GHB verslaving

In dit forum kun je als onderzoeker, student, scholier of wat dies meer zij oproepen plaatsen voor medewerking aan onderzoeken, afstudeerprojecten, kunstprojecten, etc.
Forumregels
In dit forum kun je als onderzoeker, student, scholier, journalist of wat dies meer zij, je oproep plaatsen voor deelname aan een onderzoek, enquête, panel, etc. plaatsen. Let op dat je post aan de volgende voorwaarden voldoet:
  • Vertel wie je bent (en van welke organisatie)
  • Geef een omschrijving van het project en het doel
  • Leg uit wat er met de gegevens gedaan wordt
  • Laat contactgegevens achter
  • Stel concrete vragen
  • Een referentie in eventuele publicaties wordt zeer gewaardeerd

Tevens zijn de reguliere forumregels van toepassing.

GHB verslaving

Berichtdoor MarleenBNN op 11 okt 2016 10:57

Hoi,

Ben ik weer, velen van jullie hebben mij al heel erg geholpen voor onze reportages die we maken voor het nieuwe seizoen van Spuiten en Slikken (BNNVARA). Sommigen gaan helaas niet door, sommige wel en sommigen schuiven we nog even door op langere termijn.

Op dit moment ben ik aan het kijken voor een reportage van 20 minuten over GHB, binnen deze reportage willen we aandacht besteden aan het gebruik, verslaving, risico's, wat het met je doet, etc. Daarvoor ben ik op zoek naar iemand die met onze presentator/presentatrice in gesprek wilt over zijn/haar gebruik. Mocht je meer hierover willen weten stuur mij dan een privé berichtje of mail naar marleen.nijhuis@bnnvara.nl
MarleenBNN
Newbie

Re: GHB verslaving

Berichtdoor ZERO- op 11 okt 2016 21:56

Maar wel herkenbaar dus?
ZERO-
Badass junkie

Re: GHB verslaving

Berichtdoor MarleenBNN op 17 okt 2016 15:05

Herkenbaar in beeld hoeft niet..
MarleenBNN
Newbie