°Jouw eerste joint°

Waar, Wanneer, waarom, welke omstandigheden, met wie - heb jij jouw eerste joint gerookt?
Op een schoolplein (sávonds)
Zo'n 3 jaar geleden
Was een kick op 1 of andere manier
Met al een droge bek en natgeregend
Met paar vrienden

Lord Herbal

Belezen gebruiker
mmm, dat was bij ons hyet gravenbos.... Dr was altijd een kerel van de duikvereniging, die vertelde altijd vette verhalen over "als ie aan het blowen was geweest" Dus ik vraag of ie een keer wat kan meenemen, en dat kon...
de week daarop gingen ik en nog een maat van me, mee naar het bos...
we hadden nog ergens aangebeld om te vragen voor water (voor in de bong). In het bos haalde hij een joint te voorschijn die hij al van tevoren had gedraait... Kheb toen aan de bong gezeten, gewoon aan de jonko en een shot gehad...

Ik voelde me alsof ik hete as in mn longen had, ik dacht dat de bomendansten en dat de ondergaande zon muziek maakte. Ik dacht dat de vogels waren weggevloven naar een betere wereld. ... en ik voelde me fantastisch:) vervolgens no met knalrooie ogen in de snackbar gezeten, erg chill

pieter-b

Wijs gebruiker
Na paar maandjes middelbare school.
Tijdens kleine pauze liet een klasgenoot een in wel 20 laagjes foliepapier gerold stukje hash zien, ongeveer 1/4 gram schat ik zo.
Hij draaide hier een joint van en we rookten die snel op. Ik werd Apestoned, en hij was een irritant klein mannetje wat mij toen in een daverende lachkick steeds om probeerde te duwen..kon ik weinig tegen doen. Eenmaal weer in de les had ik les van de strengste en minst prettige leraar van de school.(duits uiteraard)..echt zo'n persoon die attentie Eist!..en ik hing daar maar met mn hoofd in mn armen naar benedenzakkende..moest ik ook nog voorin zitten, en die man sputterde als een gek...naja..dawas mijn eerste joint (van mn eerste sigaret ben ik trouwens van de fiets gevallen omdat het zwart voor mn ogen werd:)

shokora

Wijs gebruiker
Mijn eerste joint was echt ongelofelijk kut. Ik had tegen een vriend gezegd dat ik wel eens wilde blowen (ik was 14) en hij blowde zelf niet maar had wel vrienden die het deden. Hij had het aan hun gevraagd en voor €5,- zou het goed komen. Enfin, ik 5 euro geven, mag ik een paar haaltjes van 1 joint en ik heb de rest van de avond geen fuck gevoeld. Echt kut dus.

2e keer was ook kut, ik was op een feestje en ze draaiden wat pure White Widow joints. Ik nam een paar hijsjes maar ik voelde weer helemaal niets :( Maar toen ik daarna samen met een vriend (die zelfde die die eerste regelde) zelf een joint draaide en rookte werd ik echt stoned als een motherfucker. Wel grappig was, dat dit echt super slechte wiet was (bakje van 5g voor 10 euro, het leek wel knipafval...).

De eerste keer dat ik echt super stoned was, was toen ik voor het eerst normale wiet kocht. Ik was gewend om 4 joints op een avond te roken met zijn tweën. Maar dit was met die enorm slechte wiet, dus de eerste keer dat ik 4 joints rookte met goede wiet was wel even slikken zeg. Ik ben echt nog nooit zo stoned geweest :stoned:

Wel jammer dat ik nu veel meer nodig heb :( Als ik nu 4 joints rook heb ik het gevoel van 1 vroeger :(

raizeredge

Wijs gebruiker
was 10 jaar ging met een groep ouderen om en hun waren een joint aan het roken en ik vond het wel intresant en toen heb ik ook paar hijsen gehad en ik vond het een groot sucses :stoned:

Talec

Bewuste gebruiker
men eerste joint
goh das z'n 6 jaar terug
het was na school samen met men beste vriend,we hadden sticky gekocht van iemand op school. Ergens in een baantje op weg naar huis besloten we om hem op te roken. Eerlijk gezegd voelde ik er niets van, ik vroeg me steeds af of ik iets voelde(mss wel maar had het dan niet door :) )
toch had ik zo het raare gevoel dat ik rond men ogen zwart had
of allesins het gevoel dat ze zwart waren :tongueout: ja raar maar waar

Ik voelde er niet zo veel van maar het beviel ons toch...enja
we blowen ng steeds
:grin:

Kumplex

Newbie
Waar: Mortsel aan redoutje :P
Wanneer: ongeveer 3.5 jaar geleden
Waarom: omda ik t is wou probere :grin: heb er altij al voor opegestaan
Omstandigheden: woensdag namiddag, na school, rustig op n bankske me freet en water van den aldi :P
Met Wie: me twee (toen) mate vn op mn school
eerst zei ik de hele tijd da ik niks voelde, en na n tijdje zei ik ineens "ik voel mij raar", mr op zo'n zotte manier da iedreen strijk lag :P da was egt n momentje om te herinnere :stoned:

Bail

Experimenterende gebruiker
Vriend: Moet ik een joint voor je draaien?
Ik: Ja

Dat was het zo'n beetje.
Niet veel speciaals aan, viel bijna inslaap.
Pas na een keer of 20 kreeg ik dat high gevoel.

Hislordship

Wijs gebruiker
mijn eerste keer was ergens vlak voor de zomervakantie van 2006 ik samen met 2 vrienden en me stiefbroer 1 van me vrienden kwam op het idee een blowetje te roken en vroeg of ik het ook wou proberen nou waarom niet ik moet zeggen de eerste keer voelde ik er niks van pas paar weken later toen ik het weer dee met hem werd ik goed stoned :mrgreen:

HathCore

Newbie
Resultaat van 1ste joint: 45 min knock out op de zetel liggen spacen en daarna grootste vreetkick uit mn blowcarriere :grin:

psilocybine

Bewuste gebruiker
waar : in de "tuin" van een vriendin haar thuis
waarom : omdat ik in hogere sfeertjes wou zijn :wink:
welke omstandigheden : ik was 13; ik had een voorgedraaide joint gekocht, had hem zelf 3/4de opgerookt + kreeg er een kopstoot en een waterval bij
met wie : een goede vriedin en een paar mense wiens doel was mij slecht te laten gaan (maar is uiteindelijk niet gelukt :hearteyes: )
Oh good old daayyss !!

Bovenaan