1e keer paddos

Voor je vragen over drugs uit de natuur zoals paddo's, truffels, cacti, kanna, en andere herbals.

1e keer paddos

Berichtdoor probeerbeer op 08 dec 2016 13:36

Hallo ik en een paar vrienden willen is paddos proberen
Maar niemand van ons heeft het ooit gehad.
Dus ik vroeg me af hoe het moet en welk soort ik het best kan gebruiken.
probeerbeer
Newbie

Re: 1e keer paddos

Berichtdoor Eik op 03 jan 2017 16:36

Hoi Beer,

Ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd. Waarschijnlijk heeft dit met de vakantieperiode te maken...

Als je in Nederland woont zou ik je aanraden truffels te halen in de smartshop. Dit heeft het voordeel van legaal te zijn en heeft dezelfde werkzame stof als paddo's: psylocibine. Volgens sommige mensen maakt het soort niet zoveel uit, volgens andere wel. Ik zou zeggen koop wat je denkt dat bij je past of koop gewoon de goedkoopste.

Veel belangrijker is de dosis die je neemt. Als jullie geen ervaring met psychedelica hebben dan zou ik beginnen met een half doosje (7,5 gram) of misschien als je stevig in je schoenen staat 10 gram. Alles gewoon in een keer nemen en dan niet meer bijnemen. Als je het effect leuk maar te mild vind kun je altijd later nog eens een sterkere dosis proberen.

Ik ben al benieuwd naar julie ervaringen...
Eik
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor probeerbeer op 06 jan 2017 04:28

Hallo eik.

Het was echt een geweldige ervaring.
Ongeloofelijk hoe je je dan voelt alsof de wereld vervormd.
Ik zelf begon meer over dingen na te denken over mijzelf en meer. Het heeft me dieper gebracht dan ik ooit had kunnen dromen.
De eerst volgende keer dat ik het weer zou doen kan niey snel genoeg komen.

Groet beer
probeerbeer
Newbie

Berichtdoor Eik op 09 jan 2017 11:20

Hoi Beer,

Wat fijn dat je zo'n goede ervaring hebt gehad! Mijn eigen eerste ervaring met psylocybine was ook echt waanzinnig mooi en heeft een echte blijvende positieve impact op mijn leven gehad.
Ik ben wel benieuwd iets meer te horen van wat/hoeveel jullie hebben gebruikt en wat jullie precies allemaal hebben beleefd.

Als je tijd/zin hebt is het altijd leuk om een tripreportje te schrijven. Is ook goed om je eigen ervaringen een plekje te geven voordat je het weer opnieuw doet. Zelf vind ik juist bij psychedelica een lage frequentie van gebruik wel prettig...
Eik
Experimenterende gebruiker

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven