Oproep interview over verslaving

In dit forum kun je als onderzoeker, student, scholier of wat dies meer zij oproepen plaatsen voor medewerking aan onderzoeken, afstudeerprojecten, kunstprojecten, etc.
Forumregels
In dit forum kun je als onderzoeker, student, scholier, journalist of wat dies meer zij, je oproep plaatsen voor deelname aan een onderzoek, enquête, panel, etc. plaatsen. Let op dat je post aan de volgende voorwaarden voldoet:
  • Vertel wie je bent (en van welke organisatie)
  • Geef een omschrijving van het project en het doel
  • Leg uit wat er met de gegevens gedaan wordt
  • Laat contactgegevens achter
  • Stel concrete vragen
  • Een referentie in eventuele publicaties wordt zeer gewaardeerd

Tevens zijn de reguliere forumregels van toepassing.

Oproep interview over verslaving

Berichtdoor Ninajournalism op 13 dec 2016 14:47

Hallo iedereen,

Mijn naam is Nina, en ik doe de opleiding journalistiek. Ik ben op dit moment bezig met een item over verslaving. Hiervoor zou ik graag iemand willen interviewen die kampt met een verslaving, én iemand die zelf niet verslaafd is wel veel te maken heeft met iemand die verslaafd is.
DIt gaat om een audio- of video item. Het wordt niet gepubliceerd, en alleen beoordeeld door mijn leraren. Als je liever niet in beeld komt met het gezicht, zorg ik ervoor dat dat onherkenbaar wordt gemaakt.

Ik hoor graag of een van jullie interesse heeft.

Zoja, stuur even een mailtje naar; ninajanssen01@hotmail.com

Groet,

Nina
Ninajournalism
Newbie

Re: Oproep interview over verslaving

Berichtdoor Yaizer op 13 dec 2016 21:09

Hallo Nina,

Zoek je mensen die verslaafd zijn aan middelen die in de categorie "hard-drugs" vallen of ook in "soft-drugs".

Vind het zelf altijd nog moeilijk om een cannabis-verslaafde bijvoorbeeld echt als een "wiet" verslaafde te zien. Misschien omdat het wel zo onschuldig lijkt :wink:

Groetjes
Yaizer
Bewuste gebruiker

Keer terug naar Medewerking gevraagd