Medicijnen tegen verslavingen

Ben je verslaafd, heeft iemand in jouw omgeving een probleem of wil je gewoon meer te weten komen over verslavingen? Hier kun je terecht met al je vragen, om je verhaal te delen of gewoon om steun te zoeken.

Re: Medicijnen tegen verslavingen

Berichtdoor Arnie87 op 22 sep 2015 19:37

Dianabol werkt hier redelijk goed..... houd me scherp, rustig en zin om wat van het leven te maken.
Ook trek naar drank is dan helemaal weg.

Het is alleen zeeer slecht voor je lever.... dus max 4 weken on... daarnaast is een mini dosering van 5-10 mg zat. Echter alleen voor mannen te gebruiken.... voor vrouwen gevaarlijk afrader
Arnie87
Belezen gebruiker

Berichtdoor herslaafd op 24 sep 2015 22:31

Momenteel Antidepressiva Escitalopram (herstel coke), zuchtremmer Suboxone (wel beste verspreid over dag inname tegen beenkrampen) , en topamax/topriamaat (tevens ook slaapmiddel en helpt tegen zucht drank en merk ook geen verlangen wiet en algeheel eigenlijk minder zucht sinsdien al sinds lage dosis)

Diazepam werkt bij mij averechts..laat juist grenzen los ;)
i hate my smile
herslaafd
Newbie

Berichtdoor herslaafd op 29 sep 2015 23:55

en ps nooit wellbutrin of andere tege add gebruike als je ptss hebt...dan eerst emdr doen ! wellbutrin met mijn mijn leven gestart in slecht gezin en erna alle verkeerde keuzes gemaakt en nog niks hebben bereikt...nu denk ik paar sec aan een van die dinge...toen met die pille op zag ik alles in een keer tegelijk continue leek t,alsof voor eerst lijn in leven zag..geef mij me me add maar , dan kan ik gelukkig zijn zo weer afgeleid na dit verteld...toen kwam ik me bed nie uit van ellende..voor add met ptss dus een depressivum ;)
i hate my smile
herslaafd
Newbie

Vorige

Keer terug naar Verslaving