2 dagen ghb. nu al otwenning.

Ben je verslaafd, heeft iemand in jouw omgeving een probleem of wil je gewoon meer te weten komen over verslavingen? Hier kun je terecht met al je vragen, om je verhaal te delen of gewoon om steun te zoeken.

2 dagen ghb. nu al otwenning.

Berichtdoor Shane32 op 08 jan 2017 21:00

Goeiendag. ik heb hier zelfs maar even een acount voorn aangemaakt.

dit weekend heb ik voor het eerst ghb gebruikt.
net zoals voor elke drugs die ik probeer doe ik altijd eerst even research, wat zijn de risico's hoe zit het met verslaving etc.
nu had ik gelezen dat een weekendje ghb niet echt kwaad kon. niet dus..

vrijdag met een maatje wezen gamen. hij had een half vol half liter flesje met ghb. (hij gebruikt wel vaker) en ik dacht ben toch nieuwschierig en probeer het eens.

we zijn vrijdag avond 7 uur begonnen. klein dopje van een cola flesje gemixed met cola.
en zijn we tot zaterdag midag door gegaan, heb in totaal 5 bekers cola gehad met elk een dopje.
alles heerlijk en leuk zaterdag avond ruim 1 1/2 uur voor het slapen gaan tog nog even die laatste 2 slokken limited edition cola gedronken.
alles goed tot ik na 2 1/2 uur slaap wakker werd. erg onrustig niet meer in slaap kunnen komen.

nu een dag later compleet geen rust in me lichaam. heb al 3 keer mijn sokken vervangen wist niet dat een mens zo kon zweten. ook kan ik mijn controller van me ps4 nieteens meer vast houden van het zweten.
ik heb raare spastische krampjes in me vingers en bij zwaare lichaamlijke inspanning bijv. het vuilnis buiten zetten gelijk hevige kramp ook heb ik het gevoel dat slapen het niet echt gaat worden vanaaf. ben erg onrustig en bij elk geluidje kijk ik tog even om me heen.

nooit verwacht dat iets zo snel verslavend kon zijn en hoop dat dit snel voorbij is.
want als ik al die verhalen over ghb verslaving lees stelt mij niet echt gerust.

hoe kan dit ben zeker niet gevoelig voor verslaving in mijn ogen maar dit.. heavy..

kan me niet voorstellen dat na zo kort ghb gebruik deze afkickverschijnselen lang aanhouden maar ik deel het tog.

in de hoop dat mensen dit lezen en er tog eens over na gaan denken tog maar iets anders dan deze rotzooi neemt.
sta verder sterkt in me schoenen en nooit dat ik deze rotzooi meer neem.

iemand wat tips om tog iets rustiger te worden?
Shane32
Newbie

Re: 2 dagen ghb. nu al otwenning.

Berichtdoor Shane32 op 09 jan 2017 02:45

en hellaas. niet kunnen slapen. lichte hartklopingen en wat een zweetpoten. morgen maar even naar de slijterij just in case.
wat een rotzooi.
Shane32
Newbie

Berichtdoor HoMaar! op 09 jan 2017 06:34

Ik ben toch heel nieuwsgierig waar jij, met je goede research, gelezen hebt, dat een weekendje ghb geen kwaad kan?
HoMaar!
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Shane32 op 09 jan 2017 10:28

HoMaar! schreef:Ik ben toch heel nieuwsgierig waar jij, met je goede research, gelezen hebt, dat een weekendje ghb geen kwaad kan?

spendeer een goeie paar uur aan google. tripreports. akick reports. mensen die hun verhaal doen aan over hoe hu hun verslaafd zijn geraakt aan, en hoe zij eraf zijn gekomen. etc.
maar dit had ik zeker niet verwacht.
heb in het verleden heele slechte ervaring gehad met speed. alebij de keren 4 dagen wakker na het gebruik van een lijn. achter gekomen dat hier zeer gevoelig voor ben. waarschijnlijk hetzelfde als met ghb. nooit verwacht maar dit is zo'n beetje de enige conclusie.
waarschijnlijk heb ik hetzelfde met deze rotzooi. me lichaam kan er bljkbaar gewoon niet tegen.
ben vast niet de enige vandaar dit verhaal.
weet zelf wel wat ik gedaan heb en kan niemand anders de schuld geven dan mijzelf.
ik gebruik gewoon google om achter de standaard ''feites'' te komen. maar dit heeft mij niet echt geholpen en ik zal vast geen uniek geval zijn.
ik wil gewoon dat niemand anders dit mee maakt en zeker niet om de reden om het gewoon een keer te proberen.
het kan niet zo zijn dat iedereen er zo op reageert zoals ik maar ik wil dit mensen gewoon bespraren.
ik sta verder gewoon sterkt in me schoenen,
ik weet wat ik gedaan heb en kan niemand anders de schuld geven dan mijzelf.
de een is pas verslaafd na 2 maanden goed gebruik en ''blijkbaar'' de ander als naar een goeie dag gebruik.
ik wil geen hulp vragen ik wil gewoon dat mensen iets beter nadenken voordat ze het doen.
dit is niet wat je ervan verwacht.

ik kom er wel overheen. niet zozeer iemand voor nodig ik wil gewoon dt ik deze elende andere mensen bespaar.
het verschilt dus gewoon per persoon. de ene kan een maand zonder enige complictatie's en de ander dus blijbaar niet.
ik wil gewoon niet dat iemand mee maakt wat ik nu meemaak.
geloof me heb alles wel geprobeerd en gedaan puur voor de fun. maar dit is niet bepaald fun meer.

ik kom er wel overheens ik ken mezelf, ik wil gewoon andere beschermen voor iemand die er bijvoorbeel nog slechter tegen kan.

ik ben wel terug naar de oude al kosst het me 2 weken. maar ik heb vrienden die daar tog mogelijk anders over gaan denken.
ik hou van me medemens en ik wil ze dit gewoon besprane (ook al mog dit bij iedereen anders zijn)
ik ken je mischien hellemaal niet maar er zij betere en leukere dingen zoals dit.

life is great with or without drugs. het is maar net hoe je er mee omgaat.
ik ben er hellaas achter gekomen dat ghb iets is wat ik beter nooit meer aan moet raken en ik hoop dat mensen zich kunnen herkenen van he mischien moet ik dit maar beter even overslaan

bedankt voor je reactie <3 negatiev of postief samen komen we er allemaal wel.
Shane32
Newbie

Berichtdoor Shane32 op 09 jan 2017 14:34

net huisarts geweest,
tog wel iets duidelijkheid gekregen.
verschilt inderdaad per persoon
hellaas een slecht verleden. ouder gecheiden zelf had ik er geen last van maar toch (2 broers met enstige autisem enzovoort)
hierdoor heb ik altijd het gevoel gehad dat ik de man des huizes was dingen nooit verwerkt om mij groot te houden voor mijn moeder en mijn broers.
altijd bveel geblowd hierdoor kreeg ik het idee dat er nooit iets aan de hand was omdat door het blowen de emoeties toch lekker in gedimd werden.
na een goed avondje ghb werd het toch duidelijk dat dit niet het geval was.
veel emotioneee problemen werden naar boven gebracht. emoties waar ik zelf nooit raad mee wist puur om mij groot te vertonen tegen over mijn autistiesche broer puur om hun het goede voorbeel te tonenen. hellaas ernstig mislukt.
omdat ik zo minimaal gebruikt heb zijn de afickick verscheinselen minimaal gebleven. gelukkig maar.
ik heb er toch nog wel enrstig last van maar weet dat dit goed komt.
10 baclofen tabletten mee gekregen om alles tog iets in te dimmen.
gelukkig maar (hou me groot maar dit viel me tog echt zwaar).

ghb heel erg leuk maar mensen alsjeblieft gebruikt dit niet op problemen te verbergen want het komt 10x zo hard terug.

ik heb er van geleerd en zal nooit meer de fout maken die ik heb gegaan

ook al lijkt het soms kut, je familie en vrienden is het beste wat je ooit kan helpen geen kliniek kan je ooit zo helpen als echte vrienden dat kunnen.

ik wil gewoon mijn verhaal delen om andereen dit te voorkomen.\
ik hou van jullie elk mens gelijk no mather what.
Shane32
Newbie

Berichtdoor ZERO- op 09 jan 2017 19:18

Een hele nacht door ghb gebruiken lijkt me ook niet prettig. Na max 3 keer nemen word ik sowieso misselijk en dan stop ik er wel weer mee.

Maar goed dat je naar de huisarts bent geweest en nu weer rustiger en gerust gesteld. (:
ZERO-
Badass junkie

Keer terug naar Verslaving