10min bad gaan en plotse energiestoot??

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
yoo iedereen.
vorige week was er een serieus feestju en er is me iets gebeurt wat nog nooit gebeurt is, wat ik eigentlijk wel raar vond.

Bezopen, komen we uit den ambiancekelder gekropen met het briliant idee om wat te gaan blowen.

Het was nogal fris buiten en ik vond het te koud. En mijn idee was om het in de kerk te gaan doen. binnengekomen in de kerk, gelukkig niemand te bespeuren, deuren dicht en smokuh.

men zicht begon wazig te worden en men hoofd werd te zwaar. ik werd bleek, traag, misselijk, kotsgevoel, ik moest men ogen gwn dichtdoen om de draaiende omgeving aan te kunnen.

Besloot om achter een auto te gaan liggen en dacht ik bij mezelf, ja kheb het weer verknald, kga hier weer voor heel de avond liggen ziek doen, zoals andere keren.

iedereen naar binnen en men homie, naast me, bezorgd, niet wetend wat nu doen met mij.
en dan zo'n 8 min later, het misselijke, zieke gevoel ging weg en voelde weer dat stoned-dronken gevoel. ik spring recht en feestuuun!

heb de rest van de avond nog zitten feesten als de beesten.

nu.. kan normaal zijn, maar ik vond dat wel raar, want meestal eindigt dat bij mij in kotsen enzovoort.

mensen die dit ook hebbn gehad? :)

greetzz
XxX

spacekonijn

Badass junkie
vreemde zaak , misschien toch een reactie van je lichaam door het temperatuur verschil icm de alcohol+wiet ofzo?

BillyBilo

Badass junkie
spacekonijn zei:
vreemde zaak , misschien toch een reactie van je lichaam door het temperatuur verschil icm de alcohol+wiet ofzo?

ben er wel eens flauw van gevallen onder invloed, door die temperatuurverschillen

BacingsPen

Badass junkie
Tsja, mevrouwtje Cannabis straft meteen maar vergeeft je ook eh :)

Je had gewoon niet moeten drinken... Maja, aan de andere kant, die energie stoot klinkt best gezellig :)

HDA

Bewuste gebruiker
Ik denk ook dat het met alcohol-wiet-kou te maken heeft.
Jij hebt hoogstwaarschijnlijk meer ervaring met wiet dan ik, maar ik kon in elk geval niet tegen de combi 'wiet-alcohol'...
Daar moest ik steevast van kotsen...

BacingsPen

Badass junkie
HDA zei:
Ik denk ook dat het met alcohol-wiet-kou te maken heeft.
Jij hebt hoogstwaarschijnlijk meer ervaring met wiet dan ik, maar ik kon in elk geval niet tegen de combi 'wiet-alcohol'...
Daar moest ik steevast van kotsen...

haha, dat is niet zo gek... Cannabis heeft even de tijd nodig om te accepteren dat je niet genoeg aan haar hebt, en jij jezelf ondanks haar liefde wil nog verdoven... (ik zou me ook beledigd voelen...)

Het is natuurlijk ook een beetje raar om jezelf te willen verdoven als je onder invloed bent van het o zo leerzame en mooie Cannabis. Want tsja, tenslotte ben je onder invloed hiervan ontzettend goed in staat een heleboel informatie uit je omgeving op te vangen! (en zelfs op een goede manier te verwerken, alcohol zal dit proces verstoren...)

Jeller

Badass junkie
Ben cannabis is geen godin hoor :tongueout:

en hij had al gedronken, dus het was slimmer geweest om niet te smoren, maar ik zou het zelf ook niet kunne laten hebben hoor, maar met dat rusten eventjes kan je er wel doorkomen.. blijkbaar kan je er nog goed genoeg tegen dus

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
Jeller zei:

en hij had al gedronken, dus het was slimmer geweest om niet te smoren, maar ik zou het zelf ook niet kunne laten hebben hoor, maar met dat rusten eventjes kan je er wel doorkomen.. blijkbaar kan je er nog goed genoeg tegen dus

het is een zij :rolleyes: :)

BillyBilo

Badass junkie
Jeller zei:

het had het beter andersom kunnen doen, eerst blowen, dan drinken even wachten en dan weer blowen, dat deed ik altijd in het begin nu maakt het niet meer zoveel uit want ik weet wel wat ik kan hebben en ik kots echt bijna nooooit meer.

XerXoX

Experimenterende gebruiker
WildChild zei:
spacekonijn zei:

ben er wel eens flauw van gevallen onder invloed, door die temperatuurverschillen

Yup , 2 maten van mij ook al en dat had alleen te maken met alleen weed te roken , we kwamen uit de shop goed gerookt (het was zomer toen ) valt mijne maat ineens flauw , die zag zoe wit als iet .. Ikke in paniek had voor 50 gram weed voor mee te nemen naar antwerpen :rolleyes:

Maar na 1 uurtje rustig op een bankje gelegen te hebben is hij er door gekomen ..

Ik denk dat het van die lekkere nederweed of belgoweed was ..
Ma bon alles is goe gekomen .
:mrgreen:

Bovenaan