Recente inhoud door rambler

  1. R

    Snelst mogelijk verslaafd raken aan benzodiazepines?

    Hoi, waarom zoek je het niet in een combinatie van Mirtazapine ook wel remeron en dalmadorm dat gaat een stuk sneller en de ontwenningsverschijnselen zijn navenant. Dan laat je de Mirtapaine staan en ge je het roteffect bijslikken met valium Dan krijg je kans dat je waanvoorstellingen krijgt...
  2. R

    oxazepam, eerste keer

    Nha, oxazepam doet helemaal niets, ja je voelt je er wat zekerder door. Het is alleen leuk als je er een paar van slikt en er wat lekkers bij rookt.
  3. R

    Welke drugs gebruik jij op dit moment?

    Valium, Temazepam, Remeron en een paar jointjes.
Bovenaan