LSD: Het Handboek!

Hier moet je zijn voor alles over LSD.

LSD: Het Handboek!

Berichtdoor Tijdloos op 21 mei 2011 21:32

Een briljante post die helaas verwijderd was door iemand, dus bij deze is het topic er weer dank aan de originele poster lysergine25, eeuwige dank! (Met een kleine toevoeging)

History of LSD

*Albert Hoffman synthesizes 1938

-Tried to make a version of lysergic acid in order to decrease bleeding.
-But by accident he made LSD
-1943 accidently absorbed it through first ever acid trip

*1950's
*1953 - applies FDA approval for LSD
*1950-1970's :
-1960's LSD was made illegal and Psychedelic Era
-1961 Timothy Leary
-Secret Army and CIA research - slipped people LSD to experient effect
-1966 LSD was made in more countries illegal
-1990's LSD used as a "Club" drug
* Current use often in the psychedlic scene parties.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Currently only known pharmacy I know is 'Elly Lilly' who still creates it acording te online sources.. :love:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Absobtion - Water soluble, absorbed through mouth, usually taken orally it has often a slight bitter taste

*Distribution
-Rapidly absorbed through GI tract
-Half life = 3 hours

Metabolism and exretion moet hier maar stoppen.

En nog wat bonus informatie dankzij Trimbos;
Drugs Infolijn schreef:Er is heel veel onderzoek gedaan naar de werking van LSD in de hersenen. Hoofdzakelijk werkt LSD in op het serotonerge systeem (serotonine productie of juist tegenwerking van serotonine). Men weet nog niet HOE LSD precies werkt. Op de ene receptor stimuleert het en op de andere voorkomt het de werking van serotonine. Daarnaast kan een invloed op het serotonerge systeem een domino-effect hebben op allerlei hersengebieden die elk weer anders reageren op de verstoorde serotoninespiegels. Of dit blijvende schade aan het hele systeem veroorzaakt (evt. bij frequent gebruik) is niet bekend. Wel is het zo dat de ervaring van een LSD-trip een blijvende inzichtelijke verandering kan bewerkstellen. In goede of slechte zin.

Nog wat info om het te verduidelijken van iemand die beter uit kan leggen dan ik kan..

ALLE credits naar de originele poster!

Zoeken naar LSD is zinloos, de LSD is er plots, en onvoorbereid gaan de meeste trippen. Dat is niet slim en onverstandig, je weet niet hoeveel microgram er op de trip zit. Er kan een giftige stof op zitten of een zeer sterk ander soort tripmiddel DOB. De setting is dan niet juist, de gevolgen kunnen pittig zijn. Laat daarom altijd je LSD testen
De meeste zijn al half aan het vergaan aan een cocktail die niet voldoet een een veilige en goede start op de LSD. Laat wederom daarom altijd je LSD testen dat kost niets, je weet dan hoeveel erop zit en je kunt dan gaan experimenteren met het opschroeven van de dosis naar bijvoorbeeld 600 microgrammetjes. Neem de tijd voor je LSD, met het kopen en het testen het duurt lang. Maanden ben je zoverder. Koop daarom altijd genoeg zegels om altijd dezelfde vertrouwde zegels te kunnen nemen. Je kan dan gaan 'harden' en later gaan 'stunten'. De eerste maal ( zoals bij alle drugs) is super intens. De kleinste hoeveelheid die merkbaar is ligt op 25 microgram.

Hoe bewaar je de LSD ?

Het wordt zo vaak gevraagd dat er kennelijk behoefte aan is om dat goed uit te leggen.
- LSD kan niet tegen zuurstof
- LSD kan niet tegen UV straling f andere soorten licht straling-LSD droogt snel uit
- LSD wordt nooit sterker zoals goede wijn.
- LSD moet als volgt bewaard worden.

1) eerst in dubbel aluminiumfolie, deze helemaal platdrukken alle lucht moet eruit.
2) dan in een gripzakje ( wietzakje)
3) dan in een strijkzak, je strijkt deze op maat, opnieuw eerst de lucht eruit persen.
4) stash de lsd dan tussen een boek of in de vriezer.
5) maak de verpakking nooit open voor 1 lullig tripje, deel je voorraad op in kleine porties en maak 1 portie open en verdeel die in nog kleinere porties.
6) raak sterke trips niet aan, je absorbeert het er zo vanaf.
7) bewaar temperatuur onder de 10 graden.

Hoe neemt je de LSD ?

- Je legt de zegel op de tong en je sabbelt hem kapot na een kwartier moet ie opgelost zijn, doorslikken van hele zegels werkt minder goed.
- rol de zegels op in capsule en breng deze rectaal in, hou de maximaal voorschriften voor. NOOIT meer dan 300 mics.
- Los de liquid LSD op in 1 ml water vul je injectie spuit en breng het rectaal in.
- Rectaal betekent extra heftig, daarom kun je de dosis met 50% verminderen. 100 mics worden dus 200 mics dit is geen poep praat.
De tijd en de werking met een rectale Liquid sessie verslaan alle andere methodes in werking inpact tijd en tripduur.

Waarschuwing voor rectaal inname:
Neem nooit meer dan 300 mics liquid LSD rectaal, de gevolgen zijn desasstreus, je brengt je zelf in gevaar maar vooral je omgeving.
Dit is geen grap, na 2 x 700 mics genomen te hebben moet concluderen dat alles boven de 600 mics een onaangenaame 20 uur lange hel bezorgt. Alles boven de 600-700 mics bezorgt je geen unieke trips maar echte badtrips, helltrips, iets wat niemand wil meemaken. Een overdosis op de Liquid LSD via een rectale injectie is dus wel degelijk mogelijk, kotsen, paniek, desorientatie en een totaal verneukte trip zijn dan het resultaat.

Rectaal betekent extra heftig, daarom kun je de dosis met 50% verminderen. 100 mics worden dus 200 mics dit is geen poep praat.
De tijd en de werking met een rectale Liquid sessie verslaan alle andere methodes in werking inpact tijd en tripduur.

De dosering:

Zoals boven beschreven de newbee moet klein beginnen na een trip of 5 kun je gaan experimenteren, sommige houden van veel anderen liever niet. Persoonlijk heb ik geen grens, wel te weinig sterke liquid om echt mal te doen. Enkele getallen:

Tot de 100 mics is voor de newbee.
vanaf de 100 tot 200 voor de ingeharde tripper.
Vanaf 200 -400 voor de tripper die al langer tript.
Vanaf 400-1000 voor de freaks alles verandert drastisch op dit niveau, de helderheid van de gebruikte cristallen zijn nu van groot belang.
Van sommige kleuren wordt je bijna blind van andere kleuren blijft alles super helder.

Hou de regels in de gaten voor het innemen van de LSD:

Personen met geestelijke problemen cq issues mogen nooit LSD nemen.
Personen zonder issues maar die toch zeer recent iets traumatisch meegemaakt hebben moeten de LSD vermijden.
Ook pubers die hun geest niet zeker zijn en niet volwassen in hun hoofd zijn moeten geen LSD nemen. Advies leeftijd is helaas 21 jaar of ouder vind de originele poster persoonlijk.

Als je zelfverzekerd bent zonder issues, kun je gaan trippen.
Neem uitgerust de LSD het liefst na het ontwaken van een goede nachtrust. Neem op de eerste sessie 50 microgram, je kan 3-4 uur later rustig 50 bijnemen.
Zorg voor een sitter, geef deze nooit lsd ook al smeken ze erom.
Doe het thuis.
Neem de dag erop vrij, ga uittrippen.
Mix de LSD nooit met andere drugs behalve THC.
Zorg voor de juiste setting, muziek en versier de kamer zoveel mogelijk.
Neem de tijd voor de LSD 12 uur is echt geen uitzondering.
Zorg voor veel vers voedsel, zet alles klaar, ALLES draait om smaak niet om hoeveelheid.
Verricht geen ingewikkelde zaken, vermijdt machines.
Neem nooit de GSM op.
Doe nooit open.
Ga niet in je eentje zomaar iets doen bijvoorbeeld: naar buiten gaan.

Extra alert tip:
-Trip niet in je eentje, das voor later.
-Accepteer dat de LSD je geest kan overnemen en voor je gaat denken, dit heet badtrippen, oftwel uniek trippen de kans dat het gebeurt is klein en je kan het niet oproepen.
-Blijf denken dat het straks voorbij is, de angst wordt gecreeert door jezelf, het is je geest die het doet, ALLES is fictie wat je ook denkt.
-Zorg dat alles wat je gek maakt verwijdert wordt en kalmeer jezelf laat je kalmeren. Nogmaals ALLES is fictie het is er niet .... morgen is alles voorbij en is alles weer zoals het was.

Badtrippen is een term die de LSD een slechte naam geeft, wie is er ooit op het stomme idee gekomen om het zo'n negatieve uitstraling te geven ? Oftwel waarom zou je het geen unieke super trip mogen noemen ? Hoe vaak komt het voor dat je een niveau hoger komt dan normaal. Hoe kan dit nou zo zeldzaam zijn, en als het echt zo sporadisch voorkomt verdient het dan niet eerder de naam "Megatrip" beyond the frontire. Maar de aller belangrijkste vraag: Hoe komt je er in en wil ie dat graag ? Wat is er anders aan deze unieke diepgang dan een normale trip. De LSD heeft de kracht om je tijdelijk te ontdoen van je eigen wil en krachten, je bent dan dus hulpeloos overgeleverd aan de LSD molecuul, vanaf dat moment stuur je dus ook de richting. Para gedachtes zullen de negativiteit aanwoekeren, positieve gelukkige gedachtes brengen geluk. Hoe beheers je die ongecontroleerde macht die je vast houdt ? Wat moet je doen voordat je denkt dat het gaat komen, wat moet je absoluut niet doen. Is een diepe trip echt zo angstaanjagend dat veel trippers na een badtrip niet meer durven te trippen en is dat terecht ? moet je nu blij zijn of niet dat deze unieke kans aan je geboden om iets te zien en te voelen wat simpel weg niet te beschrijven is op papier. Je enige redding is kalmeren en accepteren dat je mazzel hebt, dat de LSD molucuul jou heeft gekozen om je afteschiten tussen hemel en aarde. ACCEPTEER HET!! OF VERVAL IN PANIEK EN ANGST. Eenmaal geaccepteerd zul je de trip van je leven meemaken, het is onbeschrijfelijk mooi en een ervaring die je nooit meer zal vergeten. Als je uniek tript doe dan echt nooit de deur open en neem echt nooit de telefoon op het gaat je kosten dat kan ik je verzekeren !

Probeer een kladblok bij te houden met trefwoorden, en maak fotos van de setting. Probeer zo snel mogelijk je trip in een report te verwerken.
Upload het hier.

Comfort tips:
Na het harden, kun je de liefde gaan bedrijven, ook al denk je er nog steeds niet aan, iedere aanraking van je geliefde is een touch of the universe. Neem een warm bad ..... met dennegeuren.
Exploreer alles wat intens is ..... je kan steeds meer naarmate je vaker lsd gebruikt. Wandelen in de natuur is een ervaring die je niet mag missen, het strand de duinen, exploreer je wereld.
Zorg voor wierook.
Zorg voor kleurende lichtjes ..
Zorg voor glinsterende dingetjes.
Zorg voor chill muziek.
Goede hang en zit plek.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Heel veel succes en onthou !! Geef de LSD geen slechte naam, respecteer je omgeving en de mensen die er wonen, laat geen rommel achter in de natuur en zaai geen onrust bij onwetende mensen. Breng jezelf en je medemens niet in gevaar.

Sorry als dit al ergens anders staat of allang bekend is bij sommige maar vond het wel een goede aanvulling namens iemand.op dit fora
[Restored]
Peace!
Tijdloos
Moderator

Re: LSD: Het Handboek!

Berichtdoor Kubiak op 22 mei 2011 19:55

Neem nooit de telefoon op

Hahahah

Je snapt er niets van wat die persoon aan de andere kant van de lijn zegt, en het klinkt alsof die persoon zich bevind aan de andere kant van het heelal.

