• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

150 µg 1P-LSD - Beste ervaring ooit

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Dirkjan

Bewuste gebruiker
Ervaring met tripmiddelen: 2C-B (30 mg), 2C-E (12 mg) 1P-1P-LSD (60 en 100 µg).
Ervaring met drugs: Cannabis, MDMA, 6-APB, 4-FA, 3-MMC, amfetamine, cocaïne, (M)ethylfenidaat, (2F)ketamine, clonazolam, etizolam.
Datum van inname: Zaterdag 11 april. Rond 20:00 ‘s avonds.
Dosering: 150 µg

Voorwoord

Het was zover. Na mijn allergietest, de 60 µg én de 100 µg kwam dan nu het moment voor de 150 µg. Er was een beetje gezonde spanning, maar voelde me over het algemeen goed. Ik had een aantal dagen vantevoren 3 zegels van µg ontvangen via het internet. Een vendor die mij zeker 30 keer goede kwaliteit drugs heeft geleverd. Altijd netjes op tijd en discreet verpakt.

Ik knipte twee zegels in 8 stukjes en legde daarvan 5 stukjes apart (5x30=150 µg). Voordat ik de zegels nam zorgde ik voor een goede muzieklijst, wat fruit en vruchtensapjes en richtte ik mijn kamer een beetje gezellig en comfortabel in. Ik zou de trip alleen beleven. Vrienden heb ik niet veel, en degene die ik heb hebben helemaal niks met drugs te maken, dus dat was geen optie. Ik had eigenlijk wel zin in een filosofische trip. Ik had ook wat dingen in mijn leven waar ik mee zat en waar ik graag eventueel op een andere manier naar zou willen kijken.

Ik voel altijd een soort van gevoeligheid bij tripmiddelen. Niet per sé omdat het effect zo sterk is, maar omdat ik snel onder de indruk ben van wat er over me heen komt. Driemaal heb ik getript op 2C-B. Het was alle drie de keren niet heel intens, maar heb wel écht gehallucineerd. Ik zag kleuren, vervormingen, kronkels, dingen die bewogen en verschil in dieptes, lichte CEV’s; maar het was allemaal erg mild. Geen ingewikkelde patronen of diepgaande hallucinaties. 2C-E was dit maar dan veel scherper, intenser maar tegelijkertijd ook vervelender en een beetje sinister. Veel te plotseling en zonder waarschuwing werd ik in het diepe gegooid. Daarna me een paar uur écht flink naar gevoeld omdat ik zo overweldigd werd door de effecten. Uiteindelijk ging het natuurlijk allemaal over maar ik ben sindsdien een beetje bang geworden om te trippen.

Toen ik 60 µg 1P-1P-LSD maakte ik kennis met een vervelende kant van de drug: “de net-niet ervaring”. Ik was bang en doseerde te voorzichtig. Dit gaf me wel effecten, maar net te mild om echt te trippen. Ik had eigenlijk geen hallucinaties behalve een iets waziger beeld. Een tijdje hierna nam ik 100 µg. Dit heeft mij een geweldige ervaring gegeven. Een ietwat filosofische trip met fijne hallucinaties. Rustige opkomst, nooit té intens maar wel diepgaand.

Het is alsof 2C-B de receptoren in je brein kietelt. 2C-E verkracht ze. 1P-LSD bedrijft er de liefde mee.

De trip:

Het moment was daar. De voorbereidingen waren getroffen. De zegels waren klaargelegd. Ik zat in mijn bureaustoel achter mijn computer, klaar voor wat ging komen. Ik nam de 5 stukes zegel in en liet ze in mijn mond oplossen. Een hele klote manier van innemen heb ik nu ontdekt omdat ik steeds per ongeluk zegels kwijt leek te raken, die dan tussen mijn tanden of achter mijn keel terecht waren gekomen. Na een kwartier denk ik “fuck it” en slik ik de zegels door. Ze belanden in mijn maag tezamen met een paar uur eerder genuttigde lichte maaltijd (kip met rijst en bonen). Een gezonde spanning daalt op mij neer maar ik ben overwegend positief. Ik zet Brooklyn Nine Nine op en probeer wat te relaxen. Mijn aandacht af te leiden. Ik vind het niks om op dat inkick moment te gaan lopen wachten. Dat “voel jij al wat?” en “doet ie ‘t bij jou al?” heb ik altijd zo’n hekel aan. Ik verwacht niets, en ga gewoon door met waar ik mee bezig ben. De zegel zal zijn werk doen. Geduld.

20:40 (+40)
Ongeveer 40 minuten na inname begon ik wat te merken. Een licht zweverig, zeker niet onprettig duizelig achtig gevoel. Wat klamme handjes. En een beetje moeite met mij te focussen. Verder gebeurde er niet veel, maar er was zeker iets gaande. Het ging beginnen.

21:00 ( +60)
Wauw. Dat gaat snel. De eerste hallucinatie is merkbaar. Redelijk plotseling, of tenminste merkte ik het redelijk plotseling, kleuren waren zo veel feller en mooier. Het voelde allemaal een beetje sprookjesachtig. Verder nog geen andere hallucinaties.

21:00 - 22:00 (+60/120)
Vanaf het moment dat de eerste hallucinatie (de fellere kleuren) zich manifesteerde ging het vrij snel. Ongeveer in een tijdsbestek van een uur namen de hallucinaties redelijk snel toe. Maar gelukkig heel vriendelijk en prettig. En zo voelde het ook. Het voelde echt als een hele “vriendschappelijke” ervaring. Alsof 1P-LSD een goede vriend van me was die me iets moois ging laten zien.

