We hadden trouwens de rolgordijnen en de gordijnen dicht gedaan, dus die buurman heeft ook niet binnen kunnen kijken ofzo, hadden we allemaal al bewust gedaan uiteraard! Maar dat zit me nog steeds wel dwars! Volgende keer gaan we dan dus ook naar een leuk huis (vrijstaand!) wat we dan gaan...