Deze handleiding had ik 6 jaar eerder moeten hebben.
Kubiak
Newbie

Berichtdoor Tijdloos op 27 jun 2011 02:06

Kubiak schreef:
Neem nooit de telefoon op

Hahahah

Je snapt er niets van wat die persoon aan de andere kant van de lijn zegt, en het klinkt alsof die persoon zich bevind aan de andere kant van het heelal.

Deze handleiding had ik 6 jaar eerder moeten hebben.

Haha inderdaad, mijne stond altijd uit ook daarom ;)
Heb er mooie rooms bij gezet lijkt me wel leuk om eens te chillen daar ergens :love:
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor Chan_Ming-Jan op 30 jun 2011 13:13

haha zou lachen zijn moest'k trippen met die walvissen daar op de achtergrond :)
the limits to physical reality is the imagination
Chan_Ming-Jan
Newbie

Berichtdoor Mulholland Drive op 03 jul 2011 04:55

Zeer informatief.

Heb nu 4 zegels lsd liggen, gekocht van een redelijk bevriende collega die beweert dat ze zijn getest. Ervaring: ongeveer 10 psilocybine trips. Leeftijd 30. Maar ik ben er nog niet aan toe. En zoals ik de bewaartips lees is dat niet goed gedaan.

Over de opmerking dat je geen lsd moet nemen als je 'issues' hebt heb ik zo mijn bedenkingen. Dit is conventioneel vaak het uitgangspunt. Geldt dit inzake dit handboek op puur lsd of voor elke psychedelische stof? En wat zijn issues? Ik denk dat als je al jaren depressief op bed ligt je dan ook niet direct aan lsd zal denken laat staan ernaar zal grijpen. Wordt je echter door de maatschappij gebrandmerkt met een of ander label maar ben je bewust van jezelf en heb je een redelijk intelligent vermogen, dan denk ik dat ieder zelf moet aanvoelen en bepalen welke stof hij neemt.

Slechts mijn mening, geweldige post, ik heb er veel aan. :)
Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. (W.Gibson)
Mulholland Drive
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Tijdloos op 04 jul 2011 20:27

Dank voor je reactie :) Heb je gelijk in, maar voor sommige kan het een issue iets zijn waardoor ik en meerdere denk het afraden. Minder kans op bad gaan als je je al goed voelt natuurlijk. Maar iedereen reageert weer wat anders op de stof/en problemen die hij/zij ervaart.
Peace
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor Dee Dee op 18 sep 2011 13:41

Waar laat je eigenlijk je LSD testen?
Dee Dee
Newbie

Berichtdoor Tijdloos op 18 sep 2011 14:16

viewtopic.php?f=10&t=31784
Bij testcentra langs en even afwachten, goed dat je het test :)
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor Maddog op 18 sep 2011 14:33

Een testje kan het verschil zijn tusen hemel en hel

Oh, en zet allemaal lekkere hapjes klaar. voor al een soort proeverijtje maken, met diverse stukjes fruit, kaas, brood, chips. En als je warme dranken lekker vind doe die alvast in een thermoscan, dat ze net niet te heet zijn. zo voorkom je daar ongelukjes mee. en als je alles hebt klaarstaan, en helemaal nergens meer om hoeft te denken.

En zet ook een paar flesjes water neer, naast de bank of onder de tafel. soms als je je beweegt dan verandert de trip, en het is fijn dat je wat drinken kan pakken zonder je te veel te hoeven bewegen. Soms is het lastig om het "plekje' weer terug te vinden. (als je begrijpt wat ik bedoel)

Net of de aarde magnetisme anders is op andere plekken. o.a. Water aders of vuur aders die enorm diep onder de grond ligggen( als ik t zo kan noemen)

Maak er een feest van, alsof je jarig bent. een speciale dag.

Als je gaat zitten, en je hebt alles klaar staan voor de hele dag, en echt nergens meer om hoeft te denken, zoals de katjes die een erxtra bakje voer hebben, vers water en wat kattenkruid(je wil niet weten hoe goed ze je dan begrijpen als je wat tegen ze zegt) komen op je buik liggen, en spinnen en nemen je mee naar een compleet andere dimensie.

De enige gedachte is het zegeltje dat op je tong ligt te smelten. de rest van je hoofd is leeg. geen enkele gedachte die je plaagt, geen enkele taak die je hoeft te doen. helemaal niets. en niemand die je stoort.
Je vind altijd iets op de laatste plek waar je zoekt.
Maddog
Belezen gebruiker

Berichtdoor SuperbaaP op 06 okt 2011 18:10

Een goede avond,

Ik heb thuis wat zegeltjes ligge, en nu wilde ik ze laten testen. Is het mogelijk om in 1x 3 soorten te testen? Of is dat teveel?
Vroeg me namelijk af of er een limiet op zit :smoke:

Bvd

,
S.B.
"The edge, there is no honest way to explain it because the only ones who know where it is, are the ones who have gone over"
SuperbaaP
Newbie

Berichtdoor Baksteen45 op 31 okt 2011 03:02

mijn tip bij drugs en zeker bij lsd is ''keep smiling'' maar dit houd je echt aan de goede kant al bijna een jaar geen slechte drugs ervaringen gehad :D
Did: Xtc, speed, 2c-b/e, opium, paddo's, lsd, dmt, keta, pcp, coke, mdma, morfine, oxycotine, poppers, 4/3-mmc, crack, hero, crystal meth, gbh/l and more shit

maar nu sinds 21 -12 -12 clean

And never, NEVER... forget to SMILE xD
Baksteen45
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor dev95 op 14 feb 2012 01:12

Ik ga binnenkort voor het eerst LSD gebruiken, maar wij zijn beide onervaren. Is het dan verstandig om eerst een halve zegel te nemen? En is het echt belangrijk om binnen te zitten? Het liefst doe ik het namelijk buiten. Hoelang duurt het voordat het effect weg is?
dev95
Newbie

Berichtdoor Tijdloos op 14 feb 2012 01:32

Jazeker eerst een halve liefst getest via testcentra. en kijk extra extra uit op je leeftijd nog ,bouw het rustig en vredig op en zie waar het je brengt :stoned:

Na wat ervaring verandert het wel weer ;)

Peace
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor dev95 op 16 feb 2012 22:31

25tolife schreef:Jazeker eerst een halve liefst getest via testcentra. en kijk extra extra uit op je leeftijd nog ,bouw het rustig en vredig op en zie waar het je brengt :stoned:

Na wat ervaring verandert het wek weer ;)

Peace

Ik ben ook niet van plan om het te vaak te doen :D ik laat het testen, er is een sitter en we nemen maar een halve dus denk niet dat er iets fout kan gaan

Ik heb alles ook goed doorgelezen, bedankt voor de tips.
dev95
Newbie

Berichtdoor Manco op 10 maart 2012 20:26

Ik zie veel herkenbare dingen voorbij komen. Ik heb het nu eenmaal gedaan met een vriend. Eerste 6 uur als 2 Einstein figuren door het huis gewandeld waarbij we vergevorderde filosofische gesprekken hadden. We liepen steeds langs een bakje druiven wat erg prettig was om er af en toe een te pakken. Dus de aanrader van de makkelijke hapjes kan ik zeker beademen. Echter hebben wij na die 6 uur een wiet-joint gerookt. Dit veranderde alles. De hele kamer werd een grote 'visual' en we konden niet veel meer dan op de bank liggen en staren naar alles om ons heen. Zet inderdaad ook hele relaxte muziek op, moby bijvoorbeeld. Elk nummer dat je aanzet is weer een nieuwe 'reis'. Je bewustzijn is ver verwijderd van de 'wereld' en de maatschappij. Je komt inderdaad als het ware terecht in een andere dimensie. Ik heb na die joint zeker een kwartier paniek gehad omdat mijn geest het niet accepteerde. Zoals eerder genoemd, laat je kalmeren. Dit helpt en hierdoor ga je inzien dat je er van moet genieten. Just let go is mijn motto.
Manco
Newbie