Het begon met lettertjes die gingen bewegen en draaien. En een soort fractal achtige mandalas die zich op muren begonnen te verschijnen. Wanneer ik naar oranje plafond lampenkap keek had alles eromheen plotseling ook een oranje achtige gloed.

Dit werd op een gegeven moment best intens. Ik kon mijn serie niet meer volgen omdat ik plotseling gewaar werd van hele vreemde, niet per sé onplezierige gedachten. Een beetje een soort kinderlijke onwetendheid. Ik voelde me wereldvreemd. Het werd lastig om de computer te besturen. Het werd lastig om normale connecties te vormen. Connecties namen sowieso hele onverwachte en vreemde wendingen. Normale dingen werden plotseling heel vreemd gevonden. Het hele concept van werken en geld verdienen of sociale connecties werden opeens een soort complex mysterie.

22:00 (+120)
Op dit punt, 2 uur na inname, zijn de hallucinaties flink toegenomen. Het eerste wat me opvalt is dat de fractal achtige mandalas zo sterk in intensiteit hadden toegenomen. Zonder grap, de meest complexe figuurtjes en gekleurde draaicirkels die ik ooit heb gezien. Eindeloos repeterende figuren en patronen die zich pulserend op muren en vloeren.

22:30(+180)
Volgens mij ben ik wel enigszins aan het pieken. Dat vermoed ik in ieder geval. De complexe hallucinaties gecombineerd met de vreemde gedachtenkronkels zorgden ervoor dat ik even op mijn bed moest gaan liggen. De computer en de telefoon gingen even aan de kant. Technische apparaten waren plotseling onnozele stukken ijzer geworden. Ik had een nieuwe rol aangenomen: “de digibeet”.

Ik lag op mijn bed en probeerde me een beetje te settelen. Ik probeerde me een beetje gerust te stellen omdat het wel redelijk intens aan het worden was. Het was niet zo dat ik voelde dat ik gek werd, maar er kwam wel even wat over me heen. Via ademhaling oefeningen kon ik mezelf kalmeren.

Tijdsaanduidingen zijn niet meer relevant. Tijd was sowieso irrelevant geworden. Ik lag op mijn bed onwijs te genieten van alles wat ik meemaakte. Werkelijk een FANTASTISCHE ervaring. Ik heb moeite het in woorden te beschrijven maar het was geweldig. Alles bewoog en ademde op een onvoorstelbaar realistische manier. Het gebeurde voor mijn ogen. Ik kon de hallucinaties redelijk sturen, maar werd vooral meegevoerd door de LSD. Het was alsof ik in een achtbaan karretje zat en alleen nog kon bepalen hoe stevig ik mij vast wilde houden aan de handvatten, maar dat het karretje hoe dan ook zijn ritje ging maken. Ik had geen keus dan me over te geven en dat heb ik gedaan.

Het was zo’n geweldige ervaring. De gedachtes die ik had, emoties die ik voelde waar ik nooit van wist dat ze bestonden, die niet eens een naam hebben. Ook CEV’s werden me gewaar. Bij het sluiten van mijn ogen zag ik caleidoscopische fel gekleurde cirkels die zo complex waren dat ik ze niet eens meer kan voorstellen of kan natekenen want dat zou niet eens in de buurt komen. Prachtige kristallen, en gekleurde strepen. Af en toe werd ik met ogen dicht over enorme velden gevlogen. Een soort boerderijen met hutjes en af en toe wat bomen en rotsen. Op een gegeven moment zag een polonaise van allemaal mensen. En het grappige was, ik kon de hallucinatie niet besturen behalve de snelheid van deze polonaise. Ik zag allemaal gezichten, allemaal anders. Een iemand had een bril, een iemand had een snor, een ander was dik en een ander was weer lang en dun. Onvoorstelbaar fascinerend dat mijn brein dit soort realistische beelden zo ineens kan oproepen zonder ervoor te hoeven dromen. De CEV’s waren net zo fantastisch als de OEV’s. De gedachten waren soms een beetje te bizar en ik verloor soms een klein beetje de grip op de realiteit maar al met al was ik verrassend helder en in een intens goed humeur.

Het was (zo’n beetje) de beste ervaring uit mijn leven. Dat het brein zoiets kan. Het maakt alles zoveel interessanter. Het leven is zoveel complexer dan we denken. Wat hebben we geluk dat we in leven zijn. Dat we kunnen ademen, praten, dingen voelen, geëmotioneerd raken. Dat we kunnen leren van onze fouten en ons kunnen ontwikkelen.

Mijn filosofie over het leven is redelijk zwartgallig. Ik zou mezelf een ietwat optimistische, sterk nihilistische atheïst willen noemen. Ik geloof niet in god, ik geloof niet in leven na de dood of een hel of een hemel. Ik geloof dat alles random is, er geen vooropgesteld plan of doel is in het leven en dat het hele universum geen enkele fuck geeft of we het goed of slecht hebben. Het hele universum is onverschillig. Dingen “zijn”. Water bevriest bij 0 graden. Dynamiet explodeert als je er vuur bij gooit. Mensen gaan dood als je hun kop eraf hakt. Niet omdat ze zijn gemaakt, maar omdat ze zo zijn. Dingen ontstaat uit niets. Het universum heeft geen moreel kompas. Het is een samenloop van omstandigheden die tot het nu hebben geleid. Het leven is pijn, maar ook extase. Er is lijden, en dat lijden kan worden verlost.

Ik heb zoveel meer passie voor het leven gekregen. Zoveel meer zin om dingen te ondernemen. Want ik geloof werkelijk dat dit het is. “We come alone, and we die alone”. En dat is de meest geruststellende gedachte die ik me kan voorstellen. Deze ervaring heeft me laten zien dat ik alles uit het leven kan en wil halen. Er is geen vooropgesteld pad dat ik moet bewandelen. Ik maak van het leven het beste wat ik kan. Het leven is een gift. En ik hoop dat andere mensen dat ook zien, en dat ik alles kan doen wat ik kan doen om niet alleen het leven van mezelf te verbeteren, maar ook te zorgen dat anderen het beter hebben. En ik heb echt wel een hoop problemen. Op het moment zelfs een paar redelijk grote. Maar andere mensen hebben ook problemen. En ik voel me veel minder egoistisch in het lijden van mijzelf, maar voel nu ook een sterke drang om anderen te helpen.

Denk dat ik na een uur of acht toch wel aan het dalen was. Na ongeveer 10 uur waren de meeste hallucinaties verdwenen en voelde ik me weer enigszins geland. Ik was letterlijk DOODMOE. Wat zo’n ervaring van je vraagt is best wel een hoop. Fysiek en mentaal.

Beste drug ervaring by far. Ik zou zo graag nog eens willen, maar ik stel het toch even een halfjaar uit. Even dit verwerken en de rest in mijn leven zo goed mogelijk op orde krijgen.

Heeft me toch even een weekje geduurd omdat het best moeilijk was mijn ervaringen goed te beschrijven. Want zoals ze altijd zeggen, “woorden schieten tekort”.

Dank voor het lezen.
Dirkjan

Digitalism

Experimenterende gebruiker
Vrienden heb ik niet veel
Dit raakt me. Ik zou je, ondanks dat ik je niet ken, graag uit willen nodigen voor een koffie. Uiteraard wel nadat Corona ons land verlaten heeft.

En ik heb echt wel een hoop problemen. Op het moment zelfs een paar redelijk grote. Maar andere mensen hebben ook problemen.
Er zijn altijd ergere situaties denkbaar, maar dat betekent niet dat jouw problemen niet noemenswaardig (mogen) zijn. Weet je hoe je deze problemen aan kunt pakken?

Verder klinkt je trip overigens als een fijne ervaring. (:

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mooi helder report! Duidelijk omschreven.
Wat fijn dat je er zo veel aan hebt gehad.

Het is alsof 2C-B de receptoren in je brein kietelt. 2C-E verkracht ze. 1P-LSD bedrijft er de liefde mee.
Hier moet ik toch even op reageren omdat mijn geliefde 2C-E nu voor receptorverkrachter wordt uitgemaakt. :tonguewink: 2C-E dompelde mijn receptoren onder in liefde en extase. 1P-LSD bedrijft er soms de liefde mee en soms martelt 'ie ze. Het is altijd weer afwachten hoe tripmiddelen je gezind zijn.

Stonologie

Wijs gebruiker
Hahahaha erg leuk om te lezen man. Heel herkenbaar allemaal! Je word er bijna een klein kind van die LSD. Met grote ogen bewonder je de wereld.

Fijn dat je zo’n aangename kennis hebt gemaakt met een hogere dosis.

Wat jij ervaard op 100ug ervaar ik gek genoeg al op 50ug, maar sommige mensen voelen zelfs weinig van 100ug.

De keer dat ik 150ug 1P-LSD nam had ik ook flunitrazolam op, gek genoeg verminderd dit geen visuals bij mij.

Door de extreme disinhibitions van die benzo nam ik nassaal 45mg 4-HO-MET bij, holy fuck wat was dat een vette maar overwhelmingly hetige ervaring. Je ziet letterlijk truffel en LSD visuals door elkaar smelten.

Ikzelf vind LSD opzichzelf wel aanzienlijk minder mooi qua visuals dan psilocybine of 4-HO-MET. Dit omdat de kleurintensie 10x zo sterk is en de visuals zijn heel natuurlijk. LSD is meer statisch.

Als je trippen echt leuk vind raad ik je aan dat ooit nog te proberen :grin:, maar LSD is op andere manieren weer veel zieker, en het duurt lekkr lang. Truffels zijn weer legaal maar duur.

Stonologie

Wijs gebruiker
Hier moet ik toch even op reageren omdat mijn geliefde 2C-E nu voor receptorverkrachter wordt uitgemaakt. :tonguewink: 2C-E dompelde mijn receptoren onder in liefde en extase. 1P-LSD bedrijft er soms de liefde mee en soms martelt 'ie ze. Het is altijd weer afwachten hoe tripmiddelen je gezind zijn.
Een negatieve psychedelische ervaring kan op elke dosis en op elk trip middel. Het hangt af van de set en setting en verwachtingen.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @Dirkjan ,

Erg vermakelijk tripreport met een mooie positieve boodschap over het leven. Je hebt het begin van mijn dag helemaal opgevrolijkt. Bedankt daarvoor!

Fijn dat je zo'n goede kennismaking hebt gehad met een wat hogere LSD dosering. Als ik het zo hoor ga je er ook respectvol en voorzichtig mee om. Dan is de kans op dit soort positieve ervaringen ook best groot. Ik was zelf ook behoorlijk nihilistisch en atheistisch toen ik jonger was. Onder invloed van veel trippen en filosoferen ben ik minder nihilistisch en atheistisch geworden. Ik ben benieuwd hoe zich dat bij jou gaat ontwikkelen.

Heel mooi om te zien dat je optimaal wilt genieten van het leven en ook anderen daarbij wilt helpen. Dat past helemaal bij mijn ambities als zelfverklaard "Altruistisch Hedonist" :upsidedown:

Space cadet

Tof trip report!! Wil zelf dit weekend ook voor het eerst 1P-LSD proberen. Ben geen onervaren psychonaut maar direct 150 mcg lijkt me te stevig. Kun je proberen te omschrijven wat het verschil was tussen je trip van 100 en je trip van 150? (Zit zelf aan 120 te denken maar miss beter eerst 100 proberen)

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ben geen onervaren psychonaut maar direct 150 mcg lijkt me te stevig.
Zou je aan kunnen geven met welke middelen/doseringen je ervaring hebt? Met geen of zeer beperkte trip-ervaring lijkt 150ug LSD me ook best stevig ja.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Mooi spul dat LSD hè! :grin: Je hebt zo te zien echt een volwaardige trip gehad ook. Heb zelf laatst ook 150 in plaats van mijn gebruikelijke 100 ug gedaan en denk dat 150 meer garant staat voor de volwaardige LSD tripervaring.

Mijn filosofie over het leven is redelijk zwartgallig. Ik zou mezelf een ietwat optimistische, sterk nihilistische atheïst willen noemen. Ik geloof niet in god, ik geloof niet in leven na de dood of een hel of een hemel. Ik geloof dat alles random is, er geen vooropgesteld plan of doel is in het leven en dat het hele universum geen enkele fuck geeft of we het goed of slecht hebben. Het hele universum is onverschillig. Dingen “zijn”. Water bevriest bij 0 graden. Dynamiet explodeert als je er vuur bij gooit. Mensen gaan dood als je hun kop eraf hakt. Niet omdat ze zijn gemaakt, maar omdat ze zo zijn. Dingen ontstaat uit niets. Het universum heeft geen moreel kompas. Het is een samenloop van omstandigheden die tot het nu hebben geleid. Het leven is pijn, maar ook extase. Er is lijden, en dat lijden kan worden verlost.
Ben jij zelf ook onverschillig? Zo niet, dan is alvast niet het hele universum onverschillig. :wink:

Tof trip report!! Wil zelf dit weekend ook voor het eerst 1P-LSD proberen. Ben geen onervaren psychonaut maar direct 150 mcg lijkt me te stevig. Kun je proberen te omschrijven wat het verschil was tussen je trip van 100 en je trip van 150? (Zit zelf aan 120 te denken maar miss beter eerst 100 proberen)
Je vroeg het niet aan mij, maar voor mij is het verschil tussen deze doseringen dat de trip constanter is. LSD heeft sowieso bij mij wel de neiging om wat te fluctueren in sterkte. Dan weer wat sterker het gevoel in de trip te zitten, dan weer wat meer terug naar normaal bewustzijn, enzovoorts. Met 150 ug kom ik minder terug naar die meer nuchtere staat. Ook zijn de effecten zoals visuals, verhoogde perceptie en het mentale (trippy gedachten) intenser, sterker aanwezig.

Space cadet

@Eik, een keer 2C-B-FLY 20 mg maar vond dat erg stuurbaar (onstabiel) en onrustig, en al heel vaak truffels en paddo's waarbij de sterkste Valhalla truffel 15 gram voor mij een normale portie is. De visuals zijn voor mij de highlight, altijd jammer als je merkt dat die voorbij zijn. Dus daarom erg benieuwd naar 1P-LSD. Ook 1 keer DMT gerookt maar dat was geen hele fijne ervaring.

Space cadet

@Mindless Waarschijnlijk slechte DMT gehad, hier kun je mijn tripreport lezen:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
@Eik, een keer 2C-B-FLY 20 mg maar vond dat erg stuurbaar (onstabiel) en onrustig, en al heel vaak truffels en paddo's waarbij de sterkste Valhalla truffel 15 gram voor mij een normale portie is. De visuals zijn voor mij de highlight, altijd jammer als je merkt dat die voorbij zijn. Dus daarom erg benieuwd naar 1P-LSD. Ook 1 keer DMT gerookt maar dat was geen hele fijne ervaring.
Dan heb je dus wel al ervaring met trippen maar nog niet met LSD? Het is natuurlijk een beetje "appels met peren vergelijken" maar ik zou grofweg schatten dat 15 gram truffels gelijk staat aan 125-150ug LSD. Waarbij psylocybine een sterkere dose-respons curve heeft. Dit betekent in de praktijk dat LSD meer doet op lage doseringen maar minder exponentieel toeneemt in effect dan Psilo.

Wel moet je er rekening mee houden dat LSD een ander gevoel geeft dan Psilocybine en vooral ook veel langer duurt. Bij mij duurt psilo 4-6 uur en LSD zeker 10-12 uur. Persoonlijk vind ik LSD iets meer "stuurbaar" dan psilo. Verder wordt ik van Psilocybine sneller emotioneel terwijl LSD zich meer op mijn ratio lijkt te richten en ook vaak wat meer "funloving" lijkt te zijn waar ik psilo als iets serieuzer en "spiritueler" ervaar. Ook de Visuals zijn totaal anders.

Beide middelen zijn prachtig! Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaringen.

Laatst bewerkt:

Stonologie

Wijs gebruiker
maar ik zou grofweg schatten dat 15 gram truffels gelijk staat aan 125-150ug LSD.
Voor mij is 15 gram eerder 250ug. Maar dit verschilt wel per batch. 12 gram Hollandia was evensterk als 150ug + 45mg 4-HO-MET.

Dat was mijn tweede trip ooit.. die 12 gram dan he

Space cadet

Ja is mij allemaal bekend :wink: ik ben iemand die zich eerst erg goed inleest en niet zomaar ergens aan begint. Heb al onnoemelijk veel tripreports gelezen en youtube leeg gekeken haha, maar voor iedereen is het weer een andere ervaring. En trippen is erg moeilijk uit te leggen. Only one way to find out. Het ging me eigenlijk meer om de hoogte van dosering. Heb microdots van 10 mcg dus twijfel aan 100 of 120, maar ik denk dat we wel voor 120 durven gaan. Dat het langer duurt lijkt me juist aantrekkelijk want vind de piek van psilocybine erg kort. Ik ervaar juist veel happyness en love tijdens truffels, Ben benieuwd wat 1P-LSD met me doet. En nee, nooit eerder LSD gehad inderdaad.

Hoorde ook ergens dat LSD (of 1P-LSD) meer een space-ruimte gevoel geeft en psilocybine een meer sprookjes gevoel geeft, herkenbaar?

Stonologie

Wijs gebruiker
Hoorde ook ergens dat LSD (of 1P-LSD) meer een space-ruimte gevoel geeft en psilocybine een meer sprookjes gevoel geeft, herkenbaar?
Zeker waar!!

LSD is heel elektrisch, synthetisch. Heel liefdevol maar de visuals zijn bijna buitenaarts.

Psilo is veel kleurrijker, en je hebt het gevoel dat de visuals kloppen met de natuur. Visuals zijn in verhouding tot headspace bij mij sterker bij psilo. Ik vind LSD minder vriendelijk. Dit verschilt per persoon. Persoonlijk vind ik de visuals van LSD veel minder mooi.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
120 ug moet wel te doen zijn op zich @Space cadet.

LSD visuals hebben meer een digitale vibe over zich, waar psilo meer 'analoog' is qua vibe. LSD geeft letterlijk vaak hoekige visuals bij mij. Psilo heeft bijna geen rechte lijnen of scherpe hoeken in de visuals, maar is vloeiend, rond, organisch. LSD is verder wel kleurrijk bij mij, maar qua toon wat kunstmatig. Geen natuurlijke kleuren die harmoniseren met de omgeving, maar neon achtige kleuren die er tegen afsteken.

Voor mij zijn het dus ook vrij verschillende tripmiddelen.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ja is mij allemaal bekend :wink: ik ben iemand die zich eerst erg goed inleest en niet zomaar ergens aan begint. Heb al onnoemelijk veel tripreports gelezen en youtube leeg gekeken haha, maar voor iedereen is het weer een andere ervaring.
Goed dat je er zo mee omgaat. En ja elke ervaring is anders en iedereen beleeft het op zijn/haar eigen manier.

maar ik denk dat we wel voor 120 durven gaan
Ik vind 100 ug ideaal voor mensen zonder tripervaring. Als ik het zo hoor denk ik dat jullie 120ug we aankunnen ja.

Dat het langer duurt lijkt me juist aantrekkelijk want vind de piek van psilocybine erg kort.
In het juiste gezelschap kan ik die langere duur ook wel echt waarderen :wink:

Ik ervaar juist veel happyness en love tijdens truffels, Ben benieuwd wat 1P-LSD met me doet. En nee, nooit eerder LSD gehad inderdaad.
Ik ervaar bij beide middelen een sterke liefde. Bij psilo raakt het me vaak wat meer emotioneel terwijl ik LSD vaak als iets luchtiger/vrolijker ervaar.

Qua Visuals ben ik het eens met het onderscheid dat @Stonologie hierboven beschrijft!

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik ervaar bij beide middelen een sterke liefde. Bij psilo raakt het me vaak wat meer emotioneel terwijl ik LSD vaak als iets luchtiger/vrolijker ervaar.
In de regel ervaar ik dat ook zo, maar uitzonderingen bevestigen de regel. :wink:

Soms kan ik erg emotioneel worden tijdens bijvoorbeeld een inzicht op LSD. Zo kan ik bijvoorbeeld van mezelf moeilijk huilen, maar is het al meermaals gebeurt dat dit wel kwam tijdens een LSD trip. Qua muziek luisteren wordt ik op LSD wel duidelijk minder gauw geëmotioneerd en luister ik er meer naar op een mentaal niveau. Heel analytisch alle lagen horen en bestuderen. Genieten van complexiteit.

Space cadet

Herkenbaar, ik kan ook emotioneel worden en dankbaar voor mijn plek op aarde en deel te zijn van een groter geheel bij psilocybine. Ik weet bijvoorbeeld dat ik tegen het einde van mijn trip als ik wat honger begin te krijgen erg houd van pure producten zoals aardbeien, maar ik heb serieus zitten huilen bij het eten van een stukje kip omdat ik het ineens super zielig vond voor de kip dat hij het loodje had moeten leggen voor ons eetplezier. Ik vond het ook echt niet lekker en werd misselijk bij het idee een dier te eten, terwijl ik echt geen vegetariër ben (maar wel een dierenvriend).

Ik las ook dat je over je piek bij LSD wel erg veel smaak hebt en eten kan waarderen, al zul je niet gaan vreten zoals dat wel eens bij de munchies van wiet kan zijn.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nou, ik kan echt wel vreten tijdens LSD hoor. Nog een ding dat anders is dan psilo waarbij ik echt niet kan eten tijdens de trip. Misschien ben ik een uitzondering, maar ik krijg vaak heel erg honger tijdens een LSD trip. Maar dan heb ik ook alleen zin in gezonde dingen. Totaal niet zoals bij wiet, dat ik zin krijg in junkfood. Dat laatste kan ik me tijdens LSD vaak niet eens van voorstellen dat ik er normaal weleens zin in heb. Met name kunstmatige smaakjes werken dan sterk afstotend. Ik proef dan heel duidelijk dat dat niet goed voor me is. Fruit daarentegen is heerlijk, noten, maar ook nog wel brood om dat honger gevoel te stillen. Ik haal dan vaak een stokbrood. Alleen fruit vult helaas niet genoeg. Maar haal voor je trip echt verschillende soorten fruit in huis dus! Ook een paar exotische!

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ik las ook dat je over je piek bij LSD wel erg veel smaak hebt en eten kan waarderen, al zul je niet gaan vreten zoals dat wel eens bij de munchies van wiet kan zijn.
Voor mij klopt dat helemaal... bij cannabis kan ik echt vreetbuien krijgen terwijl ik met LSD op eerder kan genieten van kleine beetjes gezond eten en allemaal verschillende smaakjes proeven. Zoals @Mindless al aangeeft zijn fruit en noten een echte aanrader. Al zou ik chocolade ook proberen...

Herkenbaar, ik kan ook emotioneel worden en dankbaar voor mijn plek op aarde en deel te zijn van een groter geheel bij psilocybine.
Mooi beschreven. Een dankbaarheid die ik ook heel typerend vind voor een psilo-trip!

Bij LSD heb ik sowieso meer zin en mogelijkheden om me met "normale" zaken bezig te houden dan bij Psilo. Bij Psilo lig ik op de bank weg te dromen en muziek te luisteren. Op LSD ga ik hapjes proeven, badjes nemen, dansen en kletsen. Ook sex kan op een hele vreemde manier zalig zijn op LSD :relaxed: (op psilo ben ik daar helemaal niet mee bezig)

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
In de regel ervaar ik dat ook zo, maar uitzonderingen bevestigen de regel. :wink:

Soms kan ik erg emotioneel worden tijdens bijvoorbeeld een inzicht op LSD. Zo kan ik bijvoorbeeld van mezelf moeilijk huilen, maar is het al meermaals gebeurt dat dit wel kwam tijdens een LSD trip. Qua muziek luisteren wordt ik op LSD wel duidelijk minder gauw geëmotioneerd en luister ik er meer naar op een mentaal niveau. Heel analytisch alle lagen horen en bestuderen. Genieten van complexiteit.
Toffe discussie over LSD, helaas geen tijd om uitgebreid te reageren, maar heel herkenbaar dit. Ik heb op LSD ook regelmatig kleine huilbuien gehad, gewoon echt even moeilijke, verdrietige (en daarnaast vaak ook mooie) momenten. Komt vaak vrij plotseling op en verdwijnt dan ook wel weer. Ik ben in nuchtere staat ook niet altijd even goed in het accepteren/laten gebeuren van bepaalde emoties.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Toffe discussie over LSD, helaas geen tijd om uitgebreid te reageren, maar heel herkenbaar dit. Ik heb op LSD ook regelmatig kleine huilbuien gehad, gewoon echt even moeilijke, verdrietige (en daarnaast vaak ook mooie) momenten. Komt vaak vrij plotseling op en verdwijnt dan ook wel weer. Ik ben in nuchtere staat ook niet altijd even goed in het accepteren/laten gebeuren van bepaalde emoties.
Voor mij zijn die huil momenten (niet dat ik ze elke keer heb) ook heel kort. Ze zijn zo weer voorbij en ik weet ook niet precies waarom ik dan moet huilen. Het voelt als oud verdriet dat al lang geen naam meer heeft. En het is heel bevrijdend om op die manier los te kunnen laten.

Dirkjan

Bewuste gebruiker
Kun je proberen te omschrijven wat het verschil was tussen je trip van 100 en je trip van 150? (Zit zelf aan 120 te denken maar miss beter eerst 100 proberen)
Vergeleken met 100 was het wel een stuk heftiger vond ik. Meer en sterkere visuals en grotere gedachten kronkels. Allemaal wel goed te handelen, maar ik ben wel blij dat ik eerst een keer 60 en daarna een keer 100 heb gedaan voordat ik met 150 begon want ik denk dat ik dan een stuk meer moeite zou hebben.

transformated

Badass junkie
Vergeleken met 100 was het wel een stuk heftiger vond ik. Meer en sterkere visuals en grotere gedachten kronkels. Allemaal wel goed te handelen, maar ik ben wel blij dat ik eerst een keer 60 en daarna een keer 100 heb gedaan voordat ik met 150 begon want ik denk dat ik dan een stuk meer moeite zou hebben.
150 vond ik nog te doen. Het was wel wat heftiger dan 100 maar niet veel heftiger imo. De trip was wel leuker.
Volgende week doe ik 200ug. Ben wel benieuwd aangezien het al een maand geleden is dat ik heb getript.
Leuk report!

