• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

15 gram truffels (Royal Beluga)

waaza0

Experimenterende gebruiker
hoi :P ik heb al vaker truffels gedaan maar dit is verruit de beste truffel ervaring die ik heb gehad, dus ik heb besloten er maar een report over te schrijven :grin:

wie : ik , k , j , ma , mi , r , f
waar : een plekje dat we FP noemen ( in den haag , statenkwartier)
wanneer : laatste vrijdag
wat : ik en j vol bakje royal beluga, mi vol bakje purple rain , r en f splitte samen een bakje royal en k en ma (een stelletje xD) samen een bakje royal

ik keek er de hele week al naar uit , vrijdag was het zover: het truffel festijn. er zouden nog meer mensen mee doen , maar in verband met geld vielen er een paar af.
rond half 3 was ik uit school en ging ik naar k die bij mij bleef eten. maar we gingen eerst de truffels halen samen met een vriend van mij die meekrijgt ( off-t: is het waar dat een smart shop zelf de leeftijds grens mag bepalen? ).
k en ik konden niet wachten tot na het eten , onder de maaltijd aten we opvallend weinig maar het viel men ouders niet op. voor het eten zei k voor de grap dat we de truffels tussen eht eten moesten gooien , konde we laggen als mijn ouders elfjes zagen vliegen xD
na het eten gingen we meteen weg , om bij fp de rest van de groep te meeten, fp is een heel mooi plekje dat lager ligt dat de weg met een meertje en allemaal planten bomen en een bankje, waardoor het een beetje op een afgezonderde wereld leek, ik heb hier al vaker men truffels genuttigd.

daar zaten we dan, met zen alle in een kring , te wachten tot de mensen die deelde hun truffels hadden verdeeld. ondertussen kwam er een meerkoet opvallend dichtbij staan , j gooide een heel klein stukje truffel naar de meerkoet, we moesten ook super had laggen toen we zagen dat de meerkoet het probeerde te eten :P .
het moment van de waarheid, we waren er helemaal klaar voor en we begonnen te eten, ookal is royal beluge volgens de kaart de beste die die smartshop heeft. het waren de vieste truffels die ik ooit had gegeten. normaal gesproken stoor ik me niet heel erg aan de smaak maar deze waren en niet te vreten xD j ging lopen klagen dat hij ze niet op kreeg , na 5 minuutjes pushen ging hij weer stug verder.
de truffels waren op, en nu was het wachten op contact met de vijand :P

10 minutjes na het eten, kwamen er een paar vrienden die alleen een paar blowtjes gingen roken, ik vond het niet heel erg dat ze er waren. ook al waren ze ene beetje irritant en de rest stoorde zich er al aardig snel aan.
dus we gingen verder op zitten met het excuus dat we ff alleen wouden spacen.
na een paar minutjes naar de wolken hebben gekeken , met enya op begonnen de vervormingen. ik zag de wolken alsof ze uit meerdere lagen waren en hoe langer ik naar 1 wolk keek hoe gaardere dingen ik erin ging zien. toen ik me ogen dicht deed zag ik opeens overal wietplantjes draaien en leipe azteken shit ( zoals een vriend van mij het altijd beschrijft :P ).

na een tijdje van de gare visuals in de wolken te hebben genoten, nam ik me voor op is een eindje te gaan wandelen , ik had in al die tijd dat ik naar de wolken had gekeken , nog geen enkele keer om me heen gekeken , en toen ik dat deed had ik het gevoel alsof ik op een andere planeet was ook al zag ik alleen maar kleine vervormingen in de bladeren. ga een minuutje staren naar mijn knal rooie veters die echt KNAL rood waren in mijn ogen. keek ik naar het gras , en ik had een visual die ik al eerder had gehad. ik zag het gras heel langzaam en heel kort en gelijkmatig groeien en weer korter worden.

