Afgekickt van GHB (Phenibut + Kratom)

Ben je verslaafd, heeft iemand in jouw omgeving een probleem of wil je gewoon meer te weten komen over verslavingen? Hier kun je terecht met al je vragen, om je verhaal te delen of gewoon om steun te zoeken.

Afgekickt van GHB (Phenibut + Kratom)

Berichtdoor maxmilan op 06 jan 2017 15:02

Mijn buurjongen is een halfjaar lang 24/7 verslaafd geweest aan GHB. Niemand wist hier wat van, ook zijn vriendin niet. Toen hij problemen begon te krijgen (slecht slapen, weinig geld) wilde hij afkicken, maar een kliniek was geen optie omdat mensen er dan achter zouden komen. Hij probeerde het met zelfmedicatie te doen en dat is uiteindelijk gelukt. Vaak wordt er op fora gezegd dat het één van de moeilijkste drugs is om vanaf te komen, maar met deze legale combinatie is het wel degelijk gelukt. Het kan zijn dat het per persoon verschilt, maar het is wellicht toch interessant voor mensen die nog steeds struggelen met een GHB verslaving. Het schema ging als volgt:

Hij kocht phenibut en kratom. De phenibut nam de lichamelijke effecten van GHB over en de kratom werd gebruikt om kalm te blijven. De eerste dag nam hij voor het slapen gaan genoeg phenibut om de hele nacht te kunnen slapen en de dagen daarna nam hij het twee maal per dag. Het verschilt per persoon hoeveel phenibut je nodig hebt, maar hij begon hoog en bouwde steeds net zo ver af tot hij iets begon te voelen. Vanaf daar minderde hij zijn portie per twee dagen, tot het nul punt. De momenten dat het moeilijk werd nam hij kratom, wat op hele andere receptoren werkt als GHB en phenibut, dus dat zou het schema niet in de war schoppen. Uiteindelijk gebruikte hij zo weinig phenibut dat hij ging stoppen. De eerste drie stopdagen had hij enkel een gespannen lichaam en sliep hij moeilijk, maar voor de rest was er niks aan de hand. Hij kon gewoon zijn dagelijkse bezigheden blijven doen, niet top fit, maar wel oke, net zoals een verkoudheidje zeg maar.

Ik wou dit graag delen zodat meer mensen dit kunnen proberen. We weten hoe lastig het is om te struggelen met een GHB verslaving, dus wellicht helpt dit voor mensen. Pas sowieso wel op, want phenibut en kratom zijn beide ook verslavend. Probeer de afkick periode niet langer te laten duren dan twee weken, want met een phenibut verslaving + een GHB verslaving ben je nog verder van huis. Daarnaast is het een voordeel dat phenibut en kratom volledig legaal zijn en gewoon via internet, of in een winkel te koop zijn. Hopelijk hebben mensen er wat aan.
maxmilan
Newbie

Re: Afgekickt van GHB (Phenibut + Kratom)

Berichtdoor SmartieAndMe op 16 jan 2017 12:19

Ik hoop dat mensen gewoon de stap nemen richting hulpverlening. Gelukkig ging het bij jouw buurjongen allemaal goed maar zelf afkicken van GHB met je zelfgekozen medicatie zonder medische achtergrond is nooit verstandig. Dit simpelweg aanraden aan iedereen op internet is nog minder verstandig want jouw buurjongen wist er misschien meer van maar er zijn ook mensen die dit lezen en er verder niets over weten.

Op de verkeerde manier afkicken van GHB brengt risico's met zich mee. Die risico's zijn het in mijn optiek nooit waard tov dat mensen het niet mogen weten. Ik hoop dat verslaving in de toekomst niet zo'n taboe meer zal zijn...

Wel goed dat het hem gelukt is :)
Een feestje op een spiegel!
SmartieAndMe
Badass junkie

Keer terug naar Verslaving