Candyflippen: De gebruiksaanwijzing (Engels)

Hier moet je zijn voor alles over LSD.

Re: Candyflippen: De gebruiksaanwijzing (Engels)

Berichtdoor Psychedelibee op 30 mei 2016 11:58

Geen ervaring nog met de candyflip helaas, maar er wel veel over gelezen. Het heet een flip omdat je van de ene piek over gaat in de ander, dat gebeurd sowieso als je vier uur na de LSD, de MDMA in neemt. Uiteraard kan dat ook andersom, maar dan zou je ook goed naar de timing moeten kijken.

Ik heb ooit eens ergens een stuk gelezen van iemand die ervaring had de gebruikelijke candyflip, de omgekeerde candyflip en ook met min of meer gelijke inname wat het meest lijkt op wat jij van plan bent. Volgens mij heb ik dat toen ergens op erowid gelezen, maar dat weet ik niet meer zeker. Maar het kwam er in ieder geval op neer dat wanneer je beide pieken tegelijk hebt dat ze elkaar een beetje gaan tegenwerken, alsof ze allebei vechten om aandacht in je hoofd. Dat scheen enorm chaotisch te zijn en niet echt synergistisch.

Wanneer je een omgekeerde candyflip doet krijg je dan weer juist dat je de comedown van de MDMA hebt terwijl je aan het trippen bent op LSD. Tijdens de comedown kan je natuurlijk enorm futloos en zelfs wat down worden wat niet echt ideaal is voor tijdens het trippen. Ik weet dat jij vaak schrijft hier niet echt last van te hebben, maar ik zou dat effect toch niet overschatten.

Eigenlijk is de normale candyflip het meest logisch, omdat de pieken dan netjes in elkaar overlopen en ze ook ongeveer gelijktijdig allebei uitwerken. Daarbij heeft LSD natuurlijk een enorm lange uitwerking waardoor je tijdens de MDMA piek nog duidelijk tript zolang je niet teveel MDMA neemt.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor Bobsacamano op 30 mei 2016 12:06

Sowieso wel echt een must is om weinig MDMA te nemen. De helft van je max dosis is echt voldoende.

Ik weet niet meer precies hoeveel ik had maar het was veel minder als ik anders zou doen, dit was perfect.

Psychedelibee schreef:Geen ervaring nog met de candyflip helaas, maar er wel veel over gelezen. Het heet een flip omdat je van de ene piek over gaat in de ander, dat gebeurd sowieso als je vier uur na de LSD, de MDMA in neemt. Uiteraard kan dat ook andersom, maar dan zou je ook goed naar de timing moeten kijken.

Ik heb ooit eens ergens een stuk gelezen van iemand die ervaring had de gebruikelijke candyflip, de omgekeerde candyflip en ook met min of meer gelijke inname wat het meest lijkt op wat jij van plan bent. Volgens mij heb ik dat toen ergens op erowid gelezen, maar dat weet ik niet meer zeker. Maar het kwam er in ieder geval op neer dat wanneer je beide pieken tegelijk hebt dat ze elkaar een beetje gaan tegenwerken, alsof ze allebei vechten om aandacht in je hoofd. Dat scheen enorm chaotisch te zijn en niet echt synergistisch.

Wanneer je een omgekeerde candyflip doet krijg je dan weer juist dat je de comedown van de MDMA hebt terwijl je aan het trippen bent op LSD. Tijdens de comedown kan je natuurlijk enorm futloos en zelfs wat down worden wat niet echt ideaal is voor tijdens het trippen. Ik weet dat jij vaak schrijft hier niet echt last van te hebben, maar ik zou dat effect toch niet overschatten.

Eigenlijk is de normale candyflip het meest logisch, omdat de pieken dan netjes in elkaar overlopen en ze ook ongeveer gelijktijdig allebei uitwerken. Daarbij heeft LSD natuurlijk een enorm lange uitwerking waardoor je tijdens de MDMA piek nog duidelijk tript zolang je niet teveel MDMA neemt.
Done: Enough

To-do: ALD-52, 2C-P, 5-Meo-DMT, Mescaline, DOM, DOC
Bobsacamano
Badass junkie

Berichtdoor Mindless op 30 mei 2016 16:24

Bedankt Bee voor de uitgebreide post. Ik denk dat ik toch maar de normale candyflip ga doen. ;) Een down heb ik niet zozeer nee, maar ik ben dan zeker wel futloos wat natuurlijk ook niet een goeie situatie is om een lsd trip in te beginnen. Uiteraard ga ik weer zoveel mogelijk mediteren. Dit zorgt er hopelijk ook voor dat het mdma gevoel niet zal overheersen, maar naar de achtergrond verdwijnt.

Bobsacamano schreef:Sowieso wel echt een must is om weinig MDMA te nemen. De helft van je max dosis is echt voldoende.

Ik neem normaal al weinig (dikke 100 mg). Is het aan te raden nog minder te nemen? Ook al neem ik weinig, ik heb altijd wel flink last van kaakspanning nu. Ik ben er een beetje bang voor dat ik straks m'n hele wangen van de binnenkant kapot bijt, aangezien ik met de lsd erbij natuurlijk nog minder op dat soort zaken let.
We fear the power of innocence.
Mindless
Moderator

Berichtdoor mach op 30 mei 2016 20:47

magnesium ?
mach
Newbie

Berichtdoor Bobsacamano op 30 mei 2016 21:08

Volgens mij had ik 70mg dat was voor mij voldoende. Inprincipe is 100 al niet veel maar de helft hoeft natuurlijk ook weer niet. Je zou dus ook 70 kunnen doen.

Mindless schreef:Bedankt Bee voor de uitgebreide post. Ik denk dat ik toch maar de normale candyflip ga doen. ;) Een down heb ik niet zozeer nee, maar ik ben dan zeker wel futloos wat natuurlijk ook niet een goeie situatie is om een lsd trip in te beginnen. Uiteraard ga ik weer zoveel mogelijk mediteren. Dit zorgt er hopelijk ook voor dat het mdma gevoel niet zal overheersen, maar naar de achtergrond verdwijnt.

Bobsacamano schreef:Sowieso wel echt een must is om weinig MDMA te nemen. De helft van je max dosis is echt voldoende.

Ik neem normaal al weinig (dikke 100 mg). Is het aan te raden nog minder te nemen? Ook al neem ik weinig, ik heb altijd wel flink last van kaakspanning nu. Ik ben er een beetje bang voor dat ik straks m'n hele wangen van de binnenkant kapot bijt, aangezien ik met de lsd erbij natuurlijk nog minder op dat soort zaken let.
Done: Enough

To-do: ALD-52, 2C-P, 5-Meo-DMT, Mescaline, DOM, DOC
Bobsacamano
Badass junkie

Vorige

Keer terug naar LSD