Recente inhoud door oranje

  1. O

    benzo fury gevaarlijk!

    heb nu wel het idee dat ik wat begin te normaliseren :) maar wel nooit meer hoor! ervaring mee madcat?
  2. O

    benzo fury gevaarlijk!

    Hallo, Ik wil wel graag mijn ervaring delen over benzo fury, om andere mensen vooral wat aan te sporen voorzichtig te zijn met dit product. Vorige week benzo fury uitgetest met vrienden thuis. Gestart met tablet van 125 mg, ging wel heel lekker, veel praten, licht ontremd, wel thuisgebleven...
  3. O

    permanente schade van benzo fury?

    Beste Medewerker van Trimbos, Een week geleden heb ik met vrienden benzo fury getest, gekocht bij een Nederlandse Vendor. Begonnen met een tablet van 125 mg, was wel ok en leuk, een vriend heeft nog een capsule gemaakt, hoeveelheid ken ik niet, en toen is de ellende pas begonnen, veel zweten...
Bovenaan