1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

1-P LSD ~ 120µg, Verduisterende Schittering

Discussie in 'Trip reports' gestart door Pure M, 20 aug 2019.

Tags:
Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Pure M

Pure M Newbie

Liquicity Festival 2019,

De dag was eindelijk gekomen. Vanaf vorig jaar kijk ik hier al naar uit, gezien de bijzondere herrinering die ik aan het festival heb.
    Ongeveer een maand voor het festival kwam de gedachte in mijn hoofd op dat het mogelijk was om LSD te gaan gebruiken.
    Voor langere tijd had ik al nieuwschierigheid opgewekt door het lezen en horen van verhalen vanuit mensen met ervaring.
    Uiteindelijk de beslissing kunnen maken om het toch voor de eerste keer op een festival te proberen. Naar aanleiding van de keuze en onderzoek 3 zegels van 120ug 1P-LSD besteld.
    Ik was er nog niet zeker over op dit moment of ik deze hele zegel wilde nemen, die beslissing zou ik in het moment maken.

De eerste dag van het weekend besloten om rustig aan te doen. Probeer zoveel mogelijk vrede te vinden met de omgeving, wilde weten waar alles was zodat ik tijdens de trip over dat soort dingen niet meer na hoefde te denken. Uiteindelijk tevreden met het resultaat.

Op de zaterdag uitegerust wakker geworden om +- 09:00. Besluit dat ik, aangezien de lange werkingsduur de hele zegel om 13:00 wil in nemen.
    Voor die tijd heb ik me, zowel mentaal als fysiek voorbereid op de ervaring.

Het was zover, 2 van onze vrienden die later kwamen waren gearriveerd. Toen besloot ik de zegel onder mijn tong te leggen. Het plan was dat we eerst op de camping zouden blijven totdat we allemaal comfortabel waren met de eventuele bodyload of mental uncomfort. 3 van mijn vrienden zaten aan de 2-CB, tripbuddies :).

De zegel heeft 30 minuten onder mijn tong gelegen voordat ik hem doorslikte. Ongeveer 15 minuten hierna begon ik aan mijzelf te merken dat ik anders werd, of werden de mensen om mijn heen anders?
    Voordat ik mijn trip begon, maar ook tijdens, waren er vrienden en onbekende op de hoogte van mijn plannen. Dit waren mensen die zelf ook allemaal ervaring hadden met dit middel en wisten mij ieder een stuk informatie en visie meegeven. Aan het einde van de trip kwam ik erachter dat al deze mensen (25-30 man) allemaal bijgedragen hebben aan mijn ervaring, en ik heb ze allemaal proberen te bedanken hiervoor.

De eerste 2 uur waren vooral gevuld met een natuurlijke euforie en connectie voor de momenten die we beleefde. Was met een fijne groep mensen en we hadden het naar ons zin. Het voelde alsof ik bij een punt kwam van welzijn waarin ik iets zei voordat ik er uberhaubt over na kon denken, wat ik eigenlijk wel heel fijn vond, heb soms het idee dat ik te lang blijf hangen bij gedachtes en de kans mis.

Na 1,5 - 2 uur van inname ging er een wereld van visuele prikkeling over, het voelde progressief aan. De visuals waren gepaard aan emotie en muziek. Kleuren waren vibrant en het was alsof iemand de contrast meter flink omhoog had gegooid.
    Heb normaal heel veel moeite met het onderscheiden van tinten. Bijv. rood en oranje, het werd allemaal wat duidelijker en voor mijn eigen gevoel had ik het idee dat ik de kleuren wel juist zag, of ben ik eigenlijk de enige die het goed ziet?

Patronen, kleur, natuur, emotie en muziek. Het leek alsof deze "elementen" bij elkaar kwamen in mijn beeld. Wat ik voel dat zie ik en wat ik zie dat voel ik.
    "Ik wil aan jou laten zien wat ik nu zie". Zei ik tegen een vriend. En: "Als ik mijn ogen dicht doe dan zie ik alles wat ik normaal zie, maar dan zonder schaduw. Snap je?

Ging heel even samen met een vriendin in mijn tent zitten, er kwamen even veel prikkels binnen en wilde een beetje rustig praten en wat afsluiting van de rest.

Na +- 2,5 uur in de trip was mijn energielevel hoog en wilde ik graag naar het festival gaan, ik was er klaar voor. We hadden een missie. Ik was de capitein en we zaten allemaal aan boord van de boot, met onze gezamelijke krachten gingen we naar het feest toe.

Er gebeurde iets, ik weet niet meer wat precies, maar we kregen een ENORME lachkick, die heeft serieus een half uur geduurd, prachtig. Maar toen zei een vriend, die aan de 2CB zat, dat er walvissen in de lucht hingen. Hij bedoelde hiermee hele donkere grijze wolken, nog geen 2 minuten later begon het inmens hard te regenen en te waaien.
    Schuilen in de tent dan maar. Ik werd angstig, ging mijn eerste LSD trip er zo uit zien? Opgekropen in de hoek van de tent begon ik bijna te huilen, het voelde alsof we al 5 uur in die tent zaten.

