Recente inhoud door Sylleke

  1. S

    absoluut geen fijne ervaring door roken salvia

    ik heb voor het eerst salvia gebruikt. salvia 15x ik had heel erg pijn onde me oksels tijdens de trip zeg maar :P en voelde me egt heel erg kut. nadehand heb ik me heel de avond kut gevoeld. en die pijn was wel weg maar heel raar voelde ik het tog nog wel. deed alleen geen pijn :s is dot...
Bovenaan