Berichtdoor itsjustme op 31 maart 2012 12:02

yoow ik ben 18 IK ga volgend weekend naar een festival beetje underground in de bossen en de natuur , ik zou daar voor het eerst lsd proberen ga waarschijnlijk wel rustig in mijn tentje blijven tot ik me er goed bij voel , heb al 2 keer paddos en 2 keer truffels gedaan de paddos vond ik wel veel leuker omdat ik meer visual had en vind dit ook zeer leuk . ik ga het doen met een goede vriend van me en samen met iemand die al ervaring heeft , ik ga mijn lsd trip daar op het festival kopen wan die zijn daar in overvloed te vinden ik kan hem dus wel niet laten testen wat je in belgie trouwens nergens kan dus ga ik ook beginnen met een halfje . lijkt dit mij een goed idee om het daar te doen ? en hebben jullie nog tips het is wel een festival waar het echt rustig is het is niet zoals alle andere drukke bedoeningen . en zou het kwaad kunnen als de trip begint uit te werken dat ik dan aan mijn pillen en mdma begin voor de nacht door te feesten :xtc: :xtc: :xtc: ( we gaan normaal onze trip met zonsopgang nemen)
Dont drink and drive Just smoke and fly
itsjustme

Berichtdoor Vant-Hoekie op 07 mei 2012 02:01

zooo ik heb voor het eerst lsd gedaan.
en ik ben echt een totaal ander mens geworden.
nu snapik die hele hippie beweging..
ik ga zowizo vaker trippen .om de 2 maanden ofzo.. ik ga ook me haar laten groeien.
ik ben nu nog vrediger dan voorheen
Vant-Hoekie

Berichtdoor DeloopendeVogel op 06 jun 2012 11:04

:D Dat is pas nutig!!!!!

ik was al van plan om LSD un keer te gebruiken maar nu ben ik helleemaal om!!!

ik vind un boswandeling,overdag met Paddo,s al geweldig!! Laat staan met lsd :love:
DeloopendeVogel
Newbie

Berichtdoor Smokey046 op 07 aug 2012 13:11

Stel je hebt wel issues, bijvoorbeeld bepaalde conflicten in je familie die al een tijd de ronde doen.
Zou LSD je niet kunnen helpen om antwoorden te vinden waarom dat nu net gebeurd en wat daar de onderliggende reden voor kan zijn?
Ignorance is bliss, knowledge is a heavy burden.
Smokey046
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Pieter210 op 04 sep 2012 07:59

Vant-Hoekie schreef:zooo ik heb voor het eerst lsd gedaan.
en ik ben echt een totaal ander mens geworden.
nu snapik die hele hippie beweging..
ik ga zowizo vaker trippen .om de 2 maanden ofzo.. ik ga ook me haar laten groeien.
ik ben nu nog vrediger dan voorheen

Door welk inzicht ben je een totaal ander mens geworden?
Pieter210
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Barryp op 14 sep 2012 12:29

Echt blij dat zulk soort duidelijke informatie te vinden valt op het web.
Gezien ik me de laatste tijd steeds meer interesseer in drugs heb ik veel aan dit artikel.
In lsd heb ik inmiddels ook meer interesse, maar gezien mijn leeftijd en weinig ervaring met psychedelic drugs wacht ik totdat ik ouder ben en ook meer ervaring heb met deze soort drugs.
Hoogst waarschijnlijk ga ik samen met een ervaren vriend binnenkort 2cb gebruiken.
Maar eerst zal ik me daar beter in verdiepen.
Hartelijk dank voor dit artikel, echt top!
Barryp
Newbie

Berichtdoor PepTalk op 30 okt 2012 20:34

In het handboek word gesproken over rustig 50ug bijnemen na de eerste dosis van 50ug na zo'n 3-4 uur.
Naast dat het natuurlijk verstandig is niet te hoog te beginnen, heeft die 2e dosis überhaupt nog wel nut? Die gaat het effect enkel remmen, maar brengt de piek nooit hoger.
Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail.
PepTalk
Badass junkie

Berichtdoor Pieter210 op 01 nov 2012 00:37

PepTalk schreef:In het handboek word gesproken over rustig 50ug bijnemen na de eerste dosis van 50ug na zo'n 3-4 uur.
Naast dat het natuurlijk verstandig is niet te hoog te beginnen, heeft die 2e dosis überhaupt nog wel nut? Die gaat het effect enkel remmen, maar brengt de piek nooit hoger.