Laatst bewerkt:

henkie2

Belezen gebruiker
Mooie trip report :)

En interessante discussie over de verschillen tussen (1p-)LSD en psilocybine!

Heb zelf zeer recent mijn eerste ervaring met 1p-LSD achter de rug: een veilige 30 mcg. Lang verhaal kort: ik snak naar meer! Maar onvoorstelbaar wat zo'n klein stukje papier met 30 miljoenste van een gram van een chemische stof al teweeg kan brengen in het brein...

Natozlato

Wijs gebruiker
Mooi report! Ik vond het een persoonlijk verhaal, daar hou ik van.
Binnenkort ga ik voor het eerst 1P-LSD proberen, ik durf nog niet zo goed.

Kwamen de problemen uit je dagelijks leven ook aan bod in je trip? Ze zeggen altijd dat je goed in je vel moet zitten voor een trip. Maar volgens mij is dat bijna niet mogelijk? Er is toch meestal wel iets wat er speelt in je leven?

Dirkjan

Bewuste gebruiker
Kwamen de problemen uit je dagelijks leven ook aan bod in je trip? Ze zeggen altijd dat je goed in je vel moet zitten voor een trip. Maar volgens mij is dat bijna niet mogelijk? Er is toch meestal wel iets wat er speelt in je leven?
Wat ze waarschijnlijk bedoelen is dat je niet moet gaan trippen als er hele grote dingen als zware depressies, traumatische gebeurtenissen of psychoses spelen. Je kan best trippen als je een aantal issues hebt maar de kans is kleiner dat ze negatief de trip gaan beïnvloeden als ze niet zo sterk en aanwezig zijn, dan dat je tript terwijl je continu aan het pieker en aan het malen bent en wanneer ze het grootste deel van de dag je bezighouden.
Problemen die ik heb zijn enigszins teruggekomen. Maar ik had het zo druk met trippen dat ik er simpelweg geen aandacht aan besteed.
Maar trippen is complex. Het zou zomaar kunnen zijn, bijvoorbeeld wanneer je lijd aan OCD dat een verkeerd gevouwen sok in je kledingkast je helemaal de trip hell in trekt. Dat is moeilijk te zeggen. Ik denk over het algemeen dat 100 en 150 relatief veilige doseringen zijn. Over het algemeen.

Space cadet

150 vond ik nog te doen. Het was wel wat heftiger dan 100 maar niet veel heftiger imo. De trip was wel leuker.
Volgende week doe ik 200ug. Ben wel benieuwd aangezien het al een maand geleden is dat ik heb getript.
Leuk report!
Daar ben ik dan wel benieuwd naar, wil je na volgende week eens vertellen wat je ervaring was en wat het merkbareverschil was tussen 150 en 200?

Space cadet

Jongens, gisteren was geweldig, wat hebben we genoten! Voor de eerste keer dus 1P-LSD gedaan en gegaan voor 120 mcg. Als wat ervaring shroom/truffel trippers waren we niet heel huiverig maar was het toch spannend. De come up was langzaam en prettig, duurde wel 2 uur voor we echt wat aan het spacen waren. Wij hadden geen zegels maar elk 12 microdots van 10 mcg die we met water innamen. Het was een prachtige dag en we hebben vooral echt genoten van onze mooie tuin waarin we het onszelf gemakkelijk hadden gemaakt op een buitenbed. Mooi naar de planten en bomen kijken en soms closeup naar bloemen en planten, fascinerend, alsof je dingen voor het eerst ziet. We voelden ons heel chill, erg happy en alle dagelijkse shit was weg. Af en toe ook een lachkick om niks. Alles kreeg personality, alles leefde en deed vrolijk mee. Je ziet echt overal figuren in, bijvoorbeeld onze palmboom die lekker aan het wuiven was was ineens een vrolijke Jamaicaan en we bedachten er zelfs een stemmetje bij haha... Trip muziek komt extra binnen toen we onze koptelefoon op hadden. Maar ook liedjes of muziek waar je normaal veel mee hebt komt super hard binnen en er is hier en daar een traantje gevloeid omdat alles zo intens mooi was. En aardbeien eten, OMG... zooo lekker! Alsof je voor het eerst een aardbei eet. Al met al een prachtige eerste kennismaking met 1L-LSD! De dag uiteindelijk afgesloten met het staren naar de sterren en heerlijke trippy chill muziek...

Met de dosis van 120 wisten we nog prima hoe alles zat en apparaten bedienen of zo ging prima, als je wil kun je redelijk "nuchter" uit je bubbel stappen en functioneren. Misschien gaat dat met 150 wat lastiger. Ook zagen we geen neon-gloed rond objecten of patronen, de caleidoscoop-achtige patronen zagen we wel met closed eye visuals. Die inderdaad heel anders zijn dan psilocybine patronen. Dit was meer een feestje in je hoofd dat je ook wat leek te kunnen sturen. Zeker niet onprettig.

Dit was voor ons in elk geval weer een prachtig mooie nieuwe ontdekking, de volgende keer willen we 150 proberen. Ik denk wel dat het belangrijk is dat je als je samen met iemand trip je je lekker op je gemak moet voelen bij die persoon. Ook je omgeving moet chill zijn. Ik zou er best op uit willen trekken de volgende keer, op avontuur zeg maar :) maar dan moet je geen onverwachte nare shit mee maken want ik kan me voorstellen dat het dan echt snel kan omslaan naar een vervelende ervaring.

Rivalrie

Badass junkie
Ik heb een keer 150mcg gedaan en een keer 300mcg. Persoonlijk vond ik dat LSD pas met 300mcg tot zn recht kwam. Ik moet daar wel bij zeggen dat ik niet heel gevoelig ben voor drugs .

Pas bij 300mcg zag ik ook echt de kleuren van de regenboog overal. Dat was zeer Nice:)

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Bij mij verschilt het heel erg per keer of ik een visuele trip heb of niet op LSD. Mijn hoogste dosering is maar 150 ug ALD-52. Nou ja, ook een keer zogenaamd 200 ug LSD-25 gedaan, maar dat was het echt niet. Ik kan me voorstellen dat LSD wat voorspelbaarder visueel wordt op hogere doseringen.

Misschien als ik me er een keer klaar voor voel, dat ik dan 200 ug ALD-52 of 1P-LSD probeer. :)

Space 🕉

Bewuste gebruiker
@Dirkjan wat een mooi tripreport! Heel helder geschreven, leest makkelijk weg. Lijkt me een super ervaring die je gehad hebt!

Ik ben zelf ook nog de lsd doseringen aan het opbouwen tot ik m'n sweetspot gevonden heb 🙂

Ik heb een keer 150mcg gedaan en een keer 300mcg. Persoonlijk vond ik dat LSD pas met 300mcg tot zn recht kwam. Ik moet daar wel bij zeggen dat ik niet heel gevoelig ben voor drugs .

Pas bij 300mcg zag ik ook echt de kleuren van de regenboog overal. Dat was zeer Nice:)
Ik kan me hier wel iets bij voorstellen. Ik heb 1x 100ug gedaan en 1x 120ug. Maar met beide vrijwel niks visueel opgemerkt. Het werkt op die dosis vooral heel mentaal op me. Alleen als ik heel lang in een staar blijf zitten dan verandert er 'iets'. En met gesloten ogen zie ik als ik heel goed focus op m'n 3e oog een soort kleurige mist ofzo.. Maar niks definieerbaars. Ik denk dat lsd bij mij ook pas tot z'n recht komt bij 200ug of hoger.

Al lijkt van 120ug naar 200ug me wel 'n grote stap. Echter.. @Rivalrie maakt helemaal extreme sprongen 😆 respect man! 😅

Rivalrie

Badass junkie
@Dirkjan wat een mooi tripreport! Heel helder geschreven, leest makkelijk weg. Lijkt me een super ervaring die je gehad hebt!

Ik ben zelf ook nog de lsd doseringen aan het opbouwen tot ik m'n sweetspot gevonden heb 🙂

Ik kan me hier wel iets bij voorstellen. Ik heb 1x 100ug gedaan en 1x 120ug. Maar met beide vrijwel niks visueel opgemerkt. Het werkt op die dosis vooral heel mentaal op me. Alleen als ik heel lang in een staar blijf zitten dan verandert er 'iets'. En met gesloten ogen zie ik als ik heel goed focus op m'n 3e oog een soort kleurige mist ofzo.. Maar niks definieerbaars. Ik denk dat lsd bij mij ook pas tot z'n recht komt bij 200ug of hoger.

Al lijkt van 120ug naar 200ug me wel 'n grote stap. Echter.. @Rivalrie maakt helemaal extreme sprongen 😆 respect man! 😅
Haha dank je. Ik vond zelf dat ik niet vager werd van 300ug. Ik kreeg alleen meer visuals. Soms waren de kleuren en geluiden zo mooi dat ik bijna moest huilen. Moet wel zeggen dat de trip op 300ug echt wel dik 14 uur duurde.... je moet er wel zin in hebben dus haha😂.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Haha dank je. Ik vond zelf dat ik niet vager werd van 300ug. Ik kreeg alleen meer visuals. Soms waren de kleuren en geluiden zo mooi dat ik bijna moest huilen. Moet wel zeggen dat de trip op 300ug echt wel dik 14 uur duurde.... je moet er wel zin in hebben dus haha😂.
Dit maakt me best wel benieuwd naar een hogere dosering LSD. Ik wil namelijk niet meer vaagheid/mindfucks, maar zou graag meer visuals willen zien.

Kan natuurlijk dat ik met een hogere dosis wel meer mindfucks krijg...

Space 🕉

Bewuste gebruiker
10.00 sochtends beginnen. 0.00 uur naar bed 😝😂 k denk wel dat je dan echt op bent, of valt dat mee?

Rivalrie

Badass junkie
10.00 sochtends beginnen. 0.00 uur naar bed 😝😂 k denk wel dat je dan echt op bent, of valt dat mee?
Ik nam het rond een uur of 9 savonds. Voelde mij de volgende dag echt super chill. Helemaal niet moe. Ik ben gewoon normaal rond 22:00/23:00 gaan slapen en had nergens last van.

Normaliter ben ik van een nacht doorhalen echt gesloopt.....

Azarius vaporizers and accessories