1 ste keer xtc

Nismo

Newbie
hey iedereen ik heb een vraagje ik heb dit weekend men eerste keer xtc geprobeerd maar niets van gevoeld khad 6 pillen binnen en en echtn iets van gevoeld terwijl vrienden van mij echt van de kaart waren en die zijn wel gewend van xtc te nemen kan iemand me zeggen hoe dit komt ?

dank bij voorbaat :)

Nismo

Newbie
nee twaren rolexen en mijn vrienden hadden dit ook genomen dezelfde en zei waren ver in het Xtc landje maar ik niet :(

ik doe wel ieder weekend pep kan dit an dat liggen mss?

NexxtGen

Belezen gebruiker
Toen ik de allereerste keer XTC gebruikte, voelde ik er ook helemaal niets van. Wel had ik de gehele volgende dag een iets energieker gevoel dan normaal. Ik denk dat in mijn geval het effect verspreid werd over de volgende dag en dat mijn lichaam nog aan de stof moest wennen. Ik had de keer daarna evenveel genomen want ik moest het toch een keer ervaren en toen ging ik gruwelijk hard (net als iedereen bij zijn eerste keer trouwens, zal ik nooit meer vergeten.) Dus als jij misschien, net zoals ik, de volgende dag een iets energieker gevoel had dan normaal, dan kan je het (ik raad je het nooit aan natuurlijk, want drugs blijft slecht :openmouth: ) nog een keer proberen. Ik zou het echter wel bij 1 pil houden, want misschien zat er toch iets vreemds is. Dat je vrienden dan echter van kaart waren geraakt blijft een raadsel.
Ik hoop dat je er iets mee opschiet :wave:

qinn

Bewuste gebruiker

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ga nu niet denken dat je alles aan kan, want straks krijg je is een keer geen bagger en dan ga je wel te hard van 6 pillen :xtc:

needlefreak

Bewuste gebruiker
Nismo neem je nog andere medicatie?

'k heb vroeger ook eens een periode niks gevoelt van xtc pillen en dat kwam door een soort medicament dat ik toen dagelijks moest nemen. 'k weet wel niet meer wat het juist was, is nu zo'n 7 of 8 jaar geleden.

wausie91

Bewuste gebruiker
Nismo zei:
hey iedereen ik heb een vraagje ik heb dit weekend men eerste keer xtc geprobeerd maar niets van gevoeld khad 6 pillen binnen en en echtn iets van gevoeld terwijl vrienden van mij echt van de kaart waren en die zijn wel gewend van xtc te nemen kan iemand me zeggen hoe dit komt ?

je bent waarschijnlijk geflshed (maar wel rsaar dat je vrienden wel van de kaart waren

needlefreak

Bewuste gebruiker
wausie91 zei:
Nismo zei:

je bent waarschijnlijk geflshed (maar wel rsaar dat je vrienden wel van de kaart waren

Bij mij was het toen ook zo, ik weet nog dat ik van 4 pillen niks voelde en me vrienden die dezelfde genomen hadden waren wel aan het stuiken. Het was wel niet m'n eerste keer. 'k had al veel ervaring met xtc.

qinn

Bewuste gebruiker
Hmmm, zolang ik nog Xtc heb ligge thuis zal ik ook niet snel depri worde :grin:

gelukig maar :grin:

Freezing

Bewuste gebruiker
had afgelope weekend ook 1e x xtc

1 pil genomen, zouden HELE goeie zijn want mij nvrienden allemaal gingen helemaal loos van n halve. zij doen wel vaker xtc maarja ik merkte dus nix.

ik had wel grote pupillen en n klein beetje vrolyker.

Tekyesss

Experimenterende gebruiker
needlefreak zei:
nutsss zei:
Als je de moderne anti-depressiva medicijnen slikt dan voel je niets van XTC.
't zal dat geweest zijn. :wink:

Hmm, ik gebruik ook anti-depressiva, maar bij mij slaat XTC wel in.
Af en toe wel wat minder inderdaad, dat ik moet overgeven bijvoorbeeld, maar hij slaat na een tijdje wel in. Dus ja...

Albino

Bewuste gebruiker
Ik heb XTC dit weekend ook voor het eerst geprobeerd. Heb 2 pillen genomen en ging redelijk hard dus ik denk dat je gewoon slechte kwaliteit te pakken had :confused:

nutsss

Wijs gebruiker
Tekyesss zei:
needlefreak zei:
nutsss zei:

Af en toe wel wat minder inderdaad, dat ik moet overgeven bijvoorbeeld, maar hij slaat na een tijdje wel in. Dus ja...

de oudere generatie pillen zoals PROZAC daar voel je de XTC wel mee maar het combineren van die twee schijnt dodelijk te kunnen zijn.

Tekyesss

Experimenterende gebruiker
nutsss zei:
de oudere generatie pillen zoals PROZAC daar voel je de XTC wel mee maar het combineren van die twee schijnt dodelijk te kunnen zijn.

Nou, ik slik wel de nieuwere, maar ik merk er na een tijdje wel wat van hoor :P Denk je dat het heel erg is? Het combineren, zeg maar. Of kan dat mee vallen?

J0rrit

Badass junkie
nutsss zei:
Tekyesss zei:
needlefreak zei:
nutsss zei:

waarom in godsnaam xtc nemen als je anti-depressiva slikt? dat is echt niet goed voor je het is algemeen bekend dat xtc depressie kan veroorzaken, als jij anti-depressiva neemt, verhoogt dat denk ik je serotonine gehalte, als je xtc neemt ook, maar de dag erna is het juist heel laag, gevolg: je hele serotonine-systeem door je war.

Bovenaan