Recente inhoud door redmeatheart

  1. R

    Manisch depressief en drugs

    Ik kwam via Google op een (inmiddels verjaard) topic over dit onderwerp en ik zou graag wat vragen stellen aan ervaringsdeskundigen. Sedert januari is er bij mij een bipolaire stemmingsstoornis, ook wel manisch-depressieve stoornis vastgesteld. Ik deed op dat moment een creatieve opleiding...
Bovenaan