ik besloot een eindje te gaan lopen toen ik mi op de grond zag liggen. ik weet niet waarom maar toen ik hem aankeek moest ik verschikkelijk hard laggen ik kwam niet meer bij, men lag was blijkbaar aanstekelijk want mi moest ook fokking hard laggen. 'kom we gaan de wereld verkennen dan.' zei ik tegen mi. hij knikte enthousiast en hij stond op. onder het lopen met om de 10 seconde een "staar onderbreking", zaten we te filosoferen over hoe mooi de wereld was en hoe comisch het is dat er zo een mooi parkje met bomen en een meertje kan zijn en dat het opeens straat is :P.
op een gegeven moment zagen we een terrein met verboden toegang voor onbevoegde, mi zei dat hij het belaggelijk vond dat dat er stond en dat de wereld van iedereen is. en aangezien eht er zo mooi uitzag ( zoals alles btw ) gingen we gelijk het terrein op waar we tien minuutjes dingen hebben lopen bekijken.
toen zagen we de rest van de groep onze richting op lopen. (alleen de trippende niet de nuchtere)
we gingen gelijk laggen en met elkaar onze visuals bespreken :P

-
(edit: het gedeelte dat ik weg had gelaten omdat ik dacht dat het anders te lang zou worden)
toen belde een goede vriend van me waar we waren ( hij wist dat we die avond gingen trippen), Hij wist alleen niet waar de plek was dus we spraken bij een plek af die daar 2 minuutjes vandaan is die hij wel kende :P hij zou het over een half uurtje zijn.
op het moment dat ik ophing en mi en j (de andere trippers waren ondertussen alweer de wereld aan het verkennen:P) vertelde wat ik zojuist had afgesproken en we vertrokken, onderweg zagen we opeens een pad dat zoooooooo mooi was dat we er wel in MOESTEN gaan. het was een heel dun paadje langs het water met heel veel bloemen gras en planten , en over het hele water zat zo een laagje van dat groene spul. toen mi vertelde dat dat spul groos heette barsten we met zen drieen in laggen uit en we hebben zeker 5 minuten lang zitten laggen om dat woord :P. wij zijn gewend al onze nieuwe plekjes een naam te geven en we gaven deze plek de naam chillspot (wat voor ons echt een super originele naam leek op dat moment xD). op een gegeven moment zat ik daar aan het water met een (vraag niet waarom of hoe) naaktslak te spelen :P toen ik naar het groos keek zag ik het opeens ziek bewegen. ik heb niet vaak zulke erge visuals bij truffels. ik zag allemaal leipe figuuren. ik heb ongeveer 5 keer een budha gezien en wederom allemaal azteken shit :P
toen we daar een uurtje hadden gezeten (met heeeeel veel te hebben gelaggen en gezien) zei j opeens: 'moesten wij niet naar meertje?'. we keken elkaar aan en schoten weer fucking hard in de lag echt heel ernstig hard :P ik belde die vriend op, maar hij vond het niet erg, want een paar van onze mede trippers en een hele shitload andere vrienden van ons zaten daar al dus die vriend had zich gelukkig niet een half uur kapot verveeld :P

even later (we zaten nog steeds bij chillspot, het had iets magisch we konden er gewoon niet weg :P) kwamen 2 vrienden van ons aan die vroegen of we meekwamen naar meertje. ons antwoord was ja zo. (die zo werd uiteindelijk weer een kwartier a half uur) en toen we uiteindelijk met ze mee terug naar meertje gingen zeiden j en ik 'gaan jullie maar zo' wij gaan ff een andere weg, we wisten niet waarom we voelden gewoon dat we zo moesten gaan :P.
terwijl j en ik nog steeds vol aan het trippen waren en bij elk ding stil bleven staan om te kijken tot dat een van ons zei 'hé, we zouden naar meertje gaan' ( we hebben bijde ook adhd misschien verklaard dat wat :P), zagen we oppeens ergens van die hele grote riool buizen liggen die nog onder de grond moeten worden gestopt ofzo. uiteraard moesten wij door de buizen heen kruipen en erover heen lopen natuurlijk weer met heel veel gelag en lol.

toen kwamen we opeens uit het niets mi weer tegen die de lonely tripper aan het uithangen was.
we besloten gezamelijk naar meertje te lopen en toen we er bijna waren, zagen we oppeens alle andere trippers ergens in het gras liggen. we konden het niet geloven, iedereen was puur door toeval weer bij elkaar en we gingen elkaar onze trip ervaringen vertellen die we tot dan toe hadden meegemaakt ( als ik ze allemaal zou opschrijven zou het echt heeeeeeeeeeeeeeeeel lang worden :P )
- (eind edit)

toen gingen we met zen allen gezamelijk naar een monumentje ergens verderop, en het duurde niet lang of we lagen daar allemaal als een hoop armen benen hoofden en gelach zonder enige logica tegen elkaar aan. ik en mi waren een (voor ons toen heel diep) filosofisch gesprek aan het houden :P het mooiste vond ik nog dat iedereen zo gul en aardig was,bv. iedereen die vroeg om een sigaretje had binnen 10 seconde een sigaret in zen smoel. en iedereen had zo een sterke band met elkaar op dat moment, het is onbeschrijvelijk.

na een tijdjebelde men zusje die ergens verder op met een paar vrienden van mij en haar en haar beste vriendin ( ik heb al een tijdje een oogje op haar en me zusje weet dat en ik weet zelfs dat zij mij leuk vond maar ze heeft een vriendje -.-''
ik vertelde hun waar we waren en na een paar minuten waren me zusje en haar vriendin er, en zusje zei dat haar vriendin een cadeautje voor me had ( ik zat nog steeds midden in me trip en zag overal om me heen nog steeds leipe dingen) ik vroeg wat het was en vervolgens pakte haar vriendin me op me bek :grin: die onverwachte gebeurtenis in combinatie met de truffel maakte me COMPLEET in de war en ik had geen idee wat ik moest denken dus ik zoende maar gewoon terug. ( in me hoofd zag ik onder het zoenen hele gare dingen die in niet kan plaatsen en het voelde onbeschrijvelijk raar maar tog goed :P

na een half uurtje begonnen de truffels uit te werken , (de hele trip heeft ongeveer 4 a 5 uur geduurt) en het was de mooiste avond van men leven in elk opzicht :P

bedankt voor het lezen.
ik hoop dat jullie het leuk vonden dit verslag te lezen , en dat het een beetje duidelijk is :P

bye :P
(zeg het maar als iets onduidelijk is of niet klopt :P)

Huggybear

Belezen gebruiker
waaza0 zei:
er zouden nog meer mensen mee doen , maar in verband met geld vielen er een paar af.
Zijn ze niet gewoon bang? Ik ken ook wel van die mensen namelijk. Een avondje zuipen doen ze dan wel en dat is net zo duur :smilingimp:
waaza0 zei:
rond half 3 was ik uit school en ging ik naar k die bij mij bleef eten. maar we gingen eerst de truffels halen samen met een vriend van mij die meekrijgt ( off-t: is het waar dat een smart shop zelf de leeftijds grens mag bepalen? ).
Nope, smartshop = 18 jaar, maar veel smartshops controleren niet echt streng :rolleyes:
waaza0 zei:
( ik ga ff een stukje overslaan want anders word het echt veeeeeeeeeeeeelste lang , als jullie geintereseerd zijn in dit tussen stuk zeggen jullie het maar anders laat ik het weg :P)
Ik ben wel geïnteresseerd :P

Je report leest erg makkelijk door, dus dat ene stuk tekst kan er ook nog wel bij. :mrgreen: Heel veel dingen zijn erg herkenbaar die je beschrijft.

waaza0

Experimenterende gebruiker
Huggybear zei:
waaza0 zei:
er zouden nog meer mensen mee doen , maar in verband met geld vielen er een paar af.
Zijn ze niet gewoon bang? Ik ken ook wel van die mensen namelijk. Een avondje zuipen doen ze dan wel en dat is net zo duur :smilingimp:
zou best kunnen :P nu ik erover nadenk, iedereen die niet kwam uiteindelijk zou het die avond voor het eerst doen. if they only knew...
Huggybear zei:
waaza0 zei:
( ik ga ff een stukje overslaan want anders word het echt veeeeeeeeeeeeelste lang , als jullie geintereseerd zijn in dit tussen stuk zeggen jullie het maar anders laat ik het weg :P)
Ik ben wel geïnteresseerd :P
ik heb hem ge edit :P

Bovenaan