Recente inhoud door OnlySoftDrugss

  1. O

    Waterpijp *VRAAG*

    wiet in waterpijp vind ik vooral verspilling , de smaak is vele minder en je zal veel meer nodig hebben om goed stoned te zijn , wat wel een aanrader is is wodka in je waterpijp doen. iK spreek van eigen ervaringen . Mischien word jij wel snel stoned van waterpijp u'll see :stoned:
Bovenaan