Recente inhoud door Sezamstraat

  1. S

    verslaafd of op het randje?

    Kan er niet echt een gemiddelde aan geven. De ene keer is het ieder weekend en de andere keer een maand niet. Ligt aan in welk gezelschap ik verkeer en of het uitkomt dat ik de volgende dag niet belachelijk vroeg eruit moet. Maar Had daar eerder nooit last van. Vandaar dat ik het zo raar vind...
  2. S

    verslaafd of op het randje?

    Hee hee, Een jaartje geleden heb ik voor de eerste keer coke gebruikt. Doe het ook alleen met vrienden en verder nooit alleen. Soms is het 3 dagen achter elkaar en soms 3 maanden niet. Net waar het schip strand eigelijk. Maar de laatste tijd als ik gebruik word ik nerveus. En eigenlijk maar...
Bovenaan