1 Oktober Etiz en FluAlp verboden?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Wat is de meerwaarde van het overdag nemen van benzo's?
Heeft dat een recreatieve euforische werking?

Angstremmend en prikkeldempend. Voor de mensen met veel angstgevoelens is het ‘recreatieve’ effect van benzo’s vaak ook aanweziger, omdat voor hen de overgang van onrust/nervositeit naar een kalmere staat van zijn een relatief grotere verandering is.

En op den duur ontstaat tolerantie en gaan mensen het nemen om de ontwenningsverschijnselen op te heffen natuurlijk, die dus o.a. weer bestaan uit (versterkte versies van) de onrust en overprikkeldheid waar iemand juist vanaf wilde en waarmee het hele riedeltje in eerste instantie net begon.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Angstremmend en prikkeldempend. Voor de mensen met veel angstgevoelens is het ‘recreatieve’ effect van benzo’s vaak ook aanweziger, omdat voor hen de overgang van onrust/nervositeit naar een kalmere staat van zijn een relatief grotere verandering is.

En op den duur ontstaat tolerantie en gaan mensen het nemen om de ontwenningsverschijnselen op te heffen natuurlijk, die dus o.a. weer bestaan uit (versterkte versies van) de onrust en overprikkeldheid waar iemand juist vanaf wilde en waarmee het hele riedeltje in eerste instantie net begon.
Hé! Waar ken ik dit van? :thinking:

Oja van Mezelf!

Eve's drop

Badass junkie
Danke!
Wanneer is dat officieel bekend gemaakt?

Ik twijfel om een voorraadje aan te schaffen. Tis leuk spul maar je ziet ook erg veel misbruik.
Zeker na het lezen van het verhaal in de post van @Mezelf .

heb ik wat twijfel gekregen.

Erg makkelijk en handig/, fijn, goedkoop. Heb er nu geen moeite mee al vind ik het makkelijk maar als ik bv een in zak met zeg 100 of 200 van in de kast hebben liggen kan het gevaarlijk worden.
Het sluipt er echt in lezen ik bij velen.

Ik denk er nog over na!
Niet doen! (Mijn bescheiden mening hoor 😅)

Je kunt al jaren zonder en je hebt er tot nu toe een prima ervaring mee gehad, straks geraak je in een black-out en verdampt al het mooie in je leven als sneeuw voor de zon.

Je zou niet de eerste zijn die onder invloed bijkomt in de cel met een hele waslijst aan veroordelingen!

Better safe then sorry (and not even the slightest idea WTF happened!)

De voordelen wegen echt niet op tegen de nadelen, er zijn zo ontzettend veel voorbeelden dat het op de lange termijn bij iedereen mis gaat.

Sheaira

Bewuste gebruiker
Danke!
Wanneer is dat officieel bekend gemaakt?

Ik twijfel om een voorraadje aan te schaffen. Tis leuk spul maar je ziet ook erg veel misbruik.
Zeker na het lezen van het verhaal in de post van @Mezelf .

heb ik wat twijfel gekregen.

Erg makkelijk en handig/, fijn, goedkoop. Heb er nu geen moeite mee al vind ik het makkelijk maar als ik bv een zak met zeg 100 of 200 van in de kast hebben liggen kan het gevaarlijk worden.
Het sluipt er echt in lezen ik bij velen.

Ik denk er nog over na!
Ik heb nu een flinke voorraad pellets in huis en ik merk dat ik er weinig moeite mee heb eigenlijk maar goed dit zal voor iedereen anders zijn natuurlijk. Heb ze wel in kleinere zakjes weer gedaan zodat ik weet wat ik neem en ik ook niet die hele zak in te korte tijd leeg ga maken omdat ik niet weet wat eruit is.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb nu een flinke voorraad pellets in huis en ik merk dat ik er weinig moeite mee heb eigenlijk maar goed dit zal voor iedereen anders zijn natuurlijk. Heb ze wel in kleinere zakjes weer gedaan zodat ik weet wat ik neem en ik ook niet die hele zak in te korte tijd leeg ga maken omdat ik niet weet wat eruit is.
Ik weet niet of ik het kan, tot nu toe wel maar toch.. Dus ga ik iig geen mega voorraad inslaan.
Ik heb wel besteld maar geen honderden.
Ik ben goed wakker geschud door het verhaal van @Mezelf .

De Zandman

Badass junkie
Ik verwacht morgen een stevige batch etizolam i.i.g.
Als hebben krijgen kan worden, moet je vooraan aan de tapkast staan, danwel zien, dat je daar op tijd bij uitkomt.
Anders grijp je ernaast, nietwaar

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Je kunt al jaren zonder en je hebt er tot nu toe een prima ervaring mee gehad, straks geraak je in een black-out en verdampt al het mooie in je leven als sneeuw voor de zon.

Je zou niet de eerste zijn die onder invloed bijkomt in de cel met een hele waslijst aan veroordelingen!

De voordelen wegen echt niet op tegen de nadelen, er zijn zo ontzettend veel voorbeelden dat het op de lange termijn bij iedereen mis gaat.

Ik lees dit nu pas, sorry. Geen melding gehad denk of gemist.

Ik heb wel wat besteld maar niet veel.
Met mijn 1e bestelling van een paar maanden geleden ben ik ook zuinig en kan er afblijven. Ik heb weer hetzelfde besteld als toen:

25 stuks Etizolam.

Word morgen geleverd.

Maar bedankt voor de waarschuwing, goed van je!

Dopemonster

Wijs gebruiker

It's Tuesday and i'm locked up
I'm in jail and I don't know what happenend
They say I was running butt naked
Down te street screaming ah ah ah ah
We'll i'm sorry i don't remember
All I know is this much, i'm not guilty
They said save it boy we got you on tape yelling at an old lady touch my body

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Wat me vooral verbaast is dat de etizolam batch super goed is momenteel. Dacht dat ze op het einde restjes en versneden bunk gingen verkopen maar ben aangenaam verrast. Same voor A-php en 3-mmc.

Wel een bunk batch van flualprazolam ontvangen, heel impotent.

Dopemonster

Wijs gebruiker
Toch wel triest dat ze etizolam en flualprazolam gaan verbieden, van alle rc's die er zijn....
Had liever gezien dat ze de benzo's als laatste gingen aanpakken
En vind het ook raar dat clonazolam niet verboden word, dit is niet de meest gewaardeerde maar wel 1 van de potenste samen met flual dus da's toch raar
Als iedereen straks etizolam met clonazolam gaat vervangen zullen er veel meer blackout incidenten enzo gaan gebeuren door dat spul...

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Toch wel triest dat ze etizolam en flualprazolam gaan verbieden, van alle rc's die er zijn....
En vind het ook raar dat clonazolam niet verboden word, dit is niet de meest gewaardeerde maar wel 1 van de potenste samen met flual dus da's toch raar
Als iedereen straks etizolam met clonazolam gaat vervangen zullen er veel meer blackout incidenten enzo gaan gebeuren door dat spul...
Ondanks dat ik tegen het verbod ben vind ik rc benzos wel link spul. Zelfs eti maar je standpunt is wel geldig.

Clonazolam staat er gewoon op hoor. Gaat ook verboden worden.

Dopemonster

Wijs gebruiker
Shitttt ik heb nog maar 18 pellets😅
Slik 't niet meer maar wou toch ooit nog een backup voorraadje inslaan😪
Kan er gelukkig eindelijk vanaf blijven heb ook nog een doosje valium maar via de artsen ga ik het nooit meer krijgen en zo nu en dan komt het toch wel van pas....

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Oow ik zie t hahah
Naja iigv niet 1 Oktober al gelukkig maar alsnog is dat niet een officiële mededeling van de regering dus hoe weten we dan of clonazolam echt verboden gaat worden?
Geen flauw idee. Misschien op een overheidssite of iets. Ik gebruik het niet dus ik let er niet zo op.

Buu

Wijs gebruiker
Ik ben benieuwd wat de Etizolam gaat kosten in het illegale circuit. 😂
Zal eerst de prijs doen stijgen met als gevolg dat het over een paar jaar niet meer te verkrijgen is. Ongeacht de populariteit van het product is de afzetmarkt gewoon te klein voor illegale synthese. Kijk naar een 4-FA, MXE etc. Ook voor 99% van de aardboden verdwenen jaren na verbieden.

inner_search

Badass junkie
Ik lees ergens anders vanaf 7 december verboden.
Bekijk bijlage 30012
Ik heb de mail van die vendor ook gekregen , enkel die vendor zegt dat het gebaned word.
Ik vind hier geen enkele source over , en andere vendors mailen alleen wat er op de lijst van in het begin al stond.

het uitstel klopt wel , maar of al die producten illegaal worden denk ik niet.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan