Recente inhoud door Waterhose

  1. W

    Iemand bekend met dit?

    Ik vertrouw het ook niet helemaal dus daarom de vraag! Ik heb mn vinger er tegen aan gehouden en heb dat geproeft en weer uit gespuugd dus zo weet ik hoe het smaakt. Hij zei dat het gewoon mdma is, hij kwam wel vertrouwelijk over. Ik ga morgen denk ik een halve proberen en zal het wel laten...
  2. W

    Iemand bekend met dit?

    Ik heb dus dit aangeboden gekregen op een feest laatst. Het zit in een GHB buisje maar dat is het niet volgens mij. Het smaakt erg bitter zoals MDMA doet. Er zit een geelachtige vloeistof. Ik ben dit dus nog nooit tegen gekomen, misschien een van jullie? Ik heb me laten vertellen dat er 170mg...
Bovenaan