenomen. Ik moet er wel bij vermelden dat ik in de aanloop daarvoor al redelijk wat speed had gebruikt.

Afijn, ik had hoge verwachtingen van CM, maar ik heb er tot op vandaag weinig van gevoeld. En de kwaliteit was echt wel goed (getest). Ik merk er eigenlijk vrijwel niets van en ik haal het niet eens tot de volgende morgen zonder moe te worden en te willen gaan slapen.

Nu zei laatst iemand tegen mij dat ik het eens helemaal nuchter moet gebruiken om het `echte` CM gevoel te kunnen ervaren. Of CM te injecteren. Dat laatste doe ik niet, dat is een grens die ik mentaal gewoon niet kàn overschrijden (dus ook al zou ik het willen, ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten om het te injecteren).

Het is trouwens wel prijzig spul. Het is in Zwitserland behoorlijk populair. Maar ik hou het liever bij het oud-hollands-pep-snuiven. :wink:
Fly
Newbie

Berichtdoor IceBaby op 19 nov 2016 00:52

Hallo alle vreemde stofjes ge-intereseerde,

Ik heb crystal meth voor het eerst gerookt in Maleisie (Zuid Oost Azie) in 2001. Hebben daar 7 jaar gewoond en nu weer terug in Holland
Die drug is daar in heel Azie al decenia overal verkrijgbaar en in super kwaliteit.
Goede kwaliteit meth (en dan echt in de heldere crystal vorm) is echt niet te vergelijken met wat voor andere drug dan ook.
Na 2 hijsjes van het zilverfolie te hebben genomen, met een hand gemaakt rietje van zilverfolie ook, stonden de haren op mijn rug binnen 2 minuten van genot al overeind..
Man man man wat een ongelooflijke rush en enegie boost is dat.. Vind het echt heerlijk :)
Heb toen nog eens een hijsje of 6 genomen die zelfde avond (chasing the dragon noemen ze dat in Azie), en dat was genoeg voor mij om 3 dagen en nachten wakker te blijven. Je word er absoluut niet high van (althans niet het gevoel van high zijn zoals met andere drugs). Het geeft je gewoon een ENORME energie boost die 2 tot 3 dagen en nachten duurt..
Je bent super helder en gefocused en kon gewoon naar mijn werk zonder dat iemand wat aan mij zag of merkte, echt ideaal.. Alleen moest ik op werk wel de neiging onderdrukken om meer te gaan praten (die gave heb ik dus). Maar zodra het het einde was van mijn werkdag en ik mij weer op straat bevond met onbekenden lulde ik nonstop.. En onbekenden zien dan nog steeds niet dat je aan de meth zit.Omdat ze je niet kennen denken ze dat je van nature veel praat hahah.
Ook moet je de neiging tot "tanden knarsen" kunnen onderdrukken (ongecontroleerde bewegingen met je kaak wat heel kenbaar is bij meth gebruik). Ik heb daar met namen last van als ik dan toch net iets te veel gerookt heb.. Eigenlijk zijn 5 a 6 hijsjes al genoeg voor 48 uur, maar rook wel eens meer in gezelschap omdat het dan zo gezellig is om te doen en "echte" meth smaakt ook nog eens lekker indien het gerookt word..
Maar dat was toen.. Nu limitier ik mij tot max 6 hijsjes.. Als je dan wilt kan je makkelijk 48 uur wakker blijven en top fit zijn.. Maar het is niet zo dat je er niet op kan slapen.. Meth heeft de eigenschap dat het geen je mee bezig bent ook heel intensief en heel gefocused doet. Meestal gebruik je dit in gezelschap van anderen dus word er gepraat, wat je dan ook 48 uur kan volhouden, wat je zo af en toer best mag doen.. Maar als ik mij er toe aan zet om toch naar bed te gaan om mijn lichaam de rust te geven wat elk lichaam nodig heeft (alleen door de meth voel je absoluut geen vermoeidheid voor 48 uur, maar je lichaam is het wel geloof me) dan kan ik ook heerlijk slapen op meth omdat je dat dan ook intens doet. Maar om deze "gevaarlijke" drug zo veilig mogenlijk wilt gebruiken. Dan moet dit niet wekenlijks en al helemaal NIET dagenlijks doen...!! Zo af en toe, als je er gewoon eens zin in hebt. Of als je de enrgie nodig hebt voor een lang weekend stappen kan je het rustig doen..
Ik rook het nu dus al ruim 15 jaar maar alleen zo af en toe (1x in de 1 a 2 maanden doe ik dan zo'n sessie). Op die manier blijf je die zelfde rush voelen zoals die 1ste keer (wat je bij wekenlijks of dagenlijks gebruik uiteindelijk niet hebt en meer nodig denkt te hebben).
En als het dan uit gaat werken na zo'n 48 uur kan je je knap moe en verrot voelen. EN DAN IS HET DE KUNST om niet te denken van "hey ik ben weer moe, laat ik nog een beetje meth gaan roken om mij weer fit en goed te voelen"....!! Als je daarna gelijk weer meth rookt, dan zal je je weer opnieuw fit en goed voelen MAAR dan zal je verslaving in de hand gaan werken.......... dan loopt je lichaam de zo welverdiende rust mis die het zo nodig heeft na een sessie van 48 uur waarin je niet eet, dus 48 uur geen essentiele voedingsstoffen binnen krijgt omdat de meth je het valse gevoel geeft dat je absoluut geen honger hebt en je 100% gezond bent.. Je lichaam en leven gaat dan NIET kapot van de meth zelf, maar KAPOT wegens het feit dat je niet of nauwelijks nog eet, drinkt en slaapt...!! Wees gewaarschuwd..!
Mijn advies (voor de mensen die het echt willen proberen). Meth NIET slilkken en/of injecteren maar lekker roken (werkt het snelst en het langst). Doe een hijsje of 6 en geniet lekker van die 2 a 3 dagen erna. In die dagen (hoe vies je het ook mag vinden op dat moment, probeer dan wel gewoon kleine beetjes gezond te blijven te blijven eten. Ik dwing mij zelf bv om elke 6 uur een banaantje te eten of 1 sneetje brood. Maar allerbelangrijkste is: BLIJVEN DRINKEN en dan het liefste water). Op die manier zal het "coming down effect", zodra de meth gaat uitwerken, een gigantisch stuk makkelijker zijn en ondanks het vermoeide gevoel een stuk beter voelen. Je zal je dan gewoon heel moe voelen inplaats van MEGA brak en depressief als je tijdens je sessie niets eet en weinig tot geen water drinkt.
Dus gewoon kleine hapjes blijven eten maar het allerbelangrijkst BLIJVEN drinken, en dan een lekkere lange ruk slapen en dan ben je na 12 uur slapen weer het mannetje (of vrouwtje). En meth daarna voor 1 a 2 maanden niet meer aanraken alvorens je het eventueel weer zou willen doen. Zo werk je geen verslaving in hand en kan je er gewoon mee leven.
En begrijp mij goed: Ik begrijp HEEL GOED dat crystal meth de meest verslavende drugs is in de wereld, omdat het zo VERDOMDE lekker is. Die onuitputtelijke energie boost en helderheid die je voor een dag of 2 a 3 hebt voelt gewoon fantastich (iets wat ik altijd onthoud en al helemaal onthoud als ik het gebruik). Het gevoel is te vergelijken met de 1ste keer dat je goede coke snuift. Energie, helderheid en totale focus. Alleen het gevoel bij meth is 3x tot 4x sterker en duurt geen half tot een paar uur zoals bij coke, maar 2 of 3 dagen..
Nogmaals bij goede methy hoef je maar max 6 hijsjes te nemen voor het gewenste effect (en ik ben 2.00mtr lang en 98kg). Alles wat je meer rookt daarna zal je je niet nog enrgieker van gaan voelen. Maar eerder de kans van een overdoses in de hand werken, waardoor je bloeddruk onwenselijk hoog word etc etc. En dan verpest je die mooie trip van 48 uur die je had kunnen hebben.
Wat voor mij geld, en de mensen waar ik het mee rook, als we dan toch voor de gezelligheid en smaak meer dan 6 hijsjes roken..... dan zit er tussen elk hijsje een pauze van zo'n 10 minuten zodat je kan voelen wat dat extra hijsje met je lichaam doet.
Maar mijn vuistregel is: op het moment dat ik langzaam begin te zweten, dan neem ik GEEN HIJS MEER.. Dan heb je echt genoeg, dan ben je nog controleerbaar, fit, helder en voel je je goed... Maar......... dan je moet het doen met veel knarsentanden voor die sessie.. En mensen zullen dan ook merken dat je aan de drugs bent door gedrag (oncontroleerbare bewegingen met je kaak) en door je spraak (dan blijf je echt nonstop door lullen wat ook onsamenhangend kan worden, en dat heb je niet met 6 hijsjes).
Met 6 hijsjes kan je nog best naar werk en je baas onder ogen komen, die zal niets merken aan je.
Maar zodra je meer rookt en je begon met zweten, zeg dan je werk maar af hahaha.. Voor je gevoel zal je nog steeds niet te veel praten en over zinnige dingen, MAAR je doet het dan al niet..
Helaas moeilijk aan de heldere crystal meth (ijsblokjes en GEEN poeder vorm) in Holland.. Want voor heel weinig geld en 1 mini blokje kan je dagen LOL hebben..
Ik heb het in Holland nog nooit kunnen kopen. Soms nemen vrienden uit Duitsland het op verzoek voor ons mee. Ik dacht dat wij qua soorten voorliepen op Duitsland, schijnbaar niet dus.

Dit is allen voor mensen die sterk in hun schoenen staan en dicipline over hun gezondheiod hebben.

Groeten,
IceBaby
IceBaby
Newbie

Berichtdoor Fool op 22 dec 2016 19:36

ZERO- schreef:Je zou Fool even kunnen vragen, maar die is pas over een paar weken weer online.

En die paar weekjes zijn inmiddels alweer even voorbij. :D

Ja, ik heb wel eens methamfetamine gebruikt, maar de kwaliteit was niet denderend (aziatische rotzooi :P), dus pure doseringen zou ik je niet durven noemen. Neem gewoon lekker bumpjes bij totdat je je chill voelt, je zult echt niet ineens overdoseren. ;)

En ja, het kan heel goed rotzooi zijn als het 'glasscherfjes' zijn, zo ziet kristalsuiker en koosjerzout er namelijk ook uit (en een hele hoop cathiones).
Fool
Badass junkie

Keer terug naar Speed