1 Oktober Etiz en FluAlp verboden?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Ik heb een vendor gesproken en een vendor heeft het levensgroot op zijn frontpage staan.
Per 1 Oktober gaan Etizolam en FluAlprazolam eruit!

Nergens anders bevestiging kunnen vinden met tientallen zoekopdrachten(Google en forums)

Aangezien het mijn favorieten zijn ga ik geen risico lopen.
10 Gram Etiz inslaan en 5 Gram FluAlp. Verder maak ik daar mijn eigen PG solutions mee.

Weet iemand of het zinvol is om een gram vacuüm te sealen en vervolgens in te vriezen om de houdbaarheid over de 2 jaar te krijgen?
Hoe zijn jullie van plan dit aan te pakken? Of is het bullshit dat deze 2 per 1 Oktober verboden worden.

Dirkjan

Badass junkie
10 Gram Etiz inslaan en 5 Gram FluAlp
Wat hadden we nou afgesproken tijdens de corona crisis? Niet gaan lopen hamsteren.

Haha grapje, lekker inslaan, als het echt verboden wordt. Ik ben zelf eigenlijk wel een beetje klaar met die drugs RC's. Als ze 1-P-LSD gaan afpakken hebben ze een probleem. De rest kunnen ze hun reet mee afvegen doet me niet zoveel, heb ik allemaal wel gezien.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Gewoon lekker in de sealed bag laten zitten tot je het nodig hebt , en dan droog op kamertemperatuur UIT het zonlicht bewaren.
Blijft langer goed dan wij leven
Sorry? Waar haal jij je informatie vandaan?
Elke medicijn heeft een houdbaarheidsdatum.
En dat is niet voor niks!!
Meestal rond de 2 jaar en dat kan je dus verlengen door er voor te zorgen dat er geen lucht bij komt.

Mevrouw Pløp

Wijs gebruiker
Sorry? Waar haal jij je informatie vandaan?
Elke medicijn heeft een houdbaarheidsdatum.
En dat is niet voor niks!!
Meestal rond de 2 jaar en dat kan je dus verlengen door er voor te zorgen dat er geen lucht bij komt.
Houdbaarheidsdatum is de datum tot wanneer een fabrikant de werkzaamheid kan garanderen :wink:

Mevrouw Pløp

Wijs gebruiker
Okey goed dan gaan mensen er maar van uit dat je medicijnen langer meegaan dan een mensenleven haahahah 😂 wat een grap
Dat hoor je mij niet zeggen. Wanneer een fabrikant een product verkoopt dat voor de houdbaarheidsdatum z'n werking verliest is er stront aan de knikker. Na die datum kan die werking dus niet meer worden gegarandeerd, die kan dus met het verloop van de tijd achteruit lopen. Hoe snel dat gaat is afhankelijk van verschillende factoren, maar dat wil nog wel eens heul lang duren :)

Mijn ibu met houdbaarheidsdatum ergens in 2009 deden het afgelopen januari nog prima in elk geval 🤨🤣 en die zijn echt niet onder ideale omstandigheden bewaard

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Onzin geeneen apotheek gaat jou aanraden een medicijn te slikken over datum. Punt.

Je hoeft me niet te geloven hoor.
Koop maar wat eens wat flual poeder en leg het eens 10 jaar weg op de goede manier zoals jij vermeld.
blijft gewoon goed man.
Niemand moet jou geloven!
En de meeste zullen dat ook niet doen.
Zodra iemand roekeloze informatie gaat verspreiden dan zeg ik er wat van.
Straks gaat iemand een medicijn slikken van 10 jaar over datum omdat hij heeft gelezen dat iemand op een forum zei dat het goed was.
En word diegene doodziek weet jij veel!
Niet zomaar wat roepen!

Mevrouw Pløp

Wijs gebruiker
Onzin geeneen apotheek gaat jou aanraden een medicijn te slikken over datum. Punt.

Straks gaat iemand een medicijn slikken van 10 jaar over datum omdat hij heeft gelezen dat iemand op een forum zei dat het goed was.
Niet zomaar wat roepen!

Vaak ben je te bang!

Goede verkoop truc van die vendor! Bij mijn vendor staat dat al maanden er op. Tegelijk met een kortings actie op Eti. Mmmmm toeval?
Heeft jouw vendor eti en flualp al een tijd in de aanbieding. Het is bijna gratis, dan maak ik me wel wat zorgen om de kwaliteit.
Ik denk dat we het over dezelfde hebben.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Dit product is enkel bestemd voor onderzoeksdoeleinden en niet voor menselijke consumptie. Bewaar deze Research Chemical op een koele en droge plaats. Onder goede opslag omstandigheden kan stabiliteit van de research chemical Etizolam tot 2 jaar duren.

