Recente inhoud door WhiteSpeaker

  1. W

    [XTC] Oud en nieuw - Oranje Q-Dance

    Leuk report, goed geschreven en duidelijk! ik herken het allemaal en ziet er na uit dat jullie en voral jij een goede nacht hebben gehad. ook jammer voor jullie dat M niet wakker wou worden, dit heeft de trip zeker een beetje laten zakken of viel dat wel mee?
  2. W

    [vraag] Xtc/mdma + pretpark?

    Hallo, Dit lijkt me heel leuk om een keer te doen en vraag het me al heel lang af. Is de combinatie van xtc en een pretpark mogelijk (lees achtbanen etc). Wat voor effect heeft dit met deze hoge snelheden, hebben mensen hier ervaring mee? Hoop op een antwoord!
  3. W

    Gaan drugs en een relatie samen?

    Gaat prima samen! kijk mijn trip report, in de section.
  4. W

    Oud en nieuw, Witte Speakers

    Ik heb hem al in de trip reports staan, maar aangezien het over XTC gaat post ik hem toch ook maar even hier, zodat meer mensen hem zien en ik meer feedback krijg! viewtopic.php?f=21&t=34475
  5. W

    [XTC] Oud en nieuw, witte speakers

    Goede avond, Om te beginnen, ik ben niet goed in reports/verhalen schrijven, dus neem me dat niet kwalijk! Afgelopen weekend heb ik samen met mijn vriendin oud en nieuw gevierd in Amsterdam. Wat waren de supplies? - 4 witte speakers - 60 euro wiet (alvast voorgedraait, 12stuks~) - 1,5 liter...
Bovenaan