Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

Voor je vragen over drugs uit de natuur zoals paddo's, truffels, cacti, kanna, en andere herbals.

Berichtdoor J0rrit op 05 maart 2008 02:04

pythregius schreef:
takala schreef:
pythregius schreef:pleur een laag as op je filter en steek het aan met een normalen aansteker, half hard zuigen en lang blijven zuigen tot je longen bom vol zitten, 30 mg is niet genoeg om er te komen, neem maar lekker 50 mg.
dan zal het sneller helpen, wanrneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin ;)

Het smeltpunt van n,n-dmt is 35°C. Als je er de vlam in zet verschroei je het dus eindelijk. Een gerichte vlam, van zo'n torch dus, kan op een redelijke afstand houden en toch gericht verwarmen. Je moet zo eigenlijk in 1 keer alle dmt in het pijpje laten verdampen (wat snel gebeurt). Het geeft een dikke witte rook af. Traagjes en zoveel mogelijk inhaleren en iemand je pijp laten vasthouden om daarna de rest op te roken.
Die 50mg waar pythregius hebt over heeft is in inderdaad genoeg als je de helft opbrandt.
En je kan gerust tot 50 en meer mgs gaan, maar begin maar rustig bij 25 of 30 en ga geleidelijk aan harder.
Tis maar een tip, je kan zijn raad ook opvolgen :mrgreen:

gewoon in een keer naar hyperspace knallen 50 mg in 1 keer, als je met zo'n torch aansteker de dmt te heet maakt dan is het weg, zonde dus denk ik, daarom dat restje wat as over pleuren en alles verdampt als je een gewone aansteker erin stopt.
zolang het maar lukt, en doe de groeten aan de aliens van mij :love:

IS dat echt waar, als ik as over de DMT strooi kan ik de vlam erbij houden zonder dat het verbrandt?
J0rrit
Badass junkie

Berichtdoor pythregius op 05 maart 2008 12:35

DarkScope schreef:
pythregius schreef:
takala schreef:
pythregius schreef:pleur een laag as op je filter en steek het aan met een normalen aansteker, half hard zuigen en lang blijven zuigen tot je longen bom vol zitten, 30 mg is niet genoeg om er te komen, neem maar lekker 50 mg.
dan zal het sneller helpen, wanrneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin ;)

Het smeltpunt van n,n-dmt is 35°C. Als je er de vlam in zet verschroei je het dus eindelijk. Een gerichte vlam, van zo'n torch dus, kan op een redelijke afstand houden en toch gericht verwarmen. Je moet zo eigenlijk in 1 keer alle dmt in het pijpje laten verdampen (wat snel gebeurt). Het geeft een dikke witte rook af. Traagjes en zoveel mogelijk inhaleren en iemand je pijp laten vasthouden om daarna de rest op te roken.
Die 50mg waar pythregius hebt over heeft is in inderdaad genoeg als je de helft opbrandt.
En je kan gerust tot 50 en meer mgs gaan, maar begin maar rustig bij 25 of 30 en ga geleidelijk aan harder.
Tis maar een tip, je kan zijn raad ook opvolgen :mrgreen:

gewoon in een keer naar hyperspace knallen 50 mg in 1 keer, als je met zo'n torch aansteker de dmt te heet maakt dan is het weg, zonde dus denk ik, daarom dat restje wat as over pleuren en alles verdampt als je een gewone aansteker erin stopt.
zolang het maar lukt, en doe de groeten aan de aliens van mij :love:

IS dat echt waar, als ik as over de DMT strooi kan ik de vlam erbij houden zonder dat het verbrandt?

ja gewoon een flinke laag (5mm ongeveer) as erover, wat ik eerst deed voordat ik het met een staalspons deed was een klein beetje as op de filter daar de dmt op zodat het neit de pijp in smelt en dan nog een dikke laag as, dit aansteken met een normale aansteker en je bent weg gegarandeert, overigens werkt de methode met de staalspons toch een beetje beter maar opdeze weize is het ook zeer effectief.

gegroet
Je lichaam is als een tempel voor je ziel, alles wat er binnen komt is een medicijn of vergif, mentaal en fysiek. Love being alive! jij bent de schepper van je leven, de schepper van je voetstappen, de schepper van je fouten.
pythregius
Bewuste gebruiker

Berichtdoor J0rrit op 05 maart 2008 13:11

Dus als ik het goed begrijp, gewoon het filter, daar de DMT op, daarover 5 mm as ongeveer en dan zou het moeten lukken?
J0rrit
Badass junkie

Berichtdoor J0rrit op 05 maart 2008 13:14

Tripper schreef:Ik ga jou manier zeker uitproberen.

Afbeelding
Goeie manier volgens mij met staalspons!

Hoezo heeft die pijp eigenlijk 2 gaten? Hoort er niet 1 kant dicht te zijn?
J0rrit
Badass junkie

Berichtdoor pythregius op 05 maart 2008 13:52

DarkScope schreef:Dus als ik het goed begrijp, gewoon het filter, daar de DMT op, daarover 5 mm as ongeveer en dan zou het moeten lukken?

nee eerst een laagje as zodat het er niet door heen smelt, maar die ene pijp waar die laag dmt onder in zit hoeft ie alleen maar een laag as overheen te gooien, met een schone pijp dus tussen twee lagen
en niet al te hard sucken ;)
Je lichaam is als een tempel voor je ziel, alles wat er binnen komt is een medicijn of vergif, mentaal en fysiek. Love being alive! jij bent de schepper van je leven, de schepper van je voetstappen, de schepper van je fouten.
pythregius
Bewuste gebruiker

Berichtdoor J0rrit op 05 maart 2008 17:01

Dus een 'gewone' filter, dan laagje as, dan laagje DMT, en trippen maar. Maakt de pijp dan veel uit?
J0rrit
Badass junkie

Berichtdoor Soma op 06 maart 2008 14:34

Ik denk: filter, laagje as, DMT, dikke laag as en zo oproken.

Maar eigenlijk is het dus beter om die staalspons te gebruiken ipv as?
Soma
Bewuste gebruiker

Berichtdoor pythregius op 06 maart 2008 14:41

juist, staalspons is beter, anders voor de 100ste x as dmt dikke laag as, dan verbrand er niks! :wink:
pythregius
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Tripper op 07 maart 2008 18:24

DarkScope schreef:
Tripper schreef:Ik ga jou manier zeker uitproberen.

Afbeelding
Goeie manier volgens mij met staalspons!

Hoezo heeft die pijp eigenlijk 2 gaten? Hoort er niet 1 kant dicht te zijn?

De ene is een klapboem gat, daar hou je je vinger op, om zo snel mogelijk de laatste rook binnen te krijgen.

DarkScope schreef:Dus een 'gewone' filter, dan laagje as, dan laagje DMT, en trippen maar. Maakt de pijp dan veel uit?

Ja, dat maakt uit.. Als je een breakthrough wilt krijgen moet je een lange pijp hebben met een klapboem. Nooit vaporizen!!
Tripper
Wijs gebruiker

Berichtdoor J0rrit op 07 maart 2008 20:46

Wat is het verschil met een klapboem en een dichte zijde dan?
J0rrit
Badass junkie

Berichtdoor inferno33 op 07 maart 2008 20:50

Anders blijft er altijd rook in zitten dacht k.. Kun je de pijp niet leegzuigen, bij kleine pijpjes niet zo boeiend, maar bij grote pijpen scheelt t nogal..
Housemuziek maakt jongeren kapot!
inferno33
Bewuste gebruiker

Berichtdoor boterkoek17 op 09 maart 2008 16:05

bij een smartshop in utrecht verkopen ze deze pijp. die gast zei dat het speciaal voor dmt was. ik was een beetje sceptisch, want een verdamper heeft bij mij nooit gefunctioneerd.

Afbeelding

het is echt een perfect pijpje voor dmt, het enige nadeel is dat de kop niet los te halen is. is moeilijker schoonmaken en ook het vullen gaat lastiger. er is maar een klein gaatje aan de bovenkant.
het voordeel is dat je alle dmt in een keer kan laten verdampen(in het bolletje) en voorzichtig alle damp inhalleert.
je heb t niet voor t zeggen
boterkoek17
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Tripper op 13 maart 2008 19:58

boterkoek17 schreef:bij een smartshop in utrecht verkopen ze deze pijp. die gast zei dat het speciaal voor dmt was. ik was een beetje sceptisch, want een verdamper heeft bij mij nooit gefunctioneerd.

Afbeelding

het is echt een perfect pijpje voor dmt, het enige nadeel is dat de kop niet los te halen is. is moeilijker schoonmaken en ook het vullen gaat lastiger. er is maar een klein gaatje aan de bovenkant.
het voordeel is dat je alle dmt in een keer kan laten verdampen(in het bolletje) en voorzichtig alle damp inhalleert.

Ik heb aan die pijp nooit kunnen wennen. Nooit hard gegaan. Het duurd gewoon te lang voordat alle DMT verdampt. Maar als tips hebt?
Laatst bijgewerkt door Tripper op 14 maart 2008 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Tripper
Wijs gebruiker

Berichtdoor Shivshamboo op 14 maart 2008 10:19

Tripper schreef:Ik heb aan die pijp nooit kunnen wennen. Nooit hard gegaan. Het duurd gewoon te lang voordat alle verdampt. Maar als tips hebt?

Ik heb er ook zo een, en bij mij had ik ook een beetje te veel mis fires.
Dus gewoon een staalspons blijft de beste manier. :wink:
Uncover the truth,ïts really stranger than fiction".
Shivshamboo
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Fractal op 14 maart 2008 12:25

Ik doe het gewoon met een gloeilampje. Een kleintje van 40 watt, uitlopend in een punt.
De fitting en het binnenwerk eruit gesloopt, dmt poeder erin, rietje in bovenkant vastzetten. Boven kaarsvlammetje houden en na enkele seconden smelt de DMT, na half minuutje zit er wat damp in en kan je gaan inhaleren. Had niet verwacht dat het zo vlot zou werken eigenlijk, vreesde dat het wat te klein zou zijn. Echter, als je traag inhaleert en het boven het vlammetje houdt zodat het blijft opwarmen, lukt het perfect.
Fractal
Belezen gebruiker

Berichtdoor boterkoek17 op 14 maart 2008 18:29

Tripper schreef:
boterkoek17 schreef:bij een smartshop in utrecht verkopen ze deze pijp. die gast zei dat het speciaal voor dmt was. ik was een beetje sceptisch, want een verdamper heeft bij mij nooit gefunctioneerd.

Afbeelding

Ik heb aan die pijp nooit kunnen wennen. Nooit hard gegaan. Het duurd gewoon te lang voordat alle DMT verdampt. Maar als tips hebt?

als tip:

je aansteker 20-30 sec onder de bol houden. alle dmt verdampt en de rook wordt verzameld in het bolletje (de rookt die ontsnapt via het gaatje is minimaal), dan lekker lurken.

voor mij garantie voor succes!!
je heb t niet voor t zeggen
boterkoek17
Bewuste gebruiker

Berichtdoor pythregius op 15 maart 2008 00:35

boterkoek17 schreef:
Tripper schreef:

Afbeelding

als tip:

je aansteker 20-30 sec onder de bol houden. alle dmt verdampt en de rook wordt verzameld in het bolletje (de rookt die ontsnapt via het gaatje is minimaal), dan lekker lurken.

voor mij garantie voor succes!!

oke wanneer je wel succesvolle hits hebt oke dat is prima maar of deze net zo intens is als pijp met staaldraad, weet wel zeker van niet als je makkelijk aan dmt kan komen en je hebt zat geld pleur je rustig maar meer dmt in je pijp anders probeer het eens in zo'n andere pijp, ik heb net zo'n pijpje als jij vond het helemaal niks na het daarmee geprobeerd te hebben was veel beter gewend.

groetjes
pythregius
Bewuste gebruiker

Berichtdoor J0rrit op 15 maart 2008 12:46

Hoe kun je nu eig DMT in je eentje 'goed' roken, ben het dalyk wel even van plan daarom. Maar stel ik neem een flinke hit, maar heb geen tijd om het pijpje goed weg te leggen ofzo voormmijn volgende, dan zal die dus vallen en de inhoud dus eruit vallen.
J0rrit
Badass junkie

Berichtdoor Hans op 15 maart 2008 12:59

DarkScope schreef:Hoe kun je nu eig DMT in je eentje 'goed' roken, ben het dalyk wel even van plan daarom. Maar stel ik neem een flinke hit, maar heb geen tijd om het pijpje goed weg te leggen ofzo voormmijn volgende, dan zal die dus vallen en de inhoud dus eruit vallen.

Als je het echt perse in je eentje wilt doen.. pijpje vastklemmen ofzo? Zodat alleen jij achterover valt en het pijpje mooi op zijn plek blijft.
Hans
Bewuste gebruiker

Berichtdoor J0rrit op 15 maart 2008 15:14

Ik heb net 50 mg geteugd, boh boh echt zeer heftig. IK had echt zeer heftige visuals ook met mijn ogen open of dicht, het maakte eig geen verschil leek het wel, ik wist ook niet meer of ik mijn ogen open of dicht had. Opeens was mijn hele kamer groen dan weer blauw, zeer vet.

Alleen ik ben denk ik niet door de 'poort' geweest, ik was wel namelijk nog gewoon in mijn kamer alleen was die helemaal vervormd. Ik denk dat dat komt omdat ik me edaartegen een beetje verzette onderbewust, klopt het dat wanneer je je compleet overgeeft, je dan wel in een totaal andere wereld komt? Of is het de bedeoling dat je je ogen dicht houdt en dan zo in die wereld komt, met mijn ogen dicht was het wel net alsof ik ergens anders was namelijk, maar ik denk niet dat dat de echte 'DMT-wereld' is, lijkt mij dat die ook met je ogen open er moet zijn dan

En ik had een laagje as onder en bovenop de DMT gelegd, maar ik had echt een zeer kriebelend gevoel in mijn keel en moest ook METEEN hoesten. Hoort dit bij DMT-roken of zal het door de as komen ( misschien wat as geinhaleerd ofzo )?
J0rrit
Badass junkie

Berichtdoor J0rrit op 15 maart 2008 15:14

Ik heb net 50 mg geteugd, boh boh echt zeer heftig. IK had echt zeer heftige visuals ook met mijn ogen open of dicht, het maakte eig geen verschil leek het wel, ik wist ook niet meer of ik mijn ogen open of dicht had. Opeens was mijn hele kamer groen dan weer blauw, zeer vet.

Alleen ik ben denk ik niet door de 'poort' geweest, ik was wel namelijk nog gewoon in mijn kamer alleen was die helemaal vervormd. Ik denk dat dat komt omdat ik me edaartegen een beetje verzette onderbewust, klopt het dat wanneer je je compleet overgeeft, je dan wel in een totaal andere wereld komt? Of is het de bedeoling dat je je ogen dicht houdt en dan zo in die wereld komt, met mijn ogen dicht was het wel net alsof ik ergens anders was namelijk, maar ik denk niet dat dat de echte 'DMT-wereld' is, lijkt mij dat die ook met je ogen open er moet zijn dan

En ik had een laagje as onder en bovenop de DMT gelegd, maar ik had echt een zeer kriebelend gevoel in mijn keel en moest ook METEEN hoesten. Hoort dit bij DMT-roken of zal het door de as komen ( misschien wat as geinhaleerd ofzo )?
J0rrit
Badass junkie

Berichtdoor Tripper op 15 maart 2008 23:15

DarkScope schreef:Ik heb net 50 mg geteugd, boh boh echt zeer heftig. IK had echt zeer heftige visuals ook met mijn ogen open of dicht, het maakte eig geen verschil leek het wel, ik wist ook niet meer of ik mijn ogen open of dicht had. Opeens was mijn hele kamer groen dan weer blauw, zeer vet.

Hoe zuiverder de DMT, hoe minder hoest. Hoe meer DMT je in één keer binnen haalt bepaald de breakthrough. Als je echt een breakthrough krijgt ben je je bijna niet meer bewust je eigen lijf.
Tripper
Wijs gebruiker

Berichtdoor J0rrit op 16 maart 2008 12:29

Dus als je 2 teugen achter elkaar neemt heb je weinig kans op eenm 'echte' breakthrough? Beter alles in 1 keer?
J0rrit
Badass junkie

Berichtdoor Tripper op 16 maart 2008 13:00

DarkScope schreef:Dus als je 2 teugen achter elkaar neemt heb je weinig kans op eenm 'echte' breakthrough? Beter alles in 1 keer?

Soms is de hoeveel te groot en kan het allemaal niet in 1 keer, maar probeer zoveel mogelijk in de eerste hit alles binnen te krijgen en zo lang mogelijk alles in te houden. Dan de 2e hit, pijp neer leggen, achterover gaan liggen en de rest uitblazen.
Tripper
Wijs gebruiker

Berichtdoor Soma op 16 maart 2008 18:01

Tripper schreef:Afbeelding

Deze gebruik ik altijd. Een DMT pijp moet lang zijn, moet van glas zijn en hij moet een klapboem gat hebben. Een lange twist is goed omdat je goed de rook kunt zien.

Waar koop je die? Vind hem nergens op azarius...
Soma
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Soma op 16 maart 2008 19:34

Heb het daarjuist dus ff geprobeerd. Kreeg niet veel binnen want ik kreeg meteen een supergrote drang om te hoesten. Weet iemand hoe ik dat hoesten kan voorkomen? En ik heb precies ook een beetje pijn in mijn longen, is dat normaal?
Soma
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Tripper op 16 maart 2008 19:47

Soma schreef:Heb het daarjuist dus ff geprobeerd. Kreeg niet veel binnen want ik kreeg meteen een supergrote drang om te hoesten. Weet iemand hoe ik dat hoesten kan voorkomen? En ik heb precies ook een beetje pijn in mijn longen, is dat normaal?

Waarschijnlijk geen goeie DMT. Heb je hem geprobeerd met de twister? Hoe zag je DMT eruit?
Tripper
Wijs gebruiker

Berichtdoor Soma op 16 maart 2008 20:01

Nee, ik had het met een metalen pijp gedaan omdat ik nu geen glazen pijp heb. Waar kan je die twister trouwens kopen?
En de DMT heeft een oranje/bruine kleur. Niet zuiver genoeg mss? Moest een halfuur daarna nog steeds hoesten..
Soma
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Fractal op 16 maart 2008 23:01

Misschien kreeg de dmt te warm en verbrandde ipv te verdampen?
Fractal
Belezen gebruiker

Berichtdoor lysergine25 op 16 maart 2008 23:24

Soma schreef:Heb het daarjuist dus ff geprobeerd. Kreeg niet veel binnen want ik kreeg meteen een supergrote drang om te hoesten. Weet iemand hoe ik dat hoesten kan voorkomen? En ik heb precies ook een beetje pijn in mijn longen, is dat normaal?

DMT is het goorste wat ik ooit heb geinhaleerd op de bananen nerfjes na ...

Gewoon doorbijten zou mijn GURU hard lachend zeggen al zuigend aan een joint met DMT erin.

:love:

:wave:
All missions are aborted, i am on a new path.
A sober mind should improve my life.
lysergine25
Badass junkie

Berichtdoor J0rrit op 17 maart 2008 00:41

Soma schreef:Nee, ik had het met een metalen pijp gedaan omdat ik nu geen glazen pijp heb. Waar kan je die twister trouwens kopen?
En de DMT heeft een oranje/bruine kleur. Niet zuiver genoeg mss? Moest een halfuur daarna nog steeds hoesten..

Same here.
J0rrit
Badass junkie

Berichtdoor Tripper op 17 maart 2008 18:26

Soma schreef:
Tripper schreef:Afbeelding

Deze gebruik ik altijd. Een DMT pijp moet lang zijn, moet van glas zijn en hij moet een klapboem gat hebben. Een lange twist is goed omdat je goed de rook kunt zien.

Waar koop je die? Vind hem nergens op azarius...

Vraag bij een smartshop, als ze hem niet hebben kunnen ze hem vast wel bestellen. Ik had hem van een growshop in Utrecht.
Tripper
Wijs gebruiker

Berichtdoor Tripper op 17 maart 2008 18:29

DarkScope schreef:
Soma schreef:Nee, ik had het met een metalen pijp gedaan omdat ik nu geen glazen pijp heb. Waar kan je die twister trouwens kopen?

Same here.

In oranje/bruine DMT zit afval. DMT crystallen horen wit tot een beetje geel te zijn.
Tripper
Wijs gebruiker

Berichtdoor Soma op 17 maart 2008 19:36

En is er geen manier om die DMT wat zuiverder te maken dan? Of kan het ook zijn dat ik de DMT verbrandde ipv verdampte zoals Fractal het zegt?
Soma
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Tripper op 17 maart 2008 21:46

Je kan hem idd verbranden.. smeltpunt 44.6-46.8°C Als je de DMT te snel laat smelten met een veel hogere temperatuur dan vliegt hij in brand net als buskruid en komt er veel roet vrij wat op je longen slaat. Daarom moet je er thee of tabak op leggen of in een stuk staalspons doen zodat de vlam er niet snel bij komt.

SWIM zegt dat het geen goed idee is als je een her-extract doet met een kleine hoeveelheid DMT.
Tripper
Wijs gebruiker

Berichtdoor J0rrit op 19 maart 2008 12:36

Tripper schreef:Je kan hem idd verbranden.. smeltpunt 44.6-46.8°C Als je de DMT te snel laat smelten met een veel hogere temperatuur dan vliegt hij in brand net als buskruid en komt er veel roet vrij wat op je longen slaat. Daarom moet je er thee of tabak op leggen of in een stuk staalspons doen zodat de vlam er niet snel bij komt.

SWIM zegt dat het geen goed idee is als je een her-extract doet met een kleine hoeveelheid DMT.

Is het ook oke om er shag op te leggen ipv as?

En zon pijp met een klapgat is dat het beste? Hoe werkt dat dan? Eertst het gat dicht houden totdat de pijp vol is? En daarna het gat open om alles tot je te nemen?

?
Laatst bijgewerkt door J0rrit op 21 maart 2008 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt
J0rrit
Badass junkie

Berichtdoor Soma op 19 maart 2008 14:29

Ik heb er een goeie stuk staalspons op gelegd hoor, dus daar kan het al niet aan gelegen hebben..
Soma
Bewuste gebruiker

Berichtdoor J0rrit op 21 maart 2008 14:12

DarkScope schreef:
Tripper schreef:Je kan hem idd verbranden.. smeltpunt 44.6-46.8°C Als je de DMT te snel laat smelten met een veel hogere temperatuur dan vliegt hij in brand net als buskruid en komt er veel roet vrij wat op je longen slaat. Daarom moet je er thee of tabak op leggen of in een stuk staalspons doen zodat de vlam er niet snel bij komt.

En zon pijp met een klapgat is dat het beste? Hoe werkt dat dan? Eertst het gat dicht houden totdat de pijp vol is? En daarna het gat open om alles tot je te nemen?

?
J0rrit
Badass junkie

Berichtdoor Tripper op 21 maart 2008 15:27

DarkScope schreef:
DarkScope schreef:

?

ja, en dan heel lang inhouden, uitblazen en de rest opsucken.. dan achterover liggen. See how deep the rabbit hole goes!

goeie tip is om eerst je ligplaats helemaal in orde te maken, je moet helemaal perfect liggen. succes
Tripper
Wijs gebruiker

Berichtdoor Joske op 01 apr 2008 16:36

Soma schreef:En is er geen manier om die DMT wat zuiverder te maken dan? Of kan het ook zijn dat ik de DMT verbrandde ipv verdampte zoals Fractal het zegt?

Je kan dmt zuiveren door het in een koffiefilter te doen en er 1of2 dopjes ammoniak over te doen en dit natuurlijk weer goed te laten uitdrogen voor je opnieuw rookt.
grtz
Joske
Newbie

VorigeVolgende

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven