Hallo.
Ik zit al ong. 3 jaar aan de speed, en heb een tijd elke dag gebruikt.
Daar ben ik nu meegstopt en ik gebruik heel af en toe nog eens in het weekend.
Maar sinds ong. een jaar heb ik, na dat ik speed heb gebruikt, ontzettende maagkrampen.
Ze zijn zo hevig dat ik niet eens recht op kan...