1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

14 tegen 1 filmpje

Discussie in 'Nieuws en actualiteiten!' gestart door Zwijgrecht, 24 jan 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

Veel ophef over, zag t vanavond pas.
    Dit brengt wel zon naar gevoel bij mij naar boven. Ik ben er zeker van dat als dit iemand was overgekomen die dichtbij mij staat ik die krullenbor had omgelegd. Als je zo iets in je kan hebben wil ik je uit de weg ruimen. Dan heb je puur slecht in je zitten. Dit filmpje raakte me diep omdat ik voel voor die jongen, de pure wanhoop. Ik hoop dat de 2 hoofddaders afgemaakt worden.

Dit gaat echt terug in de basics, lager dan het laagste dier. Hier zit geen verklaarbare reden achter behalve iets heel slechts. Je hebt een ander mens in een hoek, compleet gestript van al zijn waardigheid, vernederd en je blijft maar op die jongen intrappen en bespugen en verder man ik raak echt compleet over de zeik van het typen hiervan alleen al. Er zijn geen woorden voor , letterlijk. Meer denk ik er niet bij.

Of is deze mening te expliciet volgens de regels:)

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis! Donateur

Helemaal met je eens! Ik heb het filmpje niet eens bekeken. Ik vind het vreselijk! Goed aanpakken die rotjochies!

3. Zwijgrecht

kan normaal niet warm of koud worden van de meest lugubere nare dingen maar dit kan ik echt niet aanzien.
    Gaat door merg en been dat gekrijs op het laatst. Is gewoon een normale gozer van 14 die alleen maar probeert weg te lopen van die insecten. Brengt een hele nare emotie naar boven dit, soort oer-wraakzucht

4. De Dunne

Daarom heb ik het filmpje ook niet bekeken en ga dat ook niet doen.

5. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

In mijn tijd was het 1 tegen 1 of bende tegen bende. Dit soort praktijken is schandalig!

6. De Dunne

Idd! Zeer laf en zwak! Hoop dat ze zelf eens “goed gepakt” worden.

7. Zwijgrecht

Dit gaat verder dan " even goed gepakt worden" , denk je niet

8. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Het enige verschil is dat dit tegenwoordig wordt gefilmd.

Ik vind deze mishandeling heftig, maar kijk er eigenlijk niet van op. Dit gebeurde vroeger evengoed. Zo hadden wij een voetbalspelletje; LTS. Als er dan iemand door zijn benen werd gespeeld met een tennisbal, dan had je vrij spel om deze persoon helemaal verrot te slaan of te schoppen. Natuurlijk erg onethisch maar het gebeurde.

9. Zwijgrecht

vriend dat heeft echt compleet hier niks mee te maken. Dat deden wij ook. Poorten heette t (Daar werden de mannen gemaakt hahaha)

Dat is iets anders dan een joch in zn gezicht blijven stampen met je gore beentjes. Een weerloos, inmiddels al gebroken en niet eens meer verdedigend, jochie, en dan vliegen ze hem stuk voor stuk aan terwijl die al half KO ligt.

Noem je dat net als poorten?

"vroeger gebeurde het ook " Ja Vroeger gebeurde het ook". Nou ik weet niet maakte niet al te vaak mee dat het asiel zwerfratten losging op 1 kind.
    En toen was het allemaal nog wat minder nauw met eigen rechter spelen. Helpt ook.

Avīci en De Dunne vinden dit leuk.
  10. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Hoi vriend,

Ik refereerde daarnaar omdat er toen ook regelmatig jongens op deze manier de gort in werden geslagen zo als je kan zien op dit filmpje. Heb toentertijd ook regelmatig bloedneuzen, gebroken armen, en gillende jochies voorbij zien flitsen. Wat dat betreft niets nieuws onder de zon.

Ik zie zeker raakvlakken.

Ik wel.

11. Zwijgrecht

En Avici stond erbij en keek ernaar :wink:

Avīci vindt dit leuk.
  12. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Haha, wil je me nu in een hoekje drijven omdat ik een andere mening deel? :wink:

13. Zwijgrecht

Dat doe ik toch niet, ik constateer alleen dat je dus een beetje stond te kijken hoe een jochie krijsend in zn gezicht wordt geschopt en tot het bot vernederd? Dat zeg je zelf ik leg je geen woorden in de mond

14. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Nee, ik stond niet een beetje te kijken. Waar nodig trad ik op. Maar vaak gebeurde dat als het leed al geschied was. :)

Deze jongen krijgt een pak slaag, maar hij overleeft het wel. De natuur is hard, vriend.

Het is natuurlijk erg verleidelijk om je gevoel te laten overheersen en deze jochies aan de hoogste boom op te willen hangen. Dat vind ik een iets te populaire mening.

15. Zwijgrecht

Je bent wel een badboy zo te horen:smirk:

Avīci vindt dit leuk.
  16. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

... Dankje!

Zelf nooit een pak slaag gekregen vroeger?

Zwijgrecht vindt dit leuk.
  17. Zwijgrecht

Ik ben her en der wel is per abuis tegen een vuist aangelopen, niet alleen vroeger. Nog steeds wel is maar ik overleef het wel. 1 op 1 is toch wat makkelijker ontwijken

18. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Maar jij had wel ingegrepen als je daar als kind en omstander bij aanwezig was?

19. Zwijgrecht

Ik weet wel zeker dat ik die krullebol met gestrekt been in zn gezicht was gevlogen ja.

20. Zwijgrecht

I appreciate de vriend, liet me lachen. Ik weet dat ik spreektaal typ soms, voegt een vleugje emotie toe:relieved:
    Ik had al een beetje een vermoeden dat jij graag iets controversieels zegt alleen om de discussie uit te lokken, misschien is dat wel helemaal niet je mening. Dat is niet erg, leven in de brouwerij maar reageer dan wel met iets wat ook ergens op slaat, niet met dat gebeurde vroeger ook.

Weet niet waar jij opgegroeid ben in wat voor situatie maar als wij ruzie hadden stond er wel een groep omheen maar was het gewoon 1 op 1 en niet doorgaan als de ander ligt of met zn rug naar je toestaat. En opjuttende kinderen en terugduwen gebeurde toen ook hoor, tja t moet nou eenmaal afgemaakt worden en daar wordt je hard van ja. Als je het hele filmpje kijkt zie je die bolle klappen krijgt van die andere nederlander, het is klaar hij ligt wil weglopen en ze blijven hem bedreigen en insluiten en hij blijft weglopen. Tot die ameube ontploft en op hem invliegt terwijl drie van die andere onderkruipsels flying kicks in zn rug en op zn hoofd gaven

Als jij dat vroeger ook heldhaftig deed ben je net die blanke rat uit t filmpje die het fijn vind gepimpt te worden door een stel mocros en soma's

Avīci vindt dit leuk.
  21. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik heb helemaal geen zin om dit filmpje te bekijken. Ik vrees dat het mijn wankele vertrouwen in de mensheid nog verder onderuit schopt. Ik snap gewoon niet waarom mensen niet kunnen begrijpen dat geweld sowieso niet het antwoord is?!

Als jij samen met iemand een potje wilt knokken in een boksring of wat mij betreft daarbuiten dan doe je dat maar lekker. Maar zorg er gewoon voor dat die ander dat ook wil. Zo niet dan is geweld gewoon mishandeling en dus niet okay! Ook als het "1 op 1"is of op een andere manier goed gepraat moet worden.

Het is wat dat betreft niet zoveel anders dan seks. Vinden beide partijen het prima dan is het leuk. Is het tegen de wil van 1 van de betrokkenen in dan is het fout. Hoe iemand het uberhaupt in zijn hoofd haalt om met een groepje 1 individu in elkaar te slaan gaat echt mijn voorstellingsvermogen te boven. Volgens mij moet je dan toch echt ergens voor jezelf besloten hebben dat je niet verwacht ooit nog een nuttige bijdrage aan de maatschappij te gaan leveren.

Zwijgrecht vindt dit leuk.
  22. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Die bolle schijnt dus iemand zijn broertje bedreigd te hebben met een mes en vecht zelf ook aardig wat af. Niet echt een lieverdje dus. Neemt niet weg dat iemand in elkaar rossen die compleet weerloos is, erg laf is

Albedo en Avīci vinden dit leuk.
  23. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Context, nooit verkeerd.

@Zwijgrecht

Je hebt helemaal gelijk. Het is zwaar onsportief wat zich in dat filmpje afspeelde. Ik praat het lafhartige gedrag ook niet goed, het enige wat ik opmerkte is dat ik er niet van sta te kijken. Waar ik ook niet van sta te kijken is dat er 10-tallen omstanders waren die niet ingrepen en er een beetje bij stonden te lachen. Ik van het te stellig klinken om deze jongeren allemaal weg te zetten als respectloze honden die geen opvoeding hebben genoten. Keurige volwassen mensen hebben hier ook last van, meeloopgedrag ligt op de loer. Reken maar dat er op dit moment een aantal personen spijt hebben van hun daden of vanwege het feit dat ze niet hebben ingegrepen. Ik vraag me dan ook stellig af of 1 van ons had ingegrepen in onze jeugd. Natuurlijk is het verleidelijk te zeggen van wel... :wink:

24. Zwijgrecht

Ik sluit me daarbij aan, (het 1 op 1 stukje was vroeger. Je snapt me wel)

Niks tegenin te brengen. Point taken.

Al had ik nu best wel even 14-1 willen spelen :)

Avīci vindt dit leuk.
  25. robbie.1234

robbie.1234 Newbie

26. robbie.1234

robbie.1234 Newbie

zijn hier mensen uit Oss toevallig ? of omgeving

27. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Niet alleen lijkt dit verdacht veel op vissen naar een dealer, je posts to nu toe zijn allemaal dubbelposts én allemaal off topic. Hou er maar mee op, of je kunt een ban verwachten.

28. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Hier zien we dat jongeren er onderling ook niet meer van opkijken. Triest, maar wel de realiteit.

29. acht.zes

acht.zes Badass junkie Donateur

@robbie.1234
    Ik ben Bosschenaar, in de buurt dus maar die schijnen niet zo goed overweg te kunnen met mensen uit Oss. :tongueout:

30. robbie.1234

robbie.1234 Newbie

kom ik oorspronkelijk vandaan :P

Laden...