Recente inhoud door mikey_scooter

  1. M

    Ik ga straks trippe

    Sorry voor het slecht taalgebruik trouwens
  2. M

    Ik ga straks trippe

    Zow mensuh ik heb het overleefd hoor. Het was wel leuk maar k ben tog out gegaan na een tijdje waardoor k niet meer zoveel weet wat dr gebeurt is tijdens de trip. K had in totaal 40 daro en 10 reispillen gedaan met 3 ritalin drbij. het was wel vet toen k niet meer out was er waren vet veel...
  3. M

    Ik ga straks trippe

    k fdga kanklerhard yooooo kenker :stoned: :rockband: :love: trioppe pillleeee yo kga bed ligge doei
  4. M

    Ik ga straks trippe

    rustig maar k denk dat ik dat ene enzym mis want k heb wel vaker daro gedaan en dan moet ik ook vet veel neme om waus te worden. k ben het wel gewend. ben alleen n beetje misselijk maar k voel me wel vet waus worden :p k hou jullie op de hoogte :rockband:
  5. M

    Ik ga straks trippe

    het is nu 22 uur en k voel de dxm al aardig opkomen, k heb nu nog 20 genomen en k heb 2 ritalin gesnoven omdat ik er goed bij wil zijn. :beer: Waarom is er niemand geintesereerd in mn report? :cry:
  6. M

    Ik ga straks trippe

    Yo, ik heb nu 20 dxm genomen en 2 reispillen tegen de misselijkheid :stoned:
  7. M

    Ik ga straks trippe

    K heb op sites gelezen dat t wel veilig is als je genoeg drinkt. k ga ook niet alles tegelijk nemen. om negen uur ga k nemen
  8. M

    Ik ga straks trippe

    Ik had gelezen dat ritalin je wakker houd zodat je niet out gaat waardoor je hard kan blijven trippe zonder nokkie te gaan. en alcohol doe k gewoon niet veel k heb net 2 bier gedronken en ik ga mssn nog eentje doen voordat ik het ga nemen. bedankt voor t advies
  9. M

    Ik ga straks trippe

    Ey mense, ik ben mikey en k ga t volgende doen: k wil eens een keer echt trippe en ik kan niet aan lsd of zo komen dus ik heb gezochd naar leegale drugs waar je wel op kan trippe. ik heb op forums gekeken en heb t volgende plan: Ik heb 5 pakjes daro hoestpillen gekochd en ook 2 pakjes...
Bovenaan