• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

15 gram Dragons Dynamite - In de natuur

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Kipcorn

Experimenterende gebruiker
Datum: Op een vrijdag in augustus.
Waar: Ergens in een natuurgebied in Noord Brabant.
Wie: Kipcorn en 2 vrienden ( V & S ).

Intro
Het was vrijdag, mijn zomervakantie van 3 weken was zojuist begonnen. Er stond een mooie reis naar Oostenrijk gepland. Maar dit weekend had ik eerst afgesproken om met 2 vrienden een weekend weg te gaan. We hadden de week van tevoren een accommodatie geboekt en ik pikte V op van het station. We gingen naar de smartshop en al snel viel de keuze op Dragons Dynamite, een doosje (15 gram) per persoon. Vervolgens word de reis voortgezet om anderhalf uur later aan te komen bij de accommodatie. In eerste instantie gingen we er vanuit dat het een vrijstaande accommodatie was, maar het was op een vakantiepark. We settelden ons in het huisje, aten wat en gingen de omgeving verkennen. Uiteindelijk vroeg gaan slapen zodat we de dag erna fris en fruitig waren.

De volgende dag
Na een stevig en lekker ontbijtje hebben we nogmaals de omgeving verkend. Eenmaal terug aangekomen was het 12.00 en besloten we de truffels tot ons te nemen. De zon scheen echt heerlijk, de temperatuur was perfect. We gingen voor ons huisje zitten en speelden een potje Love Letters. Een half uur ging voorbij en alles werd natuurlijk steeds vager. We hadden afgesproken om de natuur in te gaan zodra we allemaal wat gewend waren aan de trip.

Het begint nu echt
Ik zag aan V dat hij steeds meer moeite had zich te concentreren en hij vertelde me dat hij al behoorlijk aan het trippen was. Hij wilde graag weg van het vakantiepark. Onze buurman op het park was zijn gras aan het maaien en V vertelde me dat dat voor hem klonk als de hel, haha. Hij kon er wel om lachen. Ik voelde hem ook al goed op komen. S daarentegen voelde nog niets en wilde nog wachten tot hij ook aan het trippen was. Toen iedereen zich op z'n gemak voelde en lichtelijk aan het trippen was besloten we naar de natuur in te gaan.

De natuur in
Om daar te komen moesten we echter wel een stuk lopen, en ook een stuk over het vakantiepark lopen. Deze tocht voelde echt als een zware onderneming, maar ook als een soort missie. We moesten lachen om alles. Alle buren begroeten ons vriendelijk ( zoals dat gaat op een vakantiepark ). Elke begroeting eindige aan onze kant in een slappe lach. Tijdens het laatste stuk lopen moesten we langs een fietspad. Hier kwamen we een grote groep fietsers tegen die op een soort groep-fiets fietsten. We snapten er al helemaal niks meer van, dus dit was hilarisch. Eindelijk was daar het pad dat ons het bos in leidde.

Eenmaal in het bos aangekomen, was er een soort rust over ons gekomen. We liepen in de zon, tussen de heide door en er was echt niemand te bekennen. De natuur was echt prachtig. de heide was helemaal paars. We liepen verder en kwamen bij een open stuk, met daarnaast een beekje. Daar streken we neer en de chill modus stond op maximaal. Toen ik eenmaal zat begon het echt. Overal visuals in de natuur om mij heen. We hadden een klein JBL boxje meegenomen met chille beats. Het was even perfect.

We zaten daar denk ik een half uur, en het was chill. Visuals overal. Toch was daar bij mij steeds de drang om ook verder te lopen en een andere mooie plek te vinden. We liepen een stuk verder en kwamen nu bij een enorm weiland uit. We besloten om hier te gaan liggen met zijn drieën. Echter was de zon inmiddels zo fel dat ik best aan het zweten was. Ook waren hier veel insecten die over ons heen vlogen. Met truffels klinkt dat net alsof er een F16 over vliegt, maar dan elke seconde één. We hebben hier even gelegen. S was nog een beetje aan het rond lopen en opeens riep ie "Hee, er staat een bankje hier".

We liepen naar hem toe en kwamen uit bij een prachtig open veld aan de rand van een heel mooi landgoed. We gingen zitten op het bankje en zetten Sigur Ros op de boxjes. Deze muziek nam ons mee naar een piek in onze trip. Er ging steeds een aanzienlijke tijd voorbij zonder dat we met elkaar spraken, we waren alleen maar aan het genieten en op reis in onze eigen gedachten. De visuals waren hier ook enorm. We zaten onder een grote eik, de takken van deze eik hingen over ons heen en dit was echt prachtig. We hebben hier wel 2 uur gezeten. S was steeds naar de grond aan het staren en zei tegen me: "Je moet naar de grond kijken, het lijkt net een dierentuin van boven". Waarop ik antwoordde: "Oké, dat zal ik even voor je doen". Daarna hadden we het niet meer en hadden we ook constant lachbuien en hadden tranen in de ogen van het lachen.

Opeens werden we bruut uit onze trip geschud en kwam er ineens een man op een e-bike langs fietsen ( midden in het bos? ). Vriendelijk begroeten we elkaar. Was wel een beetje ongemakkelijk natuurlijk, haha. Toen hij eenmaal weg was belandden we weer diep in onze trips. Zo hebben we het hele album van Sigur Ros geluisterd. S wilde graag terug naar ons huisje omdat hij honger had en naar de WC moest. V en ik wisten de weg niet meer terug, gelukkig wist S het nog wel.

Tijdens de weg terug begon het uit te werken. Diezelfde avond nog heerlijk een film gekeken en een lekkere pizza besteld.

Dit was mijn eerste ervaring met truffels in de natuur, en het was echt prachtig. Ik kan het echt iedereen aanraden. Voor mij, V en S zeker voor herhaling vatbaar. Al zal ik dan wel een accommodatie boeken dat niet op een vakantiepark ligt. Truffels kan ik ook steeds meer waarderen, voorheen was ik er wat huiverig voor. Wel merk ik dat om alles moet lachen en steeds spontaan in lachen uit breek.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan