Mijn eerste joint was echt ongelofelijk kut. Ik had tegen een vriend gezegd dat ik wel eens wilde blowen (ik was 14) en hij blowde zelf niet maar had wel vrienden die het deden. Hij had het aan hun gevraagd en voor €5,- zou het goed komen. Enfin, ik 5 euro geven, mag ik een paar haaltjes van 1 joint en ik heb de rest van de avond geen fuck gevoeld. Echt kut dus.
2e keer was ook kut, ik was op een feestje en ze draaiden wat pure White Widow joints. Ik nam een paar hijsjes maar ik voelde weer helemaal niets

Maar toen ik daarna samen met een vriend (die zelfde die die eerste regelde) zelf een joint draaide en rookte werd ik echt stoned als een motherfucker. Wel grappig was, dat dit echt super slechte wiet was (bakje van 5g voor 10 euro, het leek wel knipafval...).
De eerste keer dat ik echt super stoned was, was toen ik voor het eerst normale wiet kocht. Ik was gewend om 4 joints op een avond te roken met zijn tweën. Maar dit was met die enorm slechte wiet, dus de eerste keer dat ik 4 joints rookte met goede wiet was wel even slikken zeg. Ik ben echt nog nooit zo stoned geweest
Wel jammer dat ik nu veel meer nodig heb

Als ik nu 4 joints rook heb ik het gevoel van 1 vroeger