Recente inhoud door Meis82

  1. M

    Lekker avondje!

    We hadden trouwens de rolgordijnen en de gordijnen dicht gedaan, dus die buurman heeft ook niet binnen kunnen kijken ofzo, hadden we allemaal al bewust gedaan uiteraard! Maar dat zit me nog steeds wel dwars! Volgende keer gaan we dan dus ook naar een leuk huis (vrijstaand!) wat we dan gaan...
  2. M

    Lekker avondje!

    Afgelopen zaterdag hebben we met een gezellig groepje (vertrouwd en super gezellig!)afgesproken om aan de paddo's te gaan. Eerst gezorgd voor de aankleding; discolamp(en) en in de garage een leuke plek gemaakt waar gerookt kon worden, blacklight opgehangen en accesoires. Onze garage sluit aan ...
Bovenaan