Speed....Verslavend??

Ben je verslaafd, heeft iemand in jouw omgeving een probleem of wil je gewoon meer te weten komen over verslavingen? Hier kun je terecht met al je vragen, om je verhaal te delen of gewoon om steun te zoeken.

Re: Speed....Verslavend??

Berichtdoor Robdebob op 28 feb 2009 20:50

Deranged schreef:
martin van nu schreef:
Deranged schreef:Ik vind speed ook niet verslavend.

Vind je dat dat voor iedereen geld?
Oftewel je kent niemand die verslaaft is en als iemand zegt dat ie het wel is, of is geweest, dan kan dat volgens jouw niet kloppen?

Of vind je dat speed voor jouw niet verslavend is? (/kan zijn?)

Het heeft geen echte verslavende capaciteiten. Het nestelt zich nooit echt in je geest, zoals bijvoorbeeld cocaine dat wel doet. Het is gewoon zaak van een beetje discipline. Speedmisbruik en speed ''verslaving'' is echt voor ultieme mietjes.

Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als met wiet. Mensen die zich verslaafd achten aan dergelijke middelen hebben niet het recht om te leven.

Ik vind mensen die verslaafd zijn aan cocaine mietjes :wave: En ik vind jou ook maar een halfslappe loser omdat je een bepaalde groep mensen op deze manier beoordeeld.
Robdebob
Bewuste gebruiker

Berichtdoor kaboutertje op 02 maart 2009 01:39

Speed is lekker!! :love: hahahaha

Njaa verslavingen zitten echt tussen je hersenen denk ik!! :D
Maar je moet er gewoon optijd mee stoppen eigenlijk dan!! :wave:
Gedaan: Alcohol, Wiet, Hash, XTC, Coke, Base, LSD, Speed, Ritalin, GHB,Paddo`s, Truffels Ket, MDMA Kristallen, lachgas

Freakerss 4 Life!!!
kaboutertje
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor martin van nu op 02 maart 2009 09:59

WatNu schreef:. Wanneer moet ik het alarm af laten gaan? .

Zo te horen maak je behoorlijk zorgen over je eigen gebruik en ben je er wel van overtuigt dat je eigenlijk zou moeten stoppen.
Dan is dit het moment om het alarm af te laten gaan.
Los van de dingen die je zelf al opnoemt, is het ook zo dat als je nu doorgaat, terwijl je eigenlijk vind dat je dat niet zou moeten doen, je steeds meer schuldgevoel opbouwd.
Het is op deze manier ook funest voor je zelfbeeld en aangezien je zelf al spreekt over depresies, is dat niet wenselijk.
Praat er anders eens met je huisarts over.
Depresie is een ernstig iets, waar je geen risico's mee zou moeten willen nemen.

Experimenteren is een ding, maar ik denk dat je nu wel genoeg hebt ge-experimenteert, om te kunnen zien wat de uiteindelijk uitkomst zal zijn.
martin van nu
Belezen gebruiker

Berichtdoor cropp op 02 maart 2009 12:04

ik heb van zaterdag avond een halve gram speed over, dat bewaar ik nu voor masters en daar heb ik totaal geen moeite mee, omdat een weekje in de kast te laten liggen
ik heb weer eens de kans gehad
en wederom vergooid
maar ik heb er een ding van geleerd:
ik leer het nooit!
cropp
Badass junkie

Berichtdoor killingmen op 02 maart 2009 23:21

cropp schreef:ik heb van zaterdag avond een halve gram speed over, dat bewaar ik nu voor masters en daar heb ik totaal geen moeite mee, omdat een weekje in de kast te laten liggen

toevalig naar reng deng deng geweest? :rock:
killingmen
Newbie

Berichtdoor Vrouwtje_Amsterdam op 02 maart 2009 23:23

cropp schreef:ik heb van zaterdag avond een halve gram speed over, dat bewaar ik nu voor masters en daar heb ik totaal geen moeite mee, omdat een weekje in de kast te laten liggen

Ik ook totaal geen moeite mee. Heb voorraadje van 7 gram liggen (m'n dealer is verhuisd naar andere kant van het land dus dit was laatste kans). Kan ik tenminste 2 jaar nog op teren...
Vrouwtje_Amsterdam
Bewuste gebruiker

Berichtdoor martin van nu op 02 maart 2009 23:51

Dat iets verslavend is, houd in iets eigenschappen heeft die verslaving bevorderen.
Als je het af en toe gebruikt en jij bent er niet verslaafd aan, wil dat niet zeggen dat het niet verslavend is.
Hou dus alsjeblieft op met die onzinnige opmerkingen, over dat je het ook gebruikt, maar er helemaal niet verslaafd aan bent, of er geen moeite mee hebt.
So what?

Ik heb ook zat speed gebruikt en ben er ook nooit verslaaft aan geweest, maar ik was nog wel zo snugger om in te zien, dat het niet zo moeilijk zou zijn om er verslaafd aan te raken.
Juist omdat ik wist dat het verslavend was, ben ik er voorzichtig mee omgegaan en er nooit verslaaft aan geraakt.
martin van nu
Belezen gebruiker

Berichtdoor NOISESUPRESSOR op 03 maart 2009 01:31

Gewoon iedere dag gebruiken, hoe meer hoe beter
NOISESUPRESSOR
Belezen gebruiker

Berichtdoor Vrouwtje_Amsterdam op 03 maart 2009 02:39

martin van nu schreef:Dat iets verslavend is, houd in iets eigenschappen heeft die verslaving bevorderen.
Als je het af en toe gebruikt en jij bent er niet verslaafd aan, wil dat niet zeggen dat het niet verslavend is.
Hou dus alsjeblieft op met die onzinnige opmerkingen, over dat je het ook gebruikt, maar er helemaal niet verslaafd aan bent, of er geen moeite mee hebt.
So what?.

Ho, daar kan ik het niet mee eens zijn moet ik bekennen. Want wat verslavend is ligt aan de mens zelf en niet in het product zelf. In die zin zou namelijk alles verslavend kunnen zijn. Want hoeveel mensen zijn er wel niet verslaafd aan bv, gokken, handen wassen, eten, foute mannen enz. Zo heeft elk aspect in het leven iets verslavends. Naar mijn mening, is door de persoon zelf die ergens gevoelig is of niet. Kijk, je kan bij mij 10 kilo speed neerleggen en ik raak het gemakkelijk een half jaar niet aan. Leg jij bij mij 1 kilo pepernoten neer dan kan ik daar niet een half jaar vanaf blijven, dan is het een stuk moeilijker voor mij om die zak te laten liggen voor een half jaar of een paar pepernoten te eten. Ik eet eerder de hele zak op en zal het dan uitbraken op de wc. (eetstoornis). Ik hoop dat ik je hiermee duidelijk heb gemaakt dat een verslaving aan de persoon zelf ligt en niet aan een product. Dat is te makkelijk om het daar op af te schuiven. Dus vanuit mijn oogpunt is het geen onzinnige opmerking.
Laatst bijgewerkt door Vrouwtje_Amsterdam op 03 maart 2009 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Vrouwtje_Amsterdam
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Robdebob op 03 maart 2009 03:27

Speed werkt op het beloningscentrum in je hersenen, dus heeft het een bekrachtigende werking (als in: je hersenen associeren het speedgebruik met een goed gevoel). De term 'verslavend' is gewoon heel erg ambigu en relatief, daarom kan je beter zeggen dat speed de potentie heeft om de gebruiker in een patroon van herhaaldelijk gebruik te laten vallen.

Het antwoord op de vraag of speed verslavend is, is voor iedereen persoonlijk.
Robdebob
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Vrouwtje_Amsterdam op 03 maart 2009 11:15

Robdebob schreef:Speed werkt op het beloningscentrum in je hersenen, dus heeft het een bekrachtigende werking (als in: je hersenen associeren het speedgebruik met een goed gevoel). De term 'verslavend' is gewoon heel erg ambigu en relatief, daarom kan je beter zeggen dat speed de potentie heeft om de gebruiker in een patroon van herhaaldelijk gebruik te laten vallen.

Het antwoord op de vraag of speed verslavend is, is voor iedereen persoonlijk.

De potentie klinkt al vele malen beter idd. Met coke is het precies hetzelfde verhaal. Ik heb coke geprobeerd voor het eerst dit weekend. Het heeft bij mij niet eens de werking die het moet hebben. Ik werd er introvert, schichtig, voelde me echt niet beter dan de rest ofzo, vond mezelf echt zo niet fantastisch, nee was er eerder paranoia en achterdochtig. Bovendien vond ik het snuiven echt supergaar en ik kreeg koppijn toen het uitwerkte. Dus bij mij zal coke echt niet eens de kans krijgen om verslavend te werken.
Vrouwtje_Amsterdam
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Zenzie op 06 maart 2009 00:31

Heb dit ergens gevonden op internet

Speed:
25% METAMFETAMINE
15% AMFETAMINE
15% EFEDRINE
15% COFFEÏNE

En Meth is kk verslavend
Zenzie

Berichtdoor Exceptional Insight op 06 maart 2009 08:31

Zenzie schreef:Heb dit ergens gevonden op internet

Speed:
25% METAMFETAMINE
15% AMFETAMINE
15% EFEDRINE
15% COFFEÏNE

En Meth is kk verslavend

Haha, van wie is die testuitslag? Zal die even balen.
Doctor, please, some more of these.
Exceptional Insight
DF god

Berichtdoor Ja precies op 06 maart 2009 10:09

Ik vind het moeilijk om de vraag te beantwoorden of speed verslavend is. Jarenlang dacht ik dat ik eraan verslaafd was en gebruikte dan ook elke dag. Totdat ik me 2 maanden geleden opeens afvroeg waar ik nou eigenlijk in godsnaam mee bezig was. Ik ben er toen zomaar vanuit het niets cold turkey mee gestopt en heb sindsdien niet 1 keer meer de behoefte aan speed gehad. Heel bizar eigenlijk, maar ik ben er fucking gelukkig mee dat ik er nu vanaf ben..Speed creëert in mijn beleving in ieder geval wel de denkfout dat je het nodig denkt te hebben, maar dat is dus helemaal niet zo. Ik heb helemaal geen afkickverschijnselen gehad, zowel lichamelijk als geestelijk niet..En dat na 12 jaar dagelijks gebruik! Ik voel me erg blij !!!
Just because you're paranoid, doesn't mean they are going to get you!!
Ja precies
Belezen gebruiker

Berichtdoor Motorhead op 06 maart 2009 11:09

tipsyflipsy schreef:SPEED Verslavend?
nee hoor hoe kom je daar bij

Tuurlijk is speed verslavend.

Ach ja maar wat niet tegen woordig

Geniet maar met mate.

overal waar "TE" voor komt is meestal niet goed. :smoke: :smoke: :smoke:

behalve TE vreden :P
Did: Weed, Hasj, Alcohol, Speed, XTC, Cocaine, Poppers, GHB, DXM, MDMA Kristallen, Nicotine, Caffeine, Heroine, Ketamine
Motorhead

Berichtdoor *.exe op 06 maart 2009 11:49

en als er iets TE neuken valt onder invloed van TE quila

maar dat terzijde
*.exe
Belezen gebruiker

Berichtdoor MarSNEL op 07 maart 2009 04:14

Je krijgt er een geestelijke afhankelijk van. Ik betrap me er zelf op dat ik soms ineens zit te denken, ik zou willen dat ik speed bij me had, want dit lijkt me leuk om met speed op te doen...
Al gaat de downer nog zo snel, de upper achterhaald hem wel.
MarSNEL

Berichtdoor Deranged op 07 maart 2009 04:18

Het zit 'm in de naam denk ik. Niet toevallig ook een geheel kaal geschiren hoofd en onethische gedachtengangen over minderjarige meisjes met puisten? In dat geval zou ik me op het ergste voorbereiden, zulke figuren lust de amfetamine rauw.
Everything about it is a rockstar

When disaster strikes you will all see
you will all bear witness to the most high exalted

Global event warning
Deranged
Badass junkie

Berichtdoor angie123 op 09 maart 2009 13:05

Ik kan het maar niet vinden waar ik verslaafd aan kan raken :s
Mischien niet te begrijpen, maar ik denk dat mijn geest sterker is dan de wil. Het zit gewoon in je genen. Heb je de pech dat je een verslavings-gen hebt dan ben je gewoon de pineut.

Ik heb gewoon mazzel denk ik :P
angie123
Bewuste gebruiker

Berichtdoor stuikeuh op 09 maart 2009 18:22

na een avondje speed heb ik net een afkeer van speed kan het niet zien niet ruiken zkeer niet opnieuw snuife :eek:
stuikeuh
Belezen gebruiker

Berichtdoor Bloodsugar op 09 maart 2009 19:27

tipsyflipsy schreef:SPEED Verslavend?
nee hoor hoe kom je daar bij

Tuurlijk is speed verslavend.

Ach ja maar wat niet tegen woordig

Geniet maar met mate.

overal waar "TE" voor komt is meestal niet goed. :smoke: :smoke: :smoke:

behalve tevreden :D

ik denk dat het wel verslavend is, is persoonsgebonden!
Bloodsugar
Newbie

Berichtdoor martin van nu op 09 maart 2009 21:26

angie123 schreef:Ik kan het maar niet vinden waar ik verslaafd aan kan raken :s
Mischien niet te begrijpen, maar ik denk dat mijn geest sterker is dan de wil. Het zit gewoon in je genen. Heb je de pech dat je een verslavings-gen hebt dan ben je gewoon de pineut.

Ik heb gewoon mazzel denk ik :P

Laat me raden : Het is zelfs zo uitzonderlijk bij die genen van jouw, dat je nu al 3 jaar lang elke dag gebruikt, maar het maakt niet uit hoeveel je snuift, je raakt er maar niet verslaafd aan.
:)
martin van nu
Belezen gebruiker

Berichtdoor angie123 op 10 maart 2009 15:06

Grappig :lol:

Ik hoef me niet te verantwoorden, maar ik "gebruik" zo heel af en toe wat en laat het daar bij.
Zo zie je dat (bij sommige) recreatief gebruik kan.

:wave:
angie123
Bewuste gebruiker

Berichtdoor GabberFreak17 op 05 apr 2009 03:27

Of speed verslavend is? zkr te weten! ben ongeveer zo een 3 jaar niet op dit forum geweest. Is even kijken hoe het er voor staat met de medemens. Zelf ook verslaving van meerdere dingen 8ter de rug. Maar dat doet dr even niet toe. Snap gewoon niet waarom je zo een post/topic plaatst Natuurlijk is speed verslavend! Chek je zin die ik even plak vanuit je tekst! :dat het mij meerdere keren is gelukt om daar vanaf te komen. : waar vanaf? togh 1 zkre vorm van verslaving?

nja wil ma zegge kijk gwn uit me die klote rommel t is t allemaal nie waard!!

Groetjes :)
Use Drugs! Not Let The Drug Use U!
GabberFreak17
Belezen gebruiker

Berichtdoor DonnieDark0 op 06 apr 2009 17:17

Sommige mensen kunnen er gewoon niet mee omgaan, deze mensen moeten er dan ook gewoon van afblijven. Ze zijn een gevaar en irritatie voor de medemens. Net zoals sommige mensen niet zouden moeten autorijden, drinken, gokken, voortplanten....

Met een klein beetje zelfdiscipline hoef je echt niet verslaafd te raken aan speed.
Fase 2: fase van sociaal of geïntegreerd gebruik.
De gebruiker zoekt de positieve effecten van het middel en weet dit in zijn leven in te passen zonder dat men er last van heeft.
DonnieDark0
Bewuste gebruiker

Berichtdoor lysergine25 op 07 apr 2009 06:12

DonnieDark0 schreef:Sommige mensen kunnen er gewoon niet mee omgaan, deze mensen moeten er dan ook gewoon van afblijven. Ze zijn een gevaar en irritatie voor de medemens. Net zoals sommige mensen voortplanten....

Met een klein beetje zelfdiscipline hoef je echt niet verslaafd te raken aan speed.

Vooral voor het voortplanten zouden ze meer moeten:

De ouders onderwijzen hoe je kinderen opvoedt
De ouders onderwerpen aan een gen test
Bepaalde soorten mensen afkeuren ....
All missions are aborted, i am on a new path.
A sober mind should improve my life.
lysergine25
Badass junkie

Berichtdoor martyyy op 12 apr 2009 18:38

marko schreef:Ik weet dat speed wel een harddrug is, maar of je daaraan verslaafd kan worden blijf voor mij altijd een vraag. Daarmee bedoel ik dat het mij meerdere keren is gelukt om daar vanaf te komen. Wel maak ik zo nu en dan die ene denkfout maar als ik een portie speed hebt gehad, laat ik het er wel even bij. Dan denk ik aan andere dingen die mijn fantasierijke gedachten doen omspringen. Verder kan ik vertellen dat wanneer ik gebruik veelal te maken heeft met verveling. Want verveling is nadenken in een dageijkse sleur van 24 uur. Een terugval is een duidelijk aanblik op mijn denkpatroon waarmee ik geconfronteerd wordt, en DAN is de keuze die ik maak op speed gericht. Ik richt mij dan totaal op het sociaal gebruik ¨vaak met anderen¨ maar of dat Echt verslavend is weet ik eigenlijk nog niet.....Hoe kan ik het dan noemen? :s

Je raakt sneller verslaafd als je denkt, En ik vind het eigelijk een typisch voorbeeld van psychische verslaving dat je, je gaat vervelen zonder. Denk eens even na voor jezelf verveelde je jezelf ook zo voor je het gebruikte. Ma kblijf erbij pep is een geschenk het is gewoon de kunst een balans te vinden tussen die enkele recreationeele lijntjes of voor sommige onder ons lijnen of het echt gebruiken omdat je, je verveeld. IK kan dit namelijk zelf niet dus doe dan een weekje elke dag een beetje niet overdreven hoor. Endan voel ik ma daarna schuldig endan stop ik weer even. Ik weet niet waar sommige mensen de kracht vandaan halen om hun gebruik te controleren tot wanneer ze zelf willen. Want ik begin namelijk redelijk snel te relativeren endan is een lijntje toch snel gelegd niet.... Voor mij blijft het dus verslavend... Nja zoals je misschien merkt heb ik ook net pep op maar ga is proberen het morgen ééns niet te doen kzal nog wat laten weten... maar moest er ff uit. Allemaal nog een fijne avond :rock:
martyyy
Newbie

Berichtdoor Motorhead op 29 apr 2009 11:11

ik vind het wel (een van de) verslavendste
was er tijdje vanaf af en toe nog wat geprobeerd kijke of er nog goed spul was. maar niet echt, tot dat ik vrijdag wat aangeboden kreeg ik was super goed te pas zolang niet meer gehad dus haalde direkt meer natuurlijk (vakantie), de volgende dag, brak zere bek en nergens meer zin in (je voelt je toch beetje waardeloos) dat heb ik altijd zo'n 4 dagen nadat ik speed gehad heb, maar om dat tegen te gaan neem je natuurlijk drekt weer omdat je genoeg hebt. en zo gaat het bij mij door tot het op is, maar dan heb ik het wel op en voelt het wel weer goed, eindelijk rust denk ik :mrgreen: het werkt gwoon het verslavendst bij mij omdat je het goedkoop is en je kan het altijd door gebruike (ook al moet je nog presteren). bij pillen of coke moet ik er meestal niet aan denken om direct weer te neme. en ja voor jou werkt speed mieschien niet verslafend ? bij mij heeft de ene keer heroine die ik geprobeert heb nooit iets verslafends nagelaten (beetje lam en misselijk ) whehe :stoned:
Did: Weed, Hasj, Alcohol, Speed, XTC, Cocaine, Poppers, GHB, DXM, MDMA Kristallen, Nicotine, Caffeine, Heroine, Ketamine
Motorhead

Berichtdoor Bolea op 29 apr 2009 13:32

Deranged schreef:
martin van nu schreef:
Deranged schreef:Ik vind speed ook niet verslavend.
Het heeft geen echte verslavende capaciteiten. Het nestelt zich nooit echt in je geest, zoals bijvoorbeeld cocaine dat wel doet. Het is gewoon zaak van een beetje discipline. Speedmisbruik en speed ''verslaving'' is echt voor ultieme mietjes.

Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als met wiet. Mensen die zich verslaafd achten aan dergelijke middelen hebben niet het recht om te leven.

Zo een onzin...dat ik er mee moet lachen :lol:
:lol: :lol:
Bolea
Belezen gebruiker

Berichtdoor Wacky op 29 apr 2009 13:39

Dit topic nog actief ? Zijn we het hier nu nog niet eens dat speed verslavend is ?

(Behalve deranged dan natuurlijk, die plaat voor zijn kop kom je toch niet doorheen, stop trying ;))
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Wacky
Badass junkie

Berichtdoor Petrovic op 29 apr 2009 13:45

Jazeker, heb het zelf ondervonden.

Wat het voor mij verslavend maakte is dat alles gewoon beter ging. Ik voelde me lekkerder in mijn vel, werd socialer, meer zelfvertrouwen en ik presteerde op alle fronten gewoon beter. Daardoor ben ik dagelijks gaan gebruiken, dit was niet veel (50mg op een dag) maar toch was het dan moeilijk als het op was. Ik ben namelijk al die positieve effecten van pep/ dex gewoon gaan zien, en dan is het een behoorlijke terugslag als ik op mijn oude niveau presteerde.

Ik ben inmiddels een stuk minder gaan gebruiken namelijk ongeveer 1 a 2 keer in de week en alleen als ik vrij ben. Ik gebruik het niet meer om beter te kunnen presteren op school/ werk en dit was ook echt mijn valkuil, en ik denk ook voor vele andere.

Ik heb ongeveer een half jaar dagelijks gebruikt, hopen dat ik het zoals het nu gaat kan houden, ik denk het wel :)
"We don't see things as they are, we see them as we are."
Afbeelding
Petrovic
Badass junkie

Berichtdoor Bolea op 29 apr 2009 13:56

Petrovic schreef:Jazeker, heb het zelf ondervonden.

Wat het voor mij verslavend maakte is dat alles gewoon beter ging. Ik voelde me lekkerder in mijn vel, werd socialer, meer zelfvertrouwen en ik presteerde op alle fronten gewoon beter. Daardoor ben ik dagelijks gaan gebruiken, dit was niet veel (50mg op een dag) maar toch was het dan moeilijk als het op was. Ik ben namelijk al die positieve effecten van pep/ dex gewoon gaan zien, en dan is het een behoorlijke terugslag als ik op mijn oude niveau presteerde.

Ik ben inmiddels een stuk minder gaan gebruiken namelijk ongeveer 1 a 2 keer in de week en alleen als ik vrij ben. Ik gebruik het niet meer om beter te kunnen presteren op school/ werk en dit was ook echt mijn valkuil, en ik denk ook voor vele andere.

Ik heb ongeveer een half jaar dagelijks gebruikt, hopen dat ik het zoals het nu gaat kan houden, ik denk het wel :)

Sorry wacky,zie pas dat die quote van Deranged al van een tijd geleden is :oops:
Petrovic ik wens je veel sterkte!!! :wink: :wave:
Bolea
Belezen gebruiker

Berichtdoor Jossie90 op 13 mei 2009 20:09

Explorer schreef:Als je je eigen afspraken verbreekt door toch weer te nemen ben in je mijn ogen richting een verslaving aan het gaan..

Daarom maak ik dat soort afspraken ook niet met mezelf :rock:
Oke, voor m'n gevoel verbruikt SWIM de afgelopen paar weken toch ietwat te vaak een snatz :rolleyes:
Jossie90
Newbie

Berichtdoor klaar dr mee op 14 mei 2009 05:26

heel verslavend!!
en je denkt ach daar stop ik mee wanneer ik wil .
maar dat kun je vergeten.
het sloopt je lichaam en je geest (op zeker)
ik heb 18 jaar gebruikt en elke dag .
ik ben nu bijna een jaar gestopt er mee in een keer was ik er klaar mee.
ik sloopte me zelf en mn relatie en de mensen om me heen.
ben dr super trots op dat ik gestopt ben ik kan het haast nog niet geloven.
maar ik krijg het wel op mn boterham nu voor al die jaren dat ik gebruikt heb.
1. ik ben 30 kilo aangekomen :(
2. heb last van mn maag (beschadigd door de bommetjes speed)
3. ik heb moeite met slapen maar ook niet doordat ik nachten wakker was raakte ik hieraan gewend dus ik slaap liever overdag nu (wat dus eigenlijk helemaal niet normaal is)
4. ik heb helemaal geen fut meer geen zin om ook maar wat te doen.
5. ik heb vreeselijke stemmings wisselingen dan vrolijk dan vreeselijk geprikkeld.
6. ik heb vreeselijke dromen (nacht merries)
maar ik ben dr wel van af en geen haar op mn hoofd die er aan denkt om het weer te gaan gebruiken.
ik ben blij dat ik nu weer een beetje weet hoe het is om normaal te leven in plaats van in de nacht en twee a drie nachten wakker te zijn .
op een gegeven moment wordt je een zombie .
dus ben je van plan om speed te gaan gebruiken of doe je dit al stop er dan onmiddelijk mee of begin er niet aan.
al denk je dat niemand het door heeft op een gegeven moment wordt het zo erg dat je daar maling aan hebt je verlies je eigenwaarde.
het leven is veel mooier zonder en dat kan ik je verzekeren na 18 jaar gebruik.
ondanks alle nadelen die ik nu heb zoals gewicht enz enz .
ik wil hier geen wijze woorden verkondigen ik wil mensen alleen maar waarschuwen voor het gevaar van de drugs speed. :wink:
heb je vragen dan mag je me alles vragen ik sta graag klaar voor hulp .
als ik een poepje laat schiet ik de kat dood.
klaar dr mee

Berichtdoor lysergine25 op 14 mei 2009 05:53

wijze woorden ?

18 jaar iedere dag is wel heel erg onwijs mega ....

het lag ook niet aan de speed maar aan jou, met iemand die er pas na 18 jaar achter komt dat het ongezond is ben ik helemaal klaar.

Tambonnie
lysergine25
Badass junkie

Berichtdoor Jossie90 op 14 mei 2009 09:30

Als ik gebruik trek ik eigenlijk vrijwel nooit een nacht door, alleen overdag of in de avond (maar na een paar biertjes kan ik nog prima slapen..). Ik moet zeggen dat het na een paar dagen overdag een snatz wel al zwaar is om ffies zonder rond te lopen :(
Jossie90
Newbie

Berichtdoor klaar dr mee op 14 mei 2009 15:10

nou ik kan je vertellen dat ik daar niet pas na 18 jaar achterkwam dat zijn jouw woorden.
ik heb het al die tijd geweten en gevoeld .
ik weet niet of je het weet maar dat heet verslaving .
denk even na wat je zegt gooi niet zo maar wat er uit lysergine25
tuurlijk lag het ook aan mij ik vondt het zo lekker en wou er nooit meer mee stoppen.
ik heb het zelf gedaaan inderdaad .
ik bleef zelf halen en gebruiken dat is ook weer die verslaving.
je stopt er echt niet zo maar mee als je er niet 100% achter staat.
bij de eerste keer wist ik al dat het ongezond was en dat is nog een net woord ongezond het is gewoon levens gevaarlijk.
maar dat weet iedereen die drugs gaat gebruiken dus ga mij niet vertellen dat ik pas na 18 jaar erachter kwam dat ik fout bezig was want dat weet jij niet .
als ik een poepje laat schiet ik de kat dood.
klaar dr mee

Berichtdoor *.exe op 14 mei 2009 15:34

lysergine25 kan er volgens mij zelf amper afblijven, nietwaar?
*.exe
Belezen gebruiker

Berichtdoor lysergine25 op 14 mei 2009 15:37

ik ben geen 18 jaar verslaafd ...... sta bijna 2 maandjes droog en ik crave harder naar me lekkere weed !

:wave:

pep is niet echt verslavend voor mij heb ik gemerkt, THC is en blijft mijn ding.
lysergine25
Badass junkie

Berichtdoor lysergine25 op 14 mei 2009 15:42

en ik nam maar 100 mg per dosis per dag ....
voorlopig ben ik nog geen jaar clean van de dex dus jullie hebben een punt, ik ben officieel nog steeds junk.

Bloed afnames beginnen deze week, urine ook ....... longfotos etc etc.
Voel me meer junk dan ooit, omdat ik nu ook een Jellinek klant ben.

:love:
lysergine25
Badass junkie

Volgende

Keer terug naar Verslaving