Recente inhoud door raapaap

  1. R

    drugs mee naar terschelling

    dat klinkt in ieder geval positief, maar ik heb op filmpjes gezien dat er af en toe wel honden staann en ik weet niet hoe goed die beesten kunnen ruiken ( vast niet op hetzelfde niveau als een echte drugshond, dat lijkt me wat duur) maar ik heb het goed verpakt in meerdere lagen en er kan zo...
  2. R

    drugs mee naar terschelling

    hallo, morgen vertrek ik naar terschelling maar nou heb ik gehoord da ze bij de boot vaak honden hebben om mensen eruit te pikken, zijn dit echte drugshonden of meer om je af te schrikken en hoe en wt als ik gepakt word en is er een manier om niet gepakt te worden? het gaat om enkele grammen...
Bovenaan