Overal op het internet te vinden maar goed.
Ipv dat je de hele tijd in de verdediging schiet kan je ook zeggen dat je niet zo goed over je antwoord had nagedacht. 😉

Want je veranderd al snel van mening zie ik.
Van levenslang naar 10 jaar en straks als je onderzoek hebt gedaan naar 5 jaar?
Gewoon in het zakje bewaren!
Ah oh nee toch niet luchtdicht is toch beter..
😉

inner_search

Badass junkie
Ik ben bij een vendor die flualp voor * in de aanbieding heeft wel eens flink de mist in gegaan. Het smaakte niet eens bitter, weggegooid.
Zoals je met je bericht moet doen , prijzen mogen niet genoemd worden , net zoals vendors.
Dit product is enkel bestemd voor onderzoeksdoeleinden en niet voor menselijke consumptie. Bewaar deze Research Chemical op een koele en droge plaats. Onder goede opslag omstandigheden kan stabiliteit van de research chemical Etizolam tot 2 jaar duren.

Ipv dat je de hele tijd in de verdediging schiet kan je ook zeggen dat je niet zo goed over je antwoord had nagedacht. 😉

😉
Je hebt gelijk , gooi alles na 2 jaar maar weg.
Sorry voor men antwoord , ik zit er helemaal naast.

Laatst bewerkt:

Mevrouw Pløp

Wijs gebruiker

😉
Daarna kan het dus minder stabiel worden, oftewel minder goed werken. Kán. Hoeft niet.

Zoraa

Bewuste gebruiker

Niet zomaar wat roepen!
Het is toch echtwel een feit wat @inner_search daar stelde hoor. Ook mijn apotheek heeft aangegeven dat de datum erop moet staan ivm wetgeving en aansprakelijkheid. Echter kan het medicijn veel langer meegaan dan de datum van de fabrikant steld. Het is ook zeker niet roekeloos om het medicijn dan in te nemen. Het enige wat er kan gebeuren is dat het iets minder werkzaam zal zijn.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Het is toch echtwel een feit wat @inner_search daar stelde hoor. Ook mijn apotheek heeft aangegeven dat de datum erop moet staan ivm wetgeving en aansprakelijkheid. Echter kan het medicijn veel langer meegaan dan de datum van de fabrikant steld. Het is ook zeker niet roekeloos om het medicijn dan in te nemen. Het enige wat er kan gebeuren is dat het iets minder werkzaam zal zijn.

Voor de laatste keer dan.
Even goed lezen wat ik schrijf.
Ik snap dat ook wel dat die datum niet precies is. Heb ik dat ergens gezegd dat dat niet zo is?
En kan misschien wel 3 jaar goed zijn.
Maar een medicijn 10 jaar over datum nemen kan je misschien wel ziek van worden.
Hoe weet je dat en dat moet je niemamd aanraden, simpel.

Daar heb ik het over en een medicijn die langer mee gaat dan een mensen leven?
Kom op zeg ik zie allemaal mensen in de bress springen omdat ze hem wel mogen.
Want zo lijkt het, want als je gewoon leest dan zie je dat ik een ander punt aanhaal.
Maar wat hij schrijft is de grootste flauwekul.
Denk gewoon even na!

Laatst bewerkt:

inner_search

Badass junkie
Zo geen discussie meer nodig over/met mij.
Men berichten zijn weg die ik zonder nadenken gepost heb , en excuses voor de verwarring.
Ik ken er namelijk helemaal nix van :)
Je hebt je gelijk.

oooo bijna vergeten.
Nog een kusje voor @Dirkjan 😘 , gewoon omdat het kan.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Voor de laatste keer dan.
Even goed lezen wat ik schrijf.
Ik snap dat ook wel dat die datum niet precies is. Heb ik dat ergens gezegd dat dat niet zo is?
En kan misschien wel 3 jaar goed zijn.
Maar een medicijn 10 jaar over datum nemen kan je misschien wel ziek van worden.
Hoe weet je dat en dat moet je niemamd aanraden, simpel.

Daar heb ik het over en een medicijn die langer mee gaat dan een mensen leven?
Kom op zeg ik zie allemaal mensen in de bress springen omdat ze hem wel mogen.
Want zo lijkt het, want als je gewoon leest dan zie je dat ik een ander punt aanhaal.
Maar wat hij schrijft is de grootste flauwekul.
Denk gewoon even na!
Je zal er echt niet ziek van worden hoor. Hoogstens verliest het zijn potentie.

EDIT: Bron gevonden: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7040264/

Most of drug expiration dates information is from the study conducted by the Food and Drug Administration at the request of the military. With a large and expensive stockpile of drugs, the military faced tossing out and replacing its drugs every few years. What they found from the study is 90% of more than 100 drugs, both prescription and over-the-counter, were perfectly good to use even 15 years after the expiration date.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Wel beter om het niet allemaal op te lossen, maar het grootste deel als poeder te bewaren. Uit dezelfde bron:

Solid dosage forms, such as tablets and capsules, are most stable past their expiration date. Drugs that exist in solution or as a reconstituted suspension may not have the required potency if used when outdated.

