1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

1 wietplant bij raam?

Discussie in 'De kweek- en crea-hoek' gestart door $crim, 12 jun 2018.

Wietzaadjes, kwaliteit wiet zaden kopen - Gold Seeds
  1. $crim

$crim Belezen gebruiker

Ai ja dus ik heb een wiet plant maar deze plant staat voor mijn raam en mijn raam is wel langs een weg waar veel verkeer is, en ik woon in een wijk waar er wel vaak shit gebeurt dus politie rijdt met redelijke regelmaat langs. Het zit ook op de eerste verdieping, dus je kan opzich vanaf de weg wel een beetje naar binnen kijken, maar niet heel goed.

Ik weet hoe het beleid werkt, dat het eigenlijk verboden is en dat er onder de 5 planten geen strafrechtelijke vervolging volgt, maar dat ze het alleen innemen en de zaak seponeren. Maar ja ik woon wel thuis met m'n ouders broertjes etc en die zouden dat niet zo grappig vinden lijkt mij lol. Dus de vraag is, het is maar 1 plant, en ik ga niet zoveel kunnen harvesten ervan waarschijnlijk (is mijn eerste plant) dus denken jullie dat de politie hier iets aan zou doen als ze het bijv. zagen als ze langsrijden? Het is niet zo heel makkelijk te zien, vooral als de zon schijnt.

(als dit soort topics niet oke zijn dan my bad lol ik wou alleen misschien iets leren van ervaringen van anderen)

Laatst bewerkt: 12 jun 2018
    SneeuwSnuiver vindt dit leuk.
  2. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

Maak een hoge schutting klein is vast afdoende en je bent safe door een stukje houd.

Kijk wel goed uit door/om observeren , blijf oplettend. Verder weet k er 0 van
    .
    Succes!

3. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

nee denk dat meestel agenten niet eens in een 1 2 3 look zouden zien dat het een wiet plant is. maar je kan altijd iets naar achter plaatsen bij het raam ofzo. maybe gordijntje beetje dicht. welke popo kijkt nou toevallig bij iemand binnen ziet een plant denkt holy sht dat is een wiet plant. dan moeten het wel next lvl cops zijn these days

4. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

Inderdaad maar zo groeien de grondinvesterting en creatieve ingenieurs. Laat je fantasie maar lopen.

Pepperoni en Quinn vinden dit leuk.
  5. Pepperoni

Pepperoni Bewuste gebruiker

mijn fantasie is erbij gaan liggen:stoned:

Tijdloos vindt dit leuk.
Laden...