Brain Fog probleem verergt door roken

Ben je verslaafd, heeft iemand in jouw omgeving een probleem of wil je gewoon meer te weten komen over verslavingen? Hier kun je terecht met al je vragen, om je verhaal te delen of gewoon om steun te zoeken.

Brain Fog probleem verergt door roken

Berichtdoor Boomer_h5 op 08 dec 2016 01:00

Ben een jaar geleden hervallen met roken, de bedoeling eerst was recreatief te roken maar ja liep weer snel uit de hand en ben nu een jaar verder en na verschillende pogingen steeds mislukt, ik wou overwegen met champix weer te stoppen maar kost me bergen geld maar dan nog heb ik nu wel faalangst gekregen omdat toch te proberen.

Nu zit ik al een lange tijd met een brain fog probleem na dat ik herstelt was van HPPD(2.5jaar) na gebruik van truffels.
ik belande een serieuze slechte conditie die maar niet ophielde voor 2.5 jaar later toen ik herstelde bleef ik concentratie problemen aanhouden namens brain fog en gebruik van anti psygotica heeft daar een handje geholpen.

Ben nu uiterst gevoelig voor welke soort drugs dan ook als je dat er bij mag noemen, na telkens roken vererger mijn klachten weer gemakkelijk slecht

Roken help je gewoon echt dement te laten sukkelen ook als je dat niet eens doorhebt maar bij sommige mensen kan er echt minder tegen, oh ja en als je toch stopt en dan wanneer je denkt ja ik ga er eentje roken kan toch geen kwaad, ik stop wel weer ben toch al eerder gestopt, maar je weet wel dat je makkelijk weer verslaaft gaat raken en maar ja je wilt het niet weten komt wel goed zeg je, als je even kan nadenken hoeveel je moeite je had gekost wanneer je aan afkicken was, maar je bent het al lang vergeten en daar zit je weer in de shit, wat een zonde.

Je zit eigenlijk continu uw dopamine voorraden te ledigen en blijf er niet zo veel van over om echt daar buiten te genieten van het andere leuke dinges van het leven niet misschien bij iedereen even veel bij maar heeft zeker een nadelig effect wie dan ook.

Het is echt stom als je niet veel meer kan genieten van het leven als je verslaving je ondermijnt en je best doe in de hoop dat je wat mentaal sterker wilt worden maar juist niet genoeg dat je weer van begin moet beginnen en spijtig genoeg moeten uitstellen voor de volgende keer.

Wie zich zelf ook hier in kan zien een discussie kan meer inzichten geven en tips zijn altijd welkom.
Boomer_h5
Newbie

Keer terug naar Verslaving