Dus als poeder bewaren en vacuüm zuigen. Blijft alleen de vraag of het zin heeft ze in te vriezen.
Door een dikke vacuüm seal komt echt geen vocht. En in mijn vriezer is het koel en donker.

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Las toevallig net een overheidsdocument van 01-06-2021 waarin geklaagd wordt dat het verbod op RC’s of NPS wéér is uitgesteld.

Er staat wel apart voor 3MMC in dat ze voornemens zijn (ten tijde van die brief) om dat verbod in september 2021 te realiseren en ervoor te zorgen dat het op lijst 2 komt.

Waarom ze voor lijst 2 gaan snap ik helemaal niets van, maar goed.

Voor de geïntresseerden:

Vendors spelen er dus slim op in :)

Ik zie Etiz en FluAlp er niet in staan. Maar ik denk dat 1 Oktober toch echt de datum gaat worden hou kut dat ook is.

Sheaira

Bewuste gebruiker
Krijg net mailtje van een bedrijf dat het schijnbaar is bevestigd? Weet iemand dit zeker haha.

CuriousExplorer

Badass junkie
Staat hier op het forum ergens, heb het deze week opgezocht.
Eti en flual stonden al een jaar onder toezicht van WHO en de export van Eti is verboden geworden in India.

djiego

Bewuste gebruiker
Las toevallig net een overheidsdocument van 01-06-2021 waarin geklaagd wordt dat het verbod op RC’s of NPS wéér is uitgesteld.

Er staat wel apart voor 3MMC in dat ze voornemens zijn (ten tijde van die brief) om dat verbod in september 2021 te realiseren en ervoor te zorgen dat het op lijst 2 komt.

Waarom ze voor lijst 2 gaan snap ik helemaal niets van, maar goed.

Voor de geïntresseerden:

Vendors spelen er dus slim op in :)

Had toevallig ook dat document door zitten lezen vanmiddag...

Vooral relevant onder vraag 5:
"Het besluit over beide initiatieven [De wetsvoorstellen] wordt dus overgelaten aan een nieuw kabinet, zoals vermeld in de brief van 31 maart jl. over dit onderwerp."

Dus; de conclusie is nu alleen 3MMC waar ze in mei al separaat een wijziging voor hadden doorgevoerd, en verder dus geen verboden aangezien het nieuwe kabinet er nog niet is en die dus over de invoering moeten gaan beslissen?

jazeker, 3MMC etiz en flualp worden verboden om te verkopen.
Nu gaat het ondergronds, lekker gedaan christelijke conservatieven!

De Zandman

Badass junkie
Tsjaaaaaa.
Niederlande, klapper de klap klap....
Mw. Kaag, klapper de klap klap...
Alles naar de klooooooten.....

Het is te hopen, dat bij deze mw Kaag, straks wellicht premier, eens het kwartje valt..

Perenijsje

Badass junkie
Ik heb van het weekend toch voor de zekerheid maar 75x Etizolam besteld 🙈
Ik heb nu nog Lorazepam en Oxazepam van de psychiater, maar mocht dat over een tijdje stoppen heb ik toch nog wat achter de hand voor de zekerheid 🙈

Met 3MMC waren we wel snel klaar mee, dus dat boeit me niet zoveel.
En grote kans idd dat er wel weer wat anders op de markt komt. En je kunt Eti en Flual wel verbieden maar dan gaan mensen wel aan de Clona ofzo. Of het gaat ondergronds. Drugs zullen altijd wel blijven bestaan en mensen zullen altijd blijven gebruiken. En met een verbod wordt het vaak alleen maar aantrekkelijker juist. Dus ik denk niet dat het verbod veel zin heeft, maarja 🤷‍♀️

Thunderdome

Wijs gebruiker
Ik heb van het weekend toch voor de zekerheid maar 75x Etizolam besteld 🙈
Ik heb nu nog Lorazepam en Oxazepam van de psychiater, maar mocht dat over een tijdje stoppen heb ik toch nog wat achter de hand voor de zekerheid 🙈

Met 3MMC waren we wel snel klaar mee, dus dat boeit me niet zoveel.
En grote kans idd dat er wel weer wat anders op de markt komt. En je kunt Eti en Flual wel verbieden maar dan gaan mensen wel aan de Clona ofzo. Of het gaat ondergronds. Drugs zullen altijd wel blijven bestaan en mensen zullen altijd blijven gebruiken. En met een verbod wordt het vaak alleen maar aantrekkelijker juist. Dus ik denk niet dat het verbod veel zin heeft, maarja 🤷‍♀️
Je kan nu al via het darknet bulk Etizo kopen voor enorm goedkope prijzen. Heb een paar gram liggen hiero, paar 10tjes, precieze bedrag ga ik natuurlijk niet noemen omdat het niet mag :P

Die RC sites verdienen echt goud geld, moet ik ook maar gaan doen :tearsofjoy:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan