Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

Voor je vragen over drugs uit de natuur zoals paddo's, truffels, cacti, kanna, en andere herbals.

Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

Berichtdoor Birdo op 02 nov 2009 23:53

Een pijpje dat ik nog niet voorbij heb zien komen, is een eigengemaakte van een fles gemaakt,
het idee vaker tegengekomen op een andere site, maar vergeten welke, dus maar een eigen
bouwinstructie-threadje gemaakt voor in het CreaBea subforum..;
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=24116

Misschien heeft iemand er wat aan, en tegelijkertijd een bumpje voor deze informatieve thread =).
The echo of a distant tide comes willowing across the sand
And everything is green and submarine.
Birdo
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Vigilante op 02 nov 2009 23:57

Die gaat toch onder de naam 'The Machine'?
Vigilante
Wijs gebruiker

Berichtdoor Petrovic op 03 nov 2009 00:00

Klopt. Ik vind het wel een fijne manier om te roken, als is het wel even prutsen om de dmt in de staalspons te laten trekken aangezien je geen rook wilt veroorzaken.
"We don't see things as they are, we see them as we are."
Afbeelding
Petrovic
Badass junkie

Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Berichtdoor Smok3y op 17 jul 2011 16:07

Waar kom ik aan rookbare DMT? heeft iemand een link?
Of is dit niet te verkrijgen bij de smartshops?
Smok3y
Newbie

Berichtdoor mandragora op 19 sep 2011 17:31

dmt kan je extraheren uit bepaalde wortels etc die ze verkopen in de smartshop... , zelf heb ik hier geen ervaring mee.
de verkoper zal je wss wel wegwijs maken...
ook geven ze in nederland geregeld ayahuasca ceremonies hier zit ook dmt in maar deze werking zal veel langer duren en iets minder heftig dan wanneer je het rookt. groet
*Live the life you love and love the life you live*
mandragora
Badass junkie

Re:

Berichtdoor Pieter210 op 21 sep 2012 08:27

Shivshamboo schreef:
DarkScope schreef:Zou je DMT kunnen snuiven zonder mao-remmer en dan effect hebben?Las hier laatst dat als je snuift het niet eerst langs je lever komt en het dus niet wordt afgebroken, vandaar dat snuiven ook heftiger aankomt. Lijkt me een stuk makkelijker dan om het te snuiven dan roken.

Ik heb even een mailtje met je vraag aan de Antarticaan gestuurd, en ik kreeg net dit mailtje terug. :wink:

DMT. is zeker te snuiven, en werkt zonder MAOI. Het nadeel is echter dat de kristallen in een free-base vorm zijn.hierdoor brand het nogal in je neus.het mooiste zou zijn om er eerst weer een zout van te maken, maar helaas kritaliseerd DMT. HCI. niet, maar komt deze terug als een olie. Het enige DMT. zout dat als poeder vorm terug komt is muratisch DMT.(ander zuur) Het is dus zeker te snuiven, het is alleen wel aan te raden om hiervoor de aller puurste (witte) DMT. te gebruiken, en de DMT. base minstens 2 keer te herkristaliseren zodat je er zeker van bent dat er geen NaOH. vervuiling meer in zit, want dit gaat zeker zeer doen.

Wat ik weet is dat als je DMT. snuift het ongeveer een half uur duurt voordat het inslaat, en dan een half uur aanhoud.
Echter schijnt het niet zo heftig te zijn als het roken van de free base.
Dus ik zou zeggen:" ga er voor", en laat ons weten hoe het was. :wave:

Heeft iemand het wel eens geplugd? Kan dat zonder mao-remmer?
Pieter210
Bewuste gebruiker

Berichtdoor SuperThieutje op 23 jan 2013 21:47

Hey mensen, net voor de eerste x DMT geprobeerd en dit is dus niet erg goed gelukt.
Volgende 3 dingen heb ik hier bij me voor handen :

1. VAPO 2
2. Glazen Pijp base crooked
3. Glazen pijp Basic large

géén idee welke best is dus testen maar :
Ik heb nr .2 geprobeerd en de zijkant van het glazen bol einde proberen te verwarmen met een aansteker, eerst heel ver verwijderd met de vlam omdat ik de DMT niet wou verbranden maar dit bleef duren dus ging ik alsmaar dichter en dichter met de aansteker tot ik plots een witte rookpluim kreeg. toen het gebeurde ben ik vlug beginnen inhaleren en dit smaakte ook zoals het moest smaken (verbrande plastiek geur en smaak) maar ik kreeg enkel een plots intens sterk opkomend psychedelic gevoel maar ik ging helemaal niet achterover.
Ik snap ook niet goed waarom er zo een groot gat is vanboven want volgens vervliegt een groot deel toch al uit de pijp alvorens je het kan inhaleren?
Zou de VAPO 2 dan niet beter zijn omdat die helemaal gesloten is ?
Ofwel denk ik misschien om te proberen via nr .3 via een beetje staalwol zoals hier ergens beschreven.
Ik merkte ook dat de DMT zich had verspreid in het pijpje en daar gesmolten stukjes had achter gelaten, een deeltje zat in de glazen bol, een deel in de bocht van het pijpje en nog op enkele plaats in het pijpje zelf, ik heb geprobeerd deze nog apart terug op te warmen en kreeg nog een paar keer een witte wolk met die bepaalde smaak maar niets dat me echt een 'waw' gevoel gaf.
Waarschijnlijk deed ik dus iets fout :)
Verkeerde pijpje ? verkeerde manier van opwarmen? te traag? te snel? ... géén idee.
Heb geen zin om nog veel DMT te verkwisten dus alle tips welkom :)
Spijtig dus van deze keer :) had liever een paar minuten "out' geweest :)

Ik woog trouwens 50mg dmt af dus normaal zou dit voldoende moeten zijn voor een intens gevoel.
SuperThieutje
Newbie

Berichtdoor SuperThieutje op 28 jan 2013 14:44

nogal stil hier :)
SuperThieutje
Newbie

Berichtdoor 1Drip op 02 feb 2013 20:53

SuperThieutje schreef:nogal stil hier :)

IK heb gister nog DMT gerookt, binnekort toch maar eens raportje uitbrengen dan maar!
(*Modknip,Op dit forum doen we niet aan dat SWIM-geleuter, daarom heb ik SWIM gewijzigd in IK)
1Drip
Newbie

Berichtdoor d1g1tal1s op 06 feb 2013 19:48

Neem die 3e pijp en doe er een staalwol in. Die van supermarkt is ongeschikt want die is zo dundradig dat ie in de fik vliegt. bij bouwmarkt hebben ze staalwol dat meer grof is. die verbrand niet. Neem dus de dikst dradige staalwol. Stop dat in je pijp nadat je het boven gasfornuis hebt schoongebrand. DMT erop en met stormaansteker aansteken. begin met aansteker op grote afstand en ga langzaam dichterbij totdat rook begint te vormen. Is ff oefenen. wordt het te heet dan weet je voor de volgende keer dat je te snel de vlam te dichtbij hebt gehouden. Ook kun je nog een beetje sigarettenas op de staalwol doen voordat je de dmt erop doet. dit zorgt ervoor dat de dmt niet te diep het staalwol ingaat waardoor je het staalwol te heet moet maken en metaaldamp binnenkrijgt.
De dmt zuigt dan in de as en bijft zodoende bovenop. Staalwol verstopt wel snel op deze manier.
Basepijp vind ik waardeloos. wordt te snel heet, en de damp is ook te heet. Zelfde verhaal met die gloeilamp. Volgens ander dmt guru forum is de ultieme manier om dmt te roken de Glass Vapour Genie. Niet in nederland te krijgen alleen. Te bestellen in de US. prijskaartje rond de 100 euro.
Ik ga die binnenkort zeker eens bestellen.
De reis is belangrijker dan de bestemming.
d1g1tal1s
Belezen gebruiker

Berichtdoor d1g1tal1s op 06 feb 2013 19:52

Voor diegene die problemen hebben met het schoonmaken van de dmt pijp: Aceton. DMT en de bijbehorende plantenolien lossen ala minuut, zonder enig geweld op in aceton. zonder schobben dus. Beetje aceton in de pijp, gaatjes dichthouden en beetje wiegen/schudden en alles is weer als nieuw. Let wel op dat er geen open vuur in de buurt is, want is brandbaar goedje. Goed ventileren en pijp uitspoelen met water en goed laten drogen alvorens opnieuw te gebruiken.
d1g1tal1s
Belezen gebruiker

Berichtdoor 1Drip op 07 feb 2013 00:50

d1g1tal1s schreef:Neem die 3e pijp en doe er een staalwol in. Die van supermarkt is ongeschikt want die is zo dundradig dat ie in de fik vliegt. bij bouwmarkt hebben ze staalwol dat meer grof is. die verbrand niet. Neem dus de dikst dradige staalwol. Stop dat in je pijp nadat je het boven gasfornuis hebt schoongebrand. DMT erop en met stormaansteker aansteken. begin met aansteker op grote afstand en ga langzaam dichterbij totdat rook begint te vormen. Is ff oefenen. wordt het te heet dan weet je voor de volgende keer dat je te snel de vlam te dichtbij hebt gehouden. Ook kun je nog een beetje sigarettenas op de staalwol doen voordat je de dmt erop doet. dit zorgt ervoor dat de dmt niet te diep het staalwol ingaat waardoor je het staalwol te heet moet maken en metaaldamp binnenkrijgt.
De dmt zuigt dan in de as en bijft zodoende bovenop. Staalwol verstopt wel snel op deze manier.
Basepijp vind ik waardeloos. wordt te snel heet, en de damp is ook te heet. Zelfde verhaal met die gloeilamp. Volgens ander dmt guru forum is de ultieme manier om dmt te roken de Glass Vapour Genie. Niet in nederland te krijgen alleen. Te bestellen in de US. prijskaartje rond de 100 euro.
Ik ga die binnenkort zeker eens bestellen.

Dit heb ik helaas moeten ondervinden op de verkeerde manier :( toen toch maar gaan roken op een stel opgerolde zilvere screentjes en dat werkte ook prima moet ik zeggen! als de dmt maar goed in de draden verdeelt terecht komt iig
1Drip
Newbie

Berichtdoor d1g1tal1s op 27 feb 2013 18:43

Nou, Nieuwe pijp is binnen. Sinds kort issie ook in NL te bestellen:
http://azarius.nl/vaporizers/portable_v ... nie-glass/

Ding wordt geleverd in een dik gevoerde tas zodat deze niet snel kan beschadigen.

Eerste indruk is inderdaad dat het geval op een apart soort seksspeeltje lijkt. :rolleyes:
Eerst een stuk of 5 screentjes erun gedrukt. Daarna van dikdradig staalwol een extra "filtertje" gekneed. Als het er ongeveer uitziet als 2 10cent muntjes op elkaar zit je goed. Dit, na het geheel goed schoon te hebben gebrand op de screentjes gelegd en daar de DMT op.

Eerste poging was met 30 mg. Het is even prutsen om de juiste afstand te bepalen met de torchaansteker en de hijssnelheid, Ook duurt het een paar seconden voordat het gevalletje op temperatuur is.
Helaas was ik niet overtuigd van het effect van deze pijp. Rook is wel enorm zacht, kreeg goeie bodyload, maar de visuals wilde niet goed opkomen.
Achteraf gezien is dit te wijten geweest aan ene zekere hoeveelheid pep welke ongemerkt mijn neus in was gewaaid een uurtje daarvoor. Ook heb ik denk ik iets te voorzichtig verwarmt en dus niet alles opgebrand.

Tweede poging, een aantal uren erna, 40 mg. voor een vriend waar ik thuis was. Deze heeft een paar hijsjes van de pijp genomen, en was lekker aan het trippen. Ik dacht nog even het laatste restje dat hij had overgelaten te nuttigen voordat ik naar huis zou gaan, om te zien wat er nog inzat. Veel verwachtte ik er niet meer van.

Dus pijp aan de mond aansteker erop en heel rustig inhaleren. Toen de witte rook begon te vormen, een paar keer in en uitademen tegen ademtekort en gaan met die uhh, banaan....
De pijp is nu dus op temperatuur. weer aansteker erboven en rustig blijven inademen...... van de rook voelde ik helemaal niets. Had dan ook niet het idee dat dit een stevige reis ging worden. Toen de longetjes eenmaal helemaal gevuld waren begonnen de eerste effecten.....hee, wacht eens even, van de bong heb ik toch altijd wel 3 hijsen nodig voordat het begint.... en nu is het direct..... Ik had nog net de tijd om de pijp weg te leggen op de grond te gaan liggen met mijn hoofd bij de speakerbox (psytrance...mmmmm).... Ik nog nog net vriend op de hoogte brengen van mijn bevindingen met een kort "..uhhh..ohjee!!" :D :eek: :eek:
De rest van het verhaal ga ik hier niet eens proberen uit te leggen, maar het ging hard. Verschillende ruimtes gezien vol visueel geweld, en het bleef maar gaan en gaan. Had ook echt het gevoel dat ik erin zat, maar het was nog geen breakthrough. (wil ik ook nog niet, maar dit was wel op het randje zeg maar)

Conclusie:
Deze pijp rookt dus heerlijk zacht, en op zich moet het mogelijk zijn hiermee een volle 50 tot 70 mg in een grote teug binnen te krijgen. Helemaal al als je wat ervaring met deze pijp op hebt gedaan en de ideale vlam afstand/hijssnelheid hebt gevonden.
Met 112 euro geen goedkoop speeltje, maar zeker zijn geld waard. Koop er wel een goede torchaansteker bij. Ikzelf kocht de volgende:
https://www.xikar.com/products/lighters/tech/#
Heb ik geloof ik 30 euro voor betaald bij de sigarenboer.
d1g1tal1s
Belezen gebruiker

Berichtdoor rockstar12 op 28 maart 2013 14:07

Top deze beschrijving. Ga het zeker proberen. Kan DMT niet gewoon in een joint worden gerold?
rockstar12
Newbie

Berichtdoor Psychedelibee op 11 dec 2014 01:30

Super topic dit! Afgelopen weekend voor het eerst dmt gedaan volledig volgens de beschrijving van de TS en werkte echt perfect :love: . Nog geen breakthrough gehad helaas, dus dat wordt de dosis maar wat opschroeven de volgende keer.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor benniesmitters op 16 jan 2015 13:59

Heb ook een keer iets gehoord over een fles door het midden snijden, onderkant alu folie vastmaken met elastiekje (op de alu leg je dan de DMT), gaatje in je fles maken, aansteker onder de folie zodat de DMT verdampt en er rook in de fles komt, dop er af en inhaleren.

Iemand hier ervaringen mee? Of toch beter proberen wat in dit topic allemaal genoemd wordt?
benniesmitters
Bewuste gebruiker

Berichtdoor W_o_A op 01 maart 2015 15:53

Wij doen het steeds met een Volcano vaporizer..
W_o_A
Newbie

Berichtdoor HoneyC op 04 apr 2015 00:18

Vraagje, ik was dus vandaag in de smartshop en vroeg naar basepijpjes. Die gozert liet mij er 2 zien. De ene was kort en van metaal. En de ander was lang en van glas, maar hij zei dus als je die glazen te warm maakt dat hij dan kapot kan gaan. Dus wat raad jij me aan om het te kopen voor DMT.

Groetjes
I'm the drug in your veins, just fight through the pain.
HoneyC
Belezen gebruiker

Berichtdoor Psychedelibee op 04 apr 2015 01:23

benniesmitters schreef:Heb ook een keer iets gehoord over een fles door het midden snijden, onderkant alu folie vastmaken met elastiekje (op de alu leg je dan de DMT), gaatje in je fles maken, aansteker onder de folie zodat de DMT verdampt en er rook in de fles komt, dop er af en inhaleren.

