Welk drankje is het dodelijkst

Alles over alcohol in dit forum...

Welk drankje is het dodelijkst

Berichtdoor Rozzje op 28 apr 2013 15:49

Hiermee bedoel ik welke je het hardst om je nek gaat of heel snel dronken wordt.. Voor mij is dat toch wel sambuca!
Rozzje
Newbie

Re: Welk drankje is het dodelijkst

Berichtdoor Frank123 op 30 apr 2013 18:18

shotglas accuzuur moet de truc doen.
Too weird to live, too rare to die
Frank123
Donateur

Berichtdoor Tijdloos op 01 mei 2013 01:59

SchilDpadDo schreef:shotglas accuzuur moet de truc doen.

:lol:

Maar inderdaad gelijk heb je op de vraag die gesteld werd ;)

Het drankje waar ik het snelst dronken van word? Is niets in het bijzonder gewoon veel whiskey of vodka, sambuca etc. Kan me de laatste keer dat ik dronken was niet herinneren , is niet aan mij besteed vandaar. Houd zelf niet van dat dronken effect.
Tijdloos
Moderator

Berichtdoor Svali op 01 mei 2013 03:50

Bij mij was Goldstrike toch wel "dodelijk". Ten eerste smaakt het erg lekker en drinkt het makkelijk weg (voor de die-hards dan tenminste). Ik heb na twee flessen wel eens een bizar telefoongesprek met m'n vriendin gehad wat niet echt in dank werd afgenomen. :D
Svali
Badass junkie

Berichtdoor ZERO- op 04 mei 2013 23:13

Weet eig niet, toen ik 16/17 was klokte ik echt alles weg. Nu drink ik alleen nog maar bier, rosé en wijn. En bacardi nu laatst, omdat ik dat voor m'n verjaardag gekregen had.

Ik word toch het snelst dronken van veel alcohol. :D
ZERO-
Badass junkie

Berichtdoor Frank123 op 05 mei 2013 17:18

Keer bij een paar Russen ''diesel'' gekregen. Een zelfgebrouwen drank die ze mee hadden genomen van thuis. 2 shotglazen later en ik was helemaal van de wereld. Ik ben toch wel wat gewend qua alcohol maar dit was echt ''dodelijk''
Too weird to live, too rare to die
Frank123
Donateur

Berichtdoor NiandraLades op 09 mei 2013 16:20

Met absinth gaat het ook snel.
~MDaMAzing~
NiandraLades
Belezen gebruiker

Berichtdoor Pandan op 02 jul 2013 11:31

Tequila. Altijd na een stevige avond zuipen komt mijn maat er weer mee aanzetten. En het stomme is, ik weet het ook, dat ik er weer kapot aan ga. En dan toch weer doen...daarna ben ik echt helemaal naar de klote.
"We are what we think. All that we are arises with our thoughts. With our thoughts, we make the world."
Pandan
Wijs gebruiker

Berichtdoor mandragora op 02 jul 2013 22:45

Ook Tequila, maar in tegenstelling tot jou Pandan doe ik nooit meer tequila.
Walgelijk van smaak evenals dat zout dat je oplikken moet :kots:
*Live the life you love and love the life you live*
mandragora
Badass junkie

Berichtdoor Pandan op 03 jul 2013 01:33

mandragora schreef:Walgelijk van smaak evenals dat zout dat je oplikken moet :kots:

Wat ik laatst hoorde van een maat van mij is dat ook de reden waarom tequila zo hard valt. Je hebt al een vochttekort en je lengt het zo alleen maar aan met zout. Heb er tot nu toe een paar gedronken zonder zout erbij en dan valt het op zich allemaal wel mee.
"We are what we think. All that we are arises with our thoughts. With our thoughts, we make the world."
Pandan
Wijs gebruiker

Berichtdoor jam op 16 aug 2013 18:34

ik heb overlaatst zo'n flesje tequila gekocht met zo'n worm in
echt heel vies, maar dan vooral omdat ik vind dat tequila ook heel vies proeft en rapper zat werd je niet door die worm op te eten, hij was gewoon doordrongen van de tequila :kots:
jam
Belezen gebruiker

Berichtdoor Leonina op 11 apr 2015 04:32

Thuis maak ik wel es gemixte shotjes als mn vrienden langskomen...

Zelf kots ik bijna nooit door drank (omdat ik vaak vals speel met drankenspel :p)
Maar was wel keer over mn nek gegaan omdat we te veel verschillende gemixte shotjes hadden.

Echte killer shot was: sambuca met stroh80.. (stroh80 is 80%)
Een maat was te stoned om te drinken en ik was zo dronken dat ik bijna geen grenzen meer had en iedere keer ook zijn shotjes nam..

:kots:

Maaaaar, het was een gekke onvergetelijke avond!
Ik ben verslaafd aan Coca-cola.
Leonina
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Haardroger op 08 jul 2015 00:01

Die momenten dat je je eigen grenzen niet meer kent zijn inderdaad het dodelijkste.
Niet de drank zelf haha!

Hoe vaak ik op zo'n moment er al niet voor heb gezorgd dat mijn totale avond weggegooid werd...
En mooi dat ik het op dat moment vond!
Volgende dag dacht ik daar toch echt weer anders over.

Ik sluit mij OT aan bij de tequila.
Al heb ik ook een hele grote angst ontwikkeld voor Jägermeister.
Heb het nog nooit weg kunnen krijgen zonder te kotsen...
Haardroger
Belezen gebruiker

Berichtdoor vanwyngarden op 13 jul 2015 22:10

Elke keer dat ik witte rum drink gaat het mis, dus daar waag ik me niet meer aan. En tequila valt ook nooit zo goed bij mij..
To do: paddo's, GHB, ketamine
vanwyngarden
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor dominosteentje op 13 jul 2015 23:50

Ik ben een keer gigantisch over me nek gegaan toen ik een fles Martini Rosso (15%) had leeggedronken, de komende dagen was ik er gewoon ziek van.
Zulk chemisch goedje had ik nog nooit op, bah.
Maar dat was nog de tijd dat je zo goedkoop mogelijk dronken probeerde te worden (omdat je amper werkte, 15/16 jaar) waardoor je de fles in een keer aan je mond zet en zo snel mogelijk probeert op te drinken. Het was wel erg komisch dat we toen met ze 4'en waren, alle 4 dezelfde fles en alle 4 over ons nek.
Nu kan ik er om lachen, maar toen niet hoor. Haha!
dominosteentje
Newbie

Berichtdoor Fool op 13 jul 2015 23:52

dominosteentje schreef:Ik ben een keer gigantisch over me nek gegaan toen ik een fles Martini Rosso (15%) had leeggedronken, de komende dagen was ik er gewoon ziek van.
Maar dat was nog de tijd dat je zo goedkoop mogelijk dronken probeerde te worden (omdat je amper werkte, 15/16 jaar)

Uhu herkenbaar, een fles jägermeister en een derde bakkie bier gaat er nu nimmernooit meer in. :P
Fool
Badass junkie

Berichtdoor Psychedelibee op 14 jul 2015 00:57

Fool schreef:
dominosteentje schreef:Ik ben een keer gigantisch over me nek gegaan toen ik een fles Martini Rosso (15%) had leeggedronken, de komende dagen was ik er gewoon ziek van.
Maar dat was nog de tijd dat je zo goedkoop mogelijk dronken probeerde te worden (omdat je amper werkte, 15/16 jaar)

Uhu herkenbaar, een fles jägermeister en een derde bakkie bier gaat er nu nimmernooit meer in. :P

Voor mij is dat Gold Strike, damn zo'n erge kater als toen heb ik gelukkig nooit meer gehad.
There's more to reality than meets a normal eye.
Psychedelibee
Moderator

Berichtdoor vvb op 29 jul 2015 16:50

Absinth van 90procent gaat hard..
vvb
Newbie

Berichtdoor MeejheM op 01 aug 2015 03:21

als jullie de alcoholpercentages zouden vermelden, en vergelijken met het hoogste aandeel ethanol, zou je snel tot de conclusie komen dat dat vrijwel voor iedereen het hoogste alcoholpercentage zal hebben.

wil je dus het snelste dronken worden, en heb je een sterke maag kun je 99,9% bij de apotheek kopen.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor MusicIsLife op 03 aug 2015 21:46

Tequilla.... altijd als ik dat drink eindigt de avond met een volledige blackout. No memories at all....
Music is an expression of our inner creativity!

Done: XTC/MDMA, Speed, Alcohol, Nicotine, Tramadol, 2c-b, 4-fmp, Wiet/Hasj, Cocaïne, Ketamine
To do: LSD, 6-apb
MusicIsLife
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Snowblind op 15 aug 2015 01:30

Helaas is de tollerantie hier zo hoog dat er noch iets van roes of misselijkheid opkomt.
Van een kop thee na het eten van gekookte eieren word ik wel onpasselijk maar daar helpt een baco goed tegen.
I will find a centre in you. I will chew it up and leave you.
Trust me.
Snowblind
Belezen gebruiker

Berichtdoor ZERO- op 29 aug 2015 21:47

Oké na 24 jaar ben ik eruit: nooit meer gin-tonic.
ZERO-
Badass junkie

Berichtdoor Fool op 30 aug 2015 14:36

ZERO- schreef:Oké na 24 jaar ben ik eruit: nooit meer gin-tonic.

:eek:

Geloof d'r niets van!
Fool
Badass junkie

Berichtdoor mikoz op 31 aug 2015 23:16

Ik word het meest van de kaart van Absint en ook wel van Sambuca. Dit komt omdat ik deze drankjes heeeel erg lekker vind. Ik schenk er meestal wat water bij (bij de absint sowieso, ik ga geen ~70% puur drinken). Ik drink het dan ook sneller dan ik meestal door heb :rolleyes: ,wat resulteert in een erg vaag en uitbundige avond. :P

Edit: Ik heb trouwens wel eens een klein dopje absint puur gedronken. Op het moment dat er een druppel voor op je tong komt, voel je een scherpe frisheid snel door je tong naar je keel toe verspreiden. Vaag gevoel. En als je slikt brandt het best in je keel.
mikoz
Bewuste gebruiker

Berichtdoor MeejheM op 03 sep 2015 00:23

hoogste percentage wat ik zelf heb gevonden is 92% absinth. ik heb ook sterke twijfels of de alsem extracten iets toevoegen. na een paar borrelglazen daarvan ga je wel liggen, maar dat is denk ik met elk 92% drankje.

het dodelijkst zijn de eerste 7 procent die je destilleerd(heads) vanwege het hoge methanol gehalte. die mikt men meestal meteen weg. hetzelfde geld ook voor de tails, das ook vrij ongezond.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor MusicIsLife op 08 sep 2015 01:16

Die heb ik een keer ge-ad (of hoe je dat ook schrijft). Dat was niet lekker. En een slecht idee. Ik moest toen kotsen.
Music is an expression of our inner creativity!

Done: XTC/MDMA, Speed, Alcohol, Nicotine, Tramadol, 2c-b, 4-fmp, Wiet/Hasj, Cocaïne, Ketamine
To do: LSD, 6-apb
MusicIsLife
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Fool op 08 sep 2015 19:16

MusicIsLife schreef:

Die heb ik een keer ge-ad (of hoe je dat ook schrijft).

Wat zonde! :(
Fool
Badass junkie

Berichtdoor kokosmakroon900 op 08 sep 2015 19:18

Goldstrike is bij mij een no-no. De mix van chemische kaneelsmaak en 50% alcohol is een killer.
what if life is a crazy trip, and when you die you wake up as an alien holding a bong with your friends surrounding you, asking you if you felt it
kokosmakroon900
Bewuste gebruiker

Berichtdoor leipebaviaan op 09 sep 2015 10:20

In mijn hoogtijdagen dronk ik voornamelijk bier met uitgaan. Daarnaast ook wel een cola-beerenburg, maar over het algemeen vind ik alcohol nogal vies om te drinken. Troep als tequila is te ranzig voor woorden. :kots: :kots:
Did: XTC, Speed, Cocaine, 4-FMP, Diclazepam, Diazepam, Dexamfetamine, Hasj, Wiet, Truffels, Alcohol, Nicotine.
To do: Heroine, Crack, Methamfetamine, Crocodile.
leipebaviaan
Wijs gebruiker

Berichtdoor MeejheM op 10 sep 2015 03:59

Vodka snuiven is goed te doen.

nee tuurlijk niet. vodka leer je waarderen, vanwege de smaak, maar bij mij telt de logistiek ook mee. wiskey lust ik ook, wel goede dan. stroh80 en absyth van 70% of meer vind als het goed is niemand te zuipen. dan kun je beter naar een lakspuiter gaan om je shotje.

rond de 40% is zo'n beetje het meest voorkomende percentage bij dranke die men puur drinkt, eventueel met ijs. alles daarboven word nauwelijks verkocht.

ik denk dat je het antwoord in die hoek met zoeken, bij mij zou dat wiskey, vodka, cognac, of iets dergelijks zijn. als iets tserker is krijg ik vaak niet zo erg mee dat het percentage aanzienlijk hoger ligt, en dat merk ik smorgens wel.
MeejheM
Badass junkie

Berichtdoor vinnetje90 op 08 jan 2017 16:21

Hier in de regio van de biblebelt... hadden we het zogenoemde drankje: Jezusklappen..

dit was een longdrink glas vol met zo een beetje alle drank beschikbaar, heb er op jongere leeftijd jongens door op de IC zien belanden. Zo deed de naam jezusklappen dan ook aardig zijn naam aan! haha :rockband: :kots:
vinnetje90
Newbie

Berichtdoor ZERO- op 08 jan 2017 21:48

Fool schreef:

Geloof d'r niets van!

Ik heb het sindsdien nog steeds niet meer gedronken haha. Man, ben nog nooit zo lang misselijk geweest de dag erna. En overgeven lukte niet eens.
ZERO-
Badass junkie

Berichtdoor Fool op 21 jan 2017 19:43

ZERO- schreef:
Fool schreef:

Geloof d'r niets van!

Ik heb het sindsdien nog steeds niet meer gedronken haha. Man, ben nog nooit zo lang misselijk geweest de dag erna. En overgeven lukte niet eens.

Ben je híervoor teruggekomen? :lol:
Fool
Badass junkie

Berichtdoor leveldesigner op 28 jan 2017 14:54

Denk dat strorum en dat soort drankjes, door hun belachelijk hoge alcohol percentage tot de top behoren. Maar, die zijn niet te drinken. Je brandt echt je strot en slokdarm kapot.

Heb eens een door de bareigenaar zelf gemaakt drop drankje gedronken. Was gewoon een bestaande fles drank met veel drop erin en dan veel schudden en een paar dagen laten staan, (meen ik). Heb de drop erin zien zitten, dus dat klopte wel. Wat de drank was weet ik niet meer. Maar het punt is, het smaakte heerlijk, totaal geen alcohol smaak, dus je klokt ze zo weg. Tot je van je barkruk moet opstaan, dan pas merk je hoe gevaarlijk dat drankje was. Ben onderweg minstens 3 keer lang uit op staat gevallen.

Drink de laatste 10 jaar amper, misschien 5 keer per jaar 1 drankje, en dat is dan stevast Martini.
Drugs zijn great zolang ze niet tot last worden.
leveldesigner
Forum moderator

Berichtdoor Dunnetjess33 op 28 jan 2017 15:06

Ik heb eens in het buitenland zelf gestookte wodka gedronken. Er was ons van te voren eigenlijk verteld het beter niet te doen. Te sterk en onhygiënisch. Maar ja ik dacht deze kans pak ik gewoon, een nipje ga je echt niet dood van. Het was zelfs nog warm! En zooooo lekker! Echt waar. Het brande haast niet in je keel en er zat echt smaak aan. En ik ben totaal geen drinker. Dat bleek ook want na 2 kleine glaasjes/shotjes liep ik zo krom als een banaan hahaha! Maar niet ziek oid geweest.
Don't get mad, get even!
Dunnetjess33
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Benzoboss op 28 jan 2017 17:35

Rozzje schreef:Hiermee bedoel ik welke je het hardst om je nek gaat of heel snel dronken wordt.. Voor mij is dat toch wel sambuca!

Pure alcohol.
I began asking myself just what my high was about. What did I do when I was high that I didn't do when I was sober? What was wrong that drugs fixed?

And i was in the darkness so darkness i became.
Benzoboss
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Fool op 28 jan 2017 20:03

Ik stem voor die illegaal gestookte 'lokale dranken', waarvan niet duidelijk waar ze vandaan komen. Lijkt me dat de kans op een flinke hoeveelheid methanol in je drank één van de meest gevaarlijke eigenschappen is die je aan een drank kunt hangen.
Fool
Badass junkie

Berichtdoor autysd op 10 feb 2017 23:59

ik zal een deel verzwijgen, want dat mocht ik eerder niet vermelden (mix met...)

maar een 'dodelijke' val is bijvoorbeeld vodca met multifruitsap en een beetje groentesap om de citrus wat weg te werken
-als je dit naar je persoonlijke smaak mengt, kan het zo lekker worden, dat je gewoon niet doorkrijgt dat je maar blijft doordrinken (heb ik vaak tijdens gaming)
-bij mij merk ik meestal na 5 a 6 glazen dat ik niet meer van mijn stoel kan opstaan
-om preciezer te zijn: ik heb dan 0,5 tot 0,75 liter vodca-mix op, in 4 tot 6 uur tijd

hopelijk mag ik dit posten, het is niet om stoer te doen
dagelijks: escitalopram 20 mg + l-theanine met gewone GABA-poeder (2x per dag) + vitaminepil + omega 3 complex + magnesium + 1 lepel pure cacao + 2 sedinalplus... + 1 valeriaan 500 mg met 1 gram tryptofaan een uur voor de slaap
autysd
Bewuste gebruiker

Berichtdoor kokosmakroon900 op 11 feb 2017 01:52

ik heb het gevoel dat autysd echt een pareltje voor de df community wordt :)
what if life is a crazy trip, and when you die you wake up as an alien holding a bong with your friends surrounding you, asking you if you felt it
kokosmakroon900
Bewuste gebruiker

Berichtdoor ZERO- op 14 feb 2017 21:30

Fool schreef:
ZERO- schreef:
Fool schreef: :eek:

Geloof d'r niets van!

Ben je híervoor teruggekomen? :lol:

Jazekers. Ben er na 26 jaar nog steeds mee eens.
ZERO-
Badass junkie

Volgende

Keer terug naar Alcohol