Recente inhoud door Punk_addict_

  1. P

    Ik heb mijn eerste joint gerold... Wat vind je ervan???

    met de plak aan de zijde van het vloeitje dat het dichtst bij jezelf is, dus je moet hem naar binnen dichtrollen ipv naar buiten
  2. P

    Ik heb mijn eerste joint gerold... Wat vind je ervan???

    ik heb hem btw gemaakt met white widow en tigra tabak
  3. P

    Ik heb mijn eerste joint gerold... Wat vind je ervan???

    ik rol wel op de belgische manier
  4. P

    Ik heb mijn eerste joint gerold... Wat vind je ervan???

    kijk maar naar de foto en laat weten wat je ervan vindt!
Bovenaan