1 plant in een tent

Discussie in 'De kweek- en crea-hoek' gestart door SanneBanne, 17 mei 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. SanneBanne

SanneBanne Bewuste gebruiker Tripreporter Tripreport Analist

Ik begrijp dat als je 5 planten hebt, en deze in een tent hebt staan met belichting en alles, dat dat word gezien als professioneel kweken. Maar hoe zit dat met zo'n schattig 1 plants tentje 60x60 tentje, kleiner lampje, alles in het klein) met maar 1 plantje. Word dat gezien als professioneel kweken?

2. oortjes

oortjes Bewuste gebruiker Tripreport Analist

je mag er 3 hebben voor eigen gebruik.

SanneBanne vindt dit leuk.
  3. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Dat is niet waar. Je mag er officieel geen enkele hebben, alleen worden kleine aantallen gedoogd.

Op het moment dat je er lampen opzet, tentje, etc kunnen ze het als professioneel gaan zien. Echter worden dit soort kleine aantallen niet actief opgespoord in ieder geval. Je kunt in het rechtboek wel opzoeken wat voor sancties er aan hangen bij verschillende hoeveelheden. Waarschijnlijk valt het best mee.

SanneBanne vindt dit leuk.
  4. oortjes

Maar het klopt wel wat ik zei? Het was alleen vroeger?

Want mij word altijd waar gemaakt dat je altijd 3 planten mag hebben voor eigen gebruik.

5. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Dat is dus niet waar en ook nooit waar geweest. In de praktijk zal je echter waarschijnlijk niet vervolgd worden en mensen denken dan dat het in enen mag... Maar gedogen en mogen zijn niet hetzelfde.

6. oortjes

Dan weet ik dat ook weer:smile:

7. Liefhebbertje

Liefhebbertje Bewuste gebruiker

Het was toch zo dat je 5 planten op zonlicht mag hebben.
    Mits de buren er geen overlast van hebben.
    Zodra er kunstlicht en toebehoren het als prof. Kweek word gezien?

Naar mijn weten word in het laatste geval
    Altijd alles vernietigt en volgt er een proces verbaal.

De straf zal indd meevallen.
    Maar tel bovenop die boete wel even je aangekochte materialen en toebehoren op.

Dat zijn aardig wat grammetjes in de shop.

8. vagecollega

vagecollega Newbie

je mag van de wet niks, maar vergeet sancties, zorg dat je wanneer je een hobbykastje of tentje opzet dat je dit voor jezelf houdt, want op t moment dat ze binnen komen van de politie dan ben je zoizo altijd alles kwijt, binnen , buiten maakt ze geen donderdag uit. en we leven nou eenmaal in een crimineelland waar crimineel de overhand heb gekregen kijk maar naar t regelement.. zo scheef om t in t illegale circuit te houden en de prijs hoogte houden als je t mij vraagt, laten ze overal enorm zoeken naar cannabis kwekers. en gelukkig niet naar hobby kwekers, maar ook wij moeten oppassen dat wij niet de dupe worden van deze oorlog om geld en macht.

Laden...

Deel Deze Pagina