Heb je toevallig een link waar deze stelling onderbouwd wordt met goede argumenten?

Alvast bedankt,

Pieter
Pieter210
Bewuste gebruiker

Berichtdoor PepTalk op 01 nov 2012 15:28

Uhm, elk stuk tekst over LSD bevestigd dat wel denk ik..

Google maar op LSD bijnemen; LSD redose; LSD tollerance etc.
Zit op school dus kan het niet uitgebreid gaan zoeken voor je....

Goede argumenten zijn niet nodig, slechts 1:

Tolerantie treed bij LSD (en paddo's ook, hebben ook een kruistolerantie) gewoon ongelofelijk snel op. Na je 1e dosis heb je dus al een harde tolerantie opgebouwd. Je kunt die doorbreken door je dosis bijv. de vervierdubbelen.. Maar zelfs dan heb je een grote kans dat je trip gewoon uren gerekt word en je piek niet hoger.
Rustig beginnen en langzaam opbouwen is bij deze drugs dus gewoon niet echt mogelijk.
Voordeel van deze tolerantie: Hij is ook snel weer weg. Na 7-14 dagen kun je (lichamelijk) weer net zo hard gaan van dezelfde dosis (in tegenstelling tot wiet, mdma, coke, pep etc.). Of dit psychisch gezien verstandig is..? Ik vind van niet, minimaal een maand tot drie maanden rust vind ik wel nodig na een psychedelische trip, zeker bij LSD. Het is een stofje dat snel met je mind gaat fucken, hou daar rekening mee.
Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail.
PepTalk
Badass junkie

Berichtdoor Tijdloos op 27 mei 2013 01:46

Upgedate met geschiedenis wat eigenlijk nog ontbrak :wave:
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor EzraGonzo op 10 jun 2013 01:20

Hoi, eerste post ooit.
Ik zit met een vraag en dit leek me de perfecte plek voor deze.
Het is me wel duidelijk geworden dat LSD en psychische problemen niet samengaan, maar...houdt dat in, als je in een depressie, neurose, psychose... zit of ook als je er ooit last van gehad hebt?
Concreet, kan je wanneer je terug nuchter van geest bent je aan LSD wagen of is dit echt tricky?
GRT
EzraGonzo

Berichtdoor Pieter210 op 11 jun 2013 17:52

EzraGonzo schreef:Hoi, eerste post ooit.
Ik zit met een vraag en dit leek me de perfecte plek voor deze.
Het is me wel duidelijk geworden dat LSD en psychische problemen niet samengaan, maar...houdt dat in, als je in een depressie, neurose, psychose... zit of ook als je er ooit last van gehad hebt?
Concreet, kan je wanneer je terug nuchter van geest bent je aan LSD wagen of is dit echt tricky?
GRT

Het is en blijft tricky. Iemand die bijvoorbeeld een psychose heeft gehad, is en blijft kwetsbaar voor nieuwe psychoses. Vergelijk het maar met draagkracht en draaglast: als je eenmaal een psychose hebt gehad, is het aannemelijk te veronderstellen dat je draagkracht blijvend op een lager pitje ligt dan de gemiddelde mens. LSD is dan spelen met vuur. Natuurlijk kan alles goed gaan, maar de kans is relatief groot dat het gebruik van LSD een nieuwe psychose uitlokt.
Pieter210
Bewuste gebruiker

Berichtdoor EzraGonzo op 11 jun 2013 21:13

Dat is echt enorm balen, wikken en wegen dus...
Toch, Bedankt voor de info... Is dit ook van toepassing bij middelen uit een andere groep? Ketamine lijkt me bevoordeeld ook best fout maar...uppers, downers? Aangezien veel Farma's althans naar eigen ervaring bij die twee kunnen ingedeeld worden lijkt het me "ok"...
(Weet niet waar deze post hoor, excuses bij fout geplaatst)

GRT
EzraGonzo

Berichtdoor Pieter210 op 12 jun 2013 23:14

EzraGonzo schreef:Dat is echt enorm balen, wikken en wegen dus...
Toch, Bedankt voor de info... Is dit ook van toepassing bij middelen uit een andere groep? Ketamine lijkt me bevoordeeld ook best fout maar...uppers, downers? Aangezien veel Farma's althans naar eigen ervaring bij die twee kunnen ingedeeld worden lijkt het me "ok"...
(Weet niet waar deze post hoor, excuses bij fout geplaatst)

GRT

Graag gedaan!

Psychosegevoeligheid is hoger bij Ketamine als de dosis hoger is. 50mg ofzo kan denk ik weinig kwaad. Begin wel rustig, pas na een kwartiertje bijsnuiven indien nodig.

Cocaine en amfetamine is ook link bij Psychosegevoeligheid; je hebt vast wel eens van amfetaminepsychoses en cocainepsychoses gehoord.

Heroine is een ander verhaal, veel minder gevoelig voor psychoses naar mijn weten.

Valium enzo kunnen geen kwaad bij Psychosegevoeligheid.
Pieter210
Bewuste gebruiker

Berichtdoor realnuts op 09 jun 2014 01:41

hallo,
ik ben nieuw hier en nog nooit LSD geprobeerd, maar ben wel nieuwsgierig

wordt het gebruik van LSD terwijl je serotonine (seroxat en dergelijke) neemt, afgeraden?
wsl wel, maar wat zou het effect (kunnen) zijn?
realnuts
Newbie

Berichtdoor Fool op 10 jun 2014 00:49

Ja, dan werkt LSD niet of slechter, omdat je receptoren overbelast zijn. Daarbij is het ook geen goed idee om aan de psychedelica te gaan als je depressief bent, helaas :P
Fool
Badass junkie

Berichtdoor Psychedelibee op 09 sep 2014 17:26

Super bedankt voor dit goede handboek!

Ik heb nog wel een vraag over hoe lang lsd houdbaar is? Iemand daar ervaring mee?
Het grootste deel van mijn stash heb ik samen met een vriend door een vacuumeer machine gehaald en vervolgens in de vriezer gelegd. Helaas hadden we niet de tijd en zakjes om het echt per portie te verpakken. Nu heb ik dus een deel wat open is en dat heb ik verpakt zoals hierboven beschreven. Ik hoop eigenlijk dat mijn stash wel wat jaren mee kan gaan (daar heb ik ook op ingeslagen namelijk :D)
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor Tijdloos op 10 sep 2014 00:07

I love shrooms schreef:Super bedankt voor dit goede handboek!

Ik heb nog wel een vraag over hoe lang lsd houdbaar is? Iemand daar ervaring mee?
Het grootste deel van mijn stash heb ik samen met een vriend door een vacuumeer machine gehaald en vervolgens in de vriezer gelegd. Helaas hadden we niet de tijd en zakjes om het echt per portie te verpakken. Nu heb ik dus een deel wat open is en dat heb ik verpakt zoals hierboven beschreven. Ik hoop eigenlijk dat mijn stash wel wat jaren mee kan gaan (daar heb ik ook op ingeslagen namelijk :D)

Je hebt de juiste methode ervoor, zal jaren (soms wel 10+jaren) goed blijven in de vriezer geen licht,lucht, en stabiele temperatuur.

Inderdaad jammer dat je geen zakjes had voor aparte porties te maken, die zou je bij een smartshop kunnen halen.

Enjoy!
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor Psychedelibee op 11 sep 2014 02:13

Tijdloos schreef:
I love shrooms schreef:Super bedankt voor dit goede handboek!

Je hebt de juiste methode ervoor, zal jaren (soms wel 10+jaren) goed blijven in de vriezer geen licht,lucht, en stabiele temperatuur.

Inderdaad jammer dat je geen zakjes had voor aparte porties te maken, die zou je bij een smartshop kunnen halen.

Enjoy!

Bedankt! Verwacht er geen 10 jaar mee te doen, maar wel goed om te weten dat het kan.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Keer terug naar LSD