1,2 gram in voorgedraaide

KhazN

Newbie
Yo ,

een vriend ging paar dagen een paar voorgedraaide halen voor ons in rotterdam. Later zij dat er 1,3 gram in elke joint zat die hij had gehaald.
Volgens mij lult hij maar kan het echt zo zijn ?

-spaceman-

Badass junkie
NEE, dat is klinkklaare onzin!!! je krijgt in geen mogelijkheid 1,2 gram in 1 normaal jointje!(behalve een pure maar dat verkopen ze niet in een shop) reken op 0,4 gram! groetjes!

lurch

Experimenterende gebruiker
spaceman- Geplaatst: 31 Mrt 2007 18:31 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

NEE, dat is klinkklaare onzin!!! je krijgt in geen mogelijkheid 1,2 gram in 1 normaal jointje!(behalve een pure maar dat verkopen ze niet in een shop) reken op 0,4 gram! groetjes!

hey je ken wel gewoon pure voorgedraaide kopen hor... weet niet waar jij vandaan komt maar alle shops waar ik kom ken je pure voorgedraaide kopen zit meestal dan 0,8 gram in

MetaalKonijn

Badass junkie
lurch zei:
hey je ken wel gewoon pure voorgedraaide kopen hor... weet niet waar jij vandaan komt maar alle shops waar ik kom ken je pure voorgedraaide kopen zit meestal dan 0,8 gram in

Hehe, dit wist ik niet, zal uw uitspraak eens op waarheid beproeven. :stoned:

-spaceman-

Badass junkie
lurch zei:
spaceman- Geplaatst: 31 Mrt 2007 18:31 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

kijk is goed... waar zou ik vandaan komen :rolleyes:

Telefoon

Wijs gebruiker
mijn maximaale is 10 gram in een joint... maar das was ook een 45cm cone XD

nee in een voorgeraaide uit de shop zit Net genoeg om iets te voelen

0,4 ~ 0,6 heb er ooit eneuit elkaar gehaald omdat ik me verveelde :rolleyes:

Jadi

Bewuste gebruiker
MetaalKonijn zei:
lurch zei:

Hehe, dit wist ik niet, zal uw uitspraak eens op waarheid beproeven. :stoned:
hij heeft het waarschijnlijk over illegale shops :confused:

yellowmoon

Bewuste gebruiker
in een normale voorgedraaide jointje ziet er in meeste gevallen slechtste wiet van de zaak en ze gebruiken een tabak die in een emmer verkocht wordt (waar ze die vandaan krijgen zal ik niet weten)

Bovenaan