Recente inhoud door Sandos

  1. S

    Enkele vragen over paddo's

    Allereerst bedankt voor alle antwoorden, mijn nieuwsgierigheid is verzadigd :) Verder maak ik me eigenlijk helemaal geen zorgen om een bad trip omdat ik heerlijk in mijn vel zit en ik vaker op de locatie ben geweest en daar eigenlijk alleen maar positieve momenten heb beleefd. Ik begin wel...
  2. S

    Enkele vragen over paddo's

    Hallo allen, Vandaag is mijn kweeksetje P. Cubensis B+ in de zak gegaan, en heb ik geregeld dat ik veilig kan gaan trippen. Ik heb echter nog wel wat vragen omtrent de paddo's zelf. Als de paddo's zijn geoogst zie je vaak op foto's dat er nog wat draadjes aan de onderkant van het steeltje...
Bovenaan