[Speed/Verslaving]

Ben je verslaafd, heeft iemand in jouw omgeving een probleem of wil je gewoon meer te weten komen over verslavingen? Hier kun je terecht met al je vragen, om je verhaal te delen of gewoon om steun te zoeken.

[Speed/Verslaving]

Berichtdoor Peroxide op 01 sep 2016 01:46

Ik ben vroeger een tijdje verslaafd geweest aan speed. Ongeveer iets meer als een jaar gestopt nu.
In dit jaar heb ik nog 2 x pep gebruikt. (max 2 lijntjes per keer)

Betekent dat dat je eigenlijk nog verslaafd bent? Omdat je het eigenlijk toch niet kan laten.
Aan de andere kant is twee keer op een jaar tijd maximum 150mg speed snuiven niets tot weinig.

Een verslaving kan vanaf veel ooghoeken bekeken worden. De ene snuift bijvoorbeeld 3 weken aan een stuk maar stopt dan voor de rest van zijn leven. (niet verslaafd) de andere snuift 1 dag 150mg en herhaalt dit één keer per jaar omdat hij het toch niet kan laten. (wel verslaafd?)

Dus dit is eigenlijk mijn vraag, vanaf wanneer ben je verslaafd?
Karma is undercover als de derde wet van newton, na actie komt een reactie.
Peroxide
Donateur

Re: [Speed/Verslaving]

Berichtdoor Bobsacamano op 01 sep 2016 01:52

Het gaat erom wat jij vind denk ik. Jou eigen mening telt maar alleen als je heel eerlijk bent naar jezelf.

Als je het mij vraagt over jou situatie is mijn mening dat je niet verslaafd bent nu maar altijd op de uitkijk moet blijven.

Peroxide schreef:Ik ben vroeger een tijdje verslaafd geweest aan speed. Ongeveer iets meer als een jaar clean nu.

Betekent dat dat je eigenlijk nog verslaafd bent? Omdat je het eigenlijk toch niet kan laten.
Aan de andere kant is twee keer op een jaar tijd maximum 150mg speed snuiven niets tot weinig.

Een verslaving kan vanaf veel ooghoeken bekeken worden. De ene snuift bijvoorbeeld 3 weken aan een stuk maar stopt dan voor de rest van zijn leven. (niet verslaafd) de andere snuift 1 dag 150mg en herhaalt dit één keer per jaar omdat hij het toch niet kan laten. (wel verslaafd?)

Done: Enough

To-do: ALD-52, 2C-P, 5-Meo-DMT, Mescaline, DOM, DOC
Bobsacamano
Badass junkie

Berichtdoor Peroxide op 01 sep 2016 01:55

Bobsacamano schreef:Het gaat erom wat jij vind denk ik. Jou eigen mening telt maar alleen als je heel eerlijk bent naar jezelf.

Als je het mij vraagt over jou situatie is mijn mening dat je niet verslaafd bent nu maar altijd op de uitkijk moet blijven.

Peroxide schreef:Ik ben vroeger een tijdje verslaafd geweest aan speed. Ongeveer iets meer als een jaar clean nu.

Maar ik bedoel maar.
Ik vind van mijzelf dat ik niet verslaafd ben. Maar toch kon ik het niet laten het nog 2 keer te doen. Dus ergens roep je nog dat toch nog wilt gebruiken. Véél minder weliswaar maar toch.
Karma is undercover als de derde wet van newton, na actie komt een reactie.
Peroxide
Donateur

Berichtdoor MeejheM op 01 sep 2016 04:15

Dat lijkt me echt een vraag voor het verslavingsforum.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor Narayani op 01 sep 2016 08:07

Ik denk dat het vrij subjectief is en een beetje afhangt van jouw eigen houding ten opzichte van speed. Ik gebruik ook graag wel eens drugs maar beschouw mezelf ook niet als verslaafd gezien ik het gebruik binnen de perken kan houden en mijn nuchtere wereld niet om de volgende keer drugs gebruiken draait.
Doe rustig, doe lief!
Narayani
Bewuste gebruiker

Berichtdoor b.b op 09 jan 2017 12:32

ik heb een familielid die dagelijks speed gebruikt en ik neem waar dat gij poppen bewerkt om er zijn sexuele behoeften op te doen is dit typich door het speedgebruik.
b.b
Newbie

Keer terug naar Verslaving