Iemand hier ervaringen mee? Of toch beter proberen wat in dit topic allemaal genoemd wordt?
HoneyC schreef:Vraagje, ik was dus vandaag in de smartshop en vroeg naar basepijpjes. Die gozert liet mij er 2 zien. De ene was kort en van metaal. En de ander was lang en van glas, maar hij zei dus als je die glazen te warm maakt dat hij dan kapot kan gaan. Dus wat raad jij me aan om het te kopen voor DMT.

Groetjes
Geen ervaring met beide methodes, maar bij beide heb je een groot risico dat je DMT verbrandt ipv verdampt. Ik lees overal dat de DMT niet in direct contact moet staan met het geen je aan het verhitten bent, in jullie geval het alu folie of glas.

Ik heb zelf alleen ervaring met de pijp die door de TS wordt beschreven. Die is toch redelijk makkelijk na te maken, enige wat je nodig hebt is een wietpijp een goed filter en storm aansteker. Zijn vast een hoop andere manieren hoor, maar belangrijkste is dat je DMT niet verbrandt. Dat zou echt zonde zijn!
Psychedelibee
Moderator

Re: 2c-E bij een feest?

Berichtdoor Salwa op 11 apr 2015 08:09

heb tijdje terug iemand DMT zien roken.. ben wel benieuwd of meer mensen deze drug kennen en/of gebruikt hebben!
kaleem
Salwa
Newbie

Re: 2c-E bij een feest?

Berichtdoor Tijdloos op 13 apr 2015 01:25

Salwa schreef:heb tijdje terug iemand DMT zien roken.. ben wel benieuwd of meer mensen deze drug kennen en/of gebruikt hebben!

Lees anders wat Trip reports erover :)
Zoeken rechtsboven , DMT en je hebt een heleboel info
Erg bekend middel onder de psychonauten , en psychedilische stofjes.

Ps heb het verplaatat naar een topic over DMT
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor HoneyC op 13 aug 2015 11:08

image.jpg

Sorry als deze vraag in de herhaling valt, maarrr ik heb eindelijk DMT te bemachtigen gekregen. Maar had het laatst even geprobeerd en ben toen gaan chineze nou zwaar mislukt! Dit keer wil ik het absoluut niet verkloten dus heb ik een foto geprobeerd te uploaden van het pijpje die ik heb geregeld. Ennn wil ik graag weten over welke zelfgemaakte pijpje jullie het hebben die wél goed werkt volgens de beschrijving van TS, want zelf heb ik meerdere malen gezocht en gelezen maar heb er niks over gevonden.
HoneyC
Belezen gebruiker

Berichtdoor Psychedelibee op 13 aug 2015 22:24

Je pijp ziet er prima uit, belangrijk is wel dat je een goed filter er voor koopt. Een liquidpad van vapormed werkt perfect, even zoeken via google en je vindt vanzelf het filter. Die kun je dan vervolgens helemaal uitbranden en dan in je pijp duwen zodat die volledig afsluit.

Succes met je pijp bouwen, het is in het begin even zoeken hoe je een goede pijp maakt en dan ook nog even aftasten met het verdampen. Maar als je het eenmaal onder de knie hebt zul je rijkelijk beloond worden.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor HoneyC op 14 aug 2015 17:43

Psychedelibee schreef:Je pijp ziet er prima uit, belangrijk is wel dat je een goed filter er voor koopt. Een liquidpad van vapormed werkt perfect, even zoeken via google en je vindt vanzelf het filter. Die kun je dan vervolgens helemaal uitbranden en dan in je pijp duwen zodat die volledig afsluit.

Succes met je pijp bouwen, het is in het begin even zoeken hoe je een goede pijp maakt en dan ook nog even aftasten met het verdampen. Maar als je het eenmaal onder de knie hebt zul je rijkelijk beloond worden.

Ah geweldig ! Bedankt voor je snelle reactie. Maargoed misschien komt het heel amateurisch over maar het lijkt een beetje op een schuurspons wat vaag hahah. En kan het niet met wat anders, zoals een propje van iets of watten stoppen in de uiteinde ?
HoneyC
Belezen gebruiker

Berichtdoor Psychedelibee op 14 aug 2015 20:47

Als je die liquid pad koopt is dat gewoon een heel dicht filter, dus wel echt een anders als een schuurspons. Als je een staalspons zou halen heb je dat wel ja, dat had ik eerst maar vond ik toch niet zo'n goed plan.

En watten kunnen natuurlijk niet wat dat is brandbaar... Uiteindelijk gaat het erom dat je het gewoon goed dicht maakt, de DMT wordt namelijk vloeibaar en trekt door veel spullen heen.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor HoneyC op 15 aug 2015 16:35

Psychedelibee schreef:Als je die liquid pad koopt is dat gewoon een heel dicht filter, dus wel echt een anders als een schuurspons. Als je een staalspons zou halen heb je dat wel ja, dat had ik eerst maar vond ik toch niet zo'n goed plan.

En watten kunnen natuurlijk niet wat dat is brandbaar... Uiteindelijk gaat het erom dat je het gewoon goed dicht maakt, de DMT wordt namelijk vloeibaar en trekt door veel spullen heen.

Hartstikke bedankt gozert ! Binnen de kortste keren dan maar halen en dan maar hopen op een :love: trip to a magical world
HoneyC
Belezen gebruiker

Berichtdoor Psychedelibee op 15 aug 2015 17:49

HoneyC schreef:Hartstikke bedankt gozert ! Binnen de kortste keren dan maar halen en dan maar hopen op een trip to a magical world

Ik help graag. Geniet ervan als het zo ver is, je zult je ogen uit kijken :).
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor straatmadelief op 18 aug 2015 22:47

Toen ik de eerste keer DMT rookte heb ik dat gewoon in een hasjpijpje gedaan.. Het werkte wel gewoon maar dan zal ik veel DMT verspild hebben? Omdat het eigenlijk dus op een heel andere manier moet. Zal eens rond gaan kijken voor tegen de tijd dat ik weer DMT weet te bemachtigen.
That awkward moment between your birth and your death..
straatmadelief
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Tijdloos op 19 aug 2015 03:22

Geen idee wat je dosis was toen. Maar op de 'goede' manier heb je meer dan genoeg aan 70mg wat een sterke trip geeft.
Enjoy :love:
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor Fool op 22 aug 2015 15:25

Tijdloos schreef:Geen idee wat je dosis was toen. Maar op de 'goede' manier heb je meer dan genoeg aan 70mg wat een sterke trip geeft.

Bij de helft daarvan schijnen een redelijk aantal mensen al door te breken hoor. :P
Fool
Badass junkie

Berichtdoor Psychedelibee op 22 aug 2015 17:04

Fool schreef:
Tijdloos schreef:Geen idee wat je dosis was toen. Maar op de 'goede' manier heb je meer dan genoeg aan 70mg wat een sterke trip geeft.

Bij de helft daarvan schijnen een redelijk aantal mensen al door te breken hoor. :P

70mg is behoorlijk veel inderdaad. Als je zoveel nodig heb ben je of redelijk ongevoelig ervoor of hebt een tolerantie, of je verbrand een redelijk deel van je DMT.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor De Mooiste Thee op 11 aug 2016 19:57

welke pijp is het meest geschikt voor DMT?

persoonlijk gebruik ik een omgekeerde mini bong.

Belangrijk detail; de hals waar de chillum in zit moet van glas zijn en een diameter hebben van 1 à 2 cm.

Hier komt namelijk het staalwolpropje met het gecrystaliseerde goud in.

vóór het roken de pijp op de kop houden en langzaam het gaasje van onderaf verhitten, De dikke witte rook vult de kamer en als je bijna vol zit kun je het klapgat openen,

Voor de 2e en eventueel 3e hijs is een sitter geen overbodige luxe.

De sitter kan gedurende de 2e hijs aangeven dat je door moet hijsen, (daar komt de rook, ga door ga door etc...) , erg effectief gebleken om een volle 2e hit binnen te krijgen.

goede reis!
Bijlagen
14cm-Mini-Bong.jpg
mini bong
De Mooiste Thee
Newbie

Vorige

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven