3 Dagen v.d. maand

Plaats hier vragen die je graag beantwoord zou willen zien door het Trimbos Instituut. Medewerkers van de Drugs Infolijn zoeken wekelijks één of twee vragen uit en plaatsen de antwoorden subforum "Vraag van de Week".
Forumregels
  • Spam wordt niet getolereerd op dit forum (2x overtreden = waarschuwing)
  • Hou het overzichtelijk

Hoe werkt het?
  • In dit subforum kun je vragen stellen die je graag door een professional beantwoord ziet
  • Het Trimbos-instituut zoekt elke week zelf één of twee vragen uit en beantwoord deze in het betreffende subforum.
  • Discussie of verdere vragen zijn mogelijk. Het Trimbos-instituut zal vervolgvragen proberen te beantwoorden als de tijd dit toelaat.

Op en of aanmerkingen?
Heb je op en of aanmerkingen kun je deze op het feedback forum kenbaar maken.

3 Dagen v.d. maand

Berichtdoor Oss aan de Sos op 15 okt 2015 04:20

Hallo, ik gebruik al 15 jaar dagelijks speed. En zoals iedereen weet, Speed houd je wakker. Sinds het laatste half jaar gebruik ik steeds minder. Soms een week of paar weken achter elkaar niet. Alleen mn vermoeidheid komt niet terug. Ook niet na 8 dagen nuchter zijn. Ik slaap nu ongeveer 3 dagen in een maand. (ongeveer) Hoe kan ik weer in een fatsoenlijk slaap ritme komen?
Oss aan de Sos
Newbie

Re: 3 Dagen v.d. maand

Berichtdoor Skirre op 17 okt 2015 16:00

Het enige dat ik kan bedenken is om je grondig te laten onderzoeken in een ziekenhuis of heel misschien zou het ook helpen om te stoppen met speed maar dat lijkt me onwaarschijnlijk of niet?
Skirre
Bewuste gebruiker

Re: 3 Dagen v.d. maand

Berichtdoor Fool op 19 okt 2015 20:48

Kappen met de pep, dan krijg je vanzelf de klap die je naar altijd kunnen slapen brengt. :P
Fool
Badass junkie

Keer terug naar Voorstellen voor "Vraag van de week"