Weer droog, tent uit. Alles was verwoest... Modderboel overal, ik herkende het niet meer. Ik was toch al bekend met deze omgeving? Waarom is het nu allemaal zo anders?

Met zijn alle naar het terrein, was ook al een missie opzich. We kwamen aan bij de Lunar stage, "holy shit". Wat mooi! He, maar ik ben hier toch al geweest? "Wat klinkt de muziek goed". Ik voel elke frequentie tintelen door mijn lichaam, ik wist niet wat me overkwam. Ik kwam vrienden tegen, wat leuk! Praten, praten en nog meer praten. Maar wacht, ik wil dansen! Ik kapte het gesprek af en begon als een gek uit me plaat te gaan. Denk dat ik 1 uur daar heb gestaan, zonder een woord uit te kramen, alleen maar dansen, mijn ogen uit kijken. WOW. Wat een ervaring. Ik kreeg voor mijn gevoel best veel aandacht van de mensen om mij heen, wat ik niet vervelend vond. Kon eigenlijk heel goed sociale situaties aan, ik zeg wat ik wilde op precies het juiste moment. Alles viel op zijn plek, enorm goed gevoel. Dit is lekker!

Even rustig zitten. What the fuck is er net allemaal gebeurd? Ik kan er niet bij met mijn hoofd, maar moet dat wel? Telefoon was een moeilijk begrip, het vertelde mij niks, het stelde niks voor. Meerdere malen mijn telefoon op de grond gegooid, hij smolt uit mijn handen. "I'm lost in a good way".
    Praten ging lastig, ik was met iemand die ervaring met LSD had even gaat zitten en hij praatte eigenlijk voor mij, bij alles wat die zei dacht ik: Shit, dat is echt zo! Bedankt!

Visuals waren fel, intens, vibrant, kleurrijk. Zodra ik mijn ogen sloot bewoog de muziek in mijn visie.
    Toen het donker werd waren visuals al grotendeels weg. Maar de gezichten van mensen, man... Iedereen komt uit een cartoon, lastig om met mensen te praten als je ze bijna niet kan aankijken. Ik schoot continu in de lach.

Toen de visuals wegwaren, gebeurde er iets. My mind got peace. Ik vond de balans tussen orde en choas. Was ik hier zo lang naar op zoek? Ben ik nu tevreden?
    Zo voelde het op dat moment wel. Toen ik door het publiek heen liep, ging het zo vlekkeloos, het leek wel alsof iedereen voor mij aan de kant ging, zo liefde- en respectvol. Wat een vredig gevoel.

Nog lang wakker gebleven, energie kwam ik geen tekort aan. Camping-after gehad met een leuke groep mensen. Effect zelfs was grotendeels weg, maar de afterglow nam de overhand.

Toen, ketamine.
    Waarom niet?
    Echt, alsof ik weer even op me piek zat, Whaaaaaaaat???!!!!!
    Compleet verloren in tijd en het moment, rondjes gelopen over de camping. Quest after quest... Zoveel momenten meegemaakt wat zijn eigen boek wel kan schrijven. Belachelijk.

Conclusie is dat ik het de volgende keer in een thuis-setting ga doen. In deze staat van welzijn is beter om dan home te zijn, in mijn ogen. Het was een intense, angstige maar oh zo mooie ervaring.

verwondering, Digitalism, KropSla en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Purplext

Purplext Belezen gebruiker

Kreeg medelijden met je toen je in de tent moest schuilen... Zo'n eerste keer lsd met slecht weer en op een festival, poeh he!

Fijn dat het alsnog een goede ervaring was, en ja de ket kan je trip weer flink laten opleven he?

Pure M vindt dit leuk.
  3. Pure M

Pure M Newbie

@Purplext Het was een strijd, maar ben blij dat ik het vol heb gehouden!

4. Digitalism

Digitalism Experimenterende gebruiker

Dapper dat je je eerste keer op zo'n festival doet! Als ik het zo lees heb je een noemenswaardige trip doorgemaakt, leuk!

Chill, ik ervaar altijd het tegenovergestelde als ik trip op een feest. Vind door het publiek lopen dan ontzettend vervelend omdat iedereen me dan aankijkt.

Pure M vindt dit leuk.
  5. Pure M

Pure M Newbie

@Digitalism Was uiteindelijk een hele goede ervaring! Blij dat ik de keuze heb gemaakt.

Ik zie wat je bedoelt met dat iedereen je aankijkt, heb dat persoonlijk met MDMA heel erg. Fijn dat het nu niet zo was. Denk dat het te maken heeft met de innerlijke rust :grin:

Laden...