Recente inhoud door KiefNief

  1. K

    Dringende vraag!

    Ik slik Euthyrox, en heb wel eens eerder gedaan. (zwarte nespresso) Alleen die sloeg niet echt hard aan.
  2. K

    Dringende vraag!

    Ik heb geen schildklier.. en ga XTC doen.. is dat een probleem?
Bovenaan