Hallo allemaal,
Ik ben Nout, zit in 6vwo, en ik maak dit jaar mijn profielwerkstuk over XTC. Het belangrijkste onderdeel van mijn werkstuk is deze enquete. De enquete gaat over de manier waarop XTC wordt gebruikt, en is alleen voor mensen die XTC gebruiken, of het ooit gebruikt hebben.
De...