Recente inhoud door jeroen1985

  1. J

    na 2cb gebruik, slapenloze nachten

    Hallo, Ik heb afgelopen weekend een flinke dosis (30mg) 2cb genomen ik had een ingrijpende maar niet onaangename trip. Maar sinds maandag nacht (het is nu donderdag), slaap ik slecht ik droom erg naar en word gedesorrinteerd wakker en weet dan niet of ik nog slaap of wakker ben. Ik kom daarna...
Bovenaan