1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

150mg 6-apb + 3 kwartjes XTC. Een heeele lange en leuke dag

Discussie in 'Trip reports' gestart door RecUser, 29 jul 2019.

Tags:
Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. RecUser

RecUser Newbie

Waar? Onder de Radar 27 juli (Techno), 33 graden met zon, later koelde het af.
    Wat? 150mg 6-apb capsule (paar kwartjes xtc richting het einde)
    Wie? Ik 83kg, E (70kg dame) en S (105kg), allemaal de eerste keer 6-apb, zelfde 150mg.

Waarom? De laatste 2x was ik er compleet uit 2 uur voor het einde van het festival met gebruik van XTC. Het duurde 6 uur max met een complete comedown. Meer bijnemen had geen zin en uiteindelijk met 3 pillen (vrij hoog) gebeurde er niks. Ik wou graag iets wat langer van duur was en na flink wat trip reports gelezen te hebben viel mijn oog op benzo fury (6-apb).

Voorgaand gebruik? Alleen XTC (zwarte doodskopjes), om de 2-3 maand een feest met drugs. Inmiddels iets meer dan een jaar drugs aan het gebruiken. In totaal 7 feestjes gehad.

Online besteld (aangezien het nog niet op de opium lijst staat), 1 pil laten testen. Het was de hcl variant (sterkere vorm) en goed zuiver. Prima dus.

Ik schrijf dit report 2 dagen na het feest, ik weet het meeste nog tot aan het einde, het is dus mogelijk niet compleet accuraat maar zo goed als waarheid.

De tijdstempels zijn de duur van de drugs.

Tijd 0:00

Om 15:45 hebben we alle drie een 150mg capsule ingenomen op de fiets. Het feest duurde tot 0:00 uur, aangezien ik had gelezen dat de inwerk tijd tot 3 uur kan duren, hier maar voor gekozen.

Tijd +- 0:30

We stonden in de rij te wachten, verdomme wat een lange rij en wat was het warm. Een paar kameraden en vriendinnen tegen gekomen, lekker gekletst totdat we erin konden. Maar wat voelde ik daar in de rij. Het leek als een opkomend gevoel van xtc. Kleffige handen, trillingen in de benen. Een heerlijk en welkom gevoel.

Tijd +- 1:00

Eenmaal binnen zijn we munten gaan halen, een kluisje gefixed en de mensen die we in de rij tegen kwamen wouden wat eten, ook wat drinken gehaald. 1 biertje, daarna water. Toen we eenmaal gingen zitten zei S dat hij hem flink voelde, dat was te zien want de man begon flink te zweten en was slecht aanwezig tijdens de gesprekken. Tussen de ingang en het zitten was het bij mij weg, maar na 5 min zitten begon ik hem ook heviger te voelen. Dit spul had dus toch een snellere opkomst. De mensen waar we bij waren hadden nog niks ingenomen en gingen aan de xtc. Ze merkte dat wij al onder de invloed waren.

Tijd +- 1:30

We zijn naar de tent op het dak gegaan. Lekker overzicht van het festival en redelijk rustige muziek. Nog steeds in de volle zon vanaf het begin. De euforie begon en rustige danspasjes werden gemaakt. De opkomst was er nog steeds, geen idee wanneer ik op de top zat.

Tijd +- 2:15

Even de bunker in gegaan, harde techno werd daar gedraaid en wat was het warm daar. De mensen die we hadden ontmoet wouden het opbouwen (voelde nog weinig) en vonden het te heftig. S is met hun meegegaan naar een andere tent. E en mezelf bleven nog even in de bunker. Goed luisteren naar de muziek zei ik tegen E, de benzo is heel erg stuurbaar. Als ik bekenden tegen kwam en stil wou staan om leuk te kletsen dan hoefde ik er alleen maar over na te denken en even naar mijn voeten te kijken. Zodra ik de muziek weer hoorde of mensen hard gingen dansen dan ging ik daar helemaal in op. Het was niet knallen zoals met xtc maar 80% van het gevoel. Heerlijk dat het zo te sturen is.

Tijd +- 3:00

De andere mensen waren bij de main stage, wij daar dus ook maar heen. Ondertussen kon je de binnendoor weg kiezen door een andere stage heen. Daar hadden ze vloerkleden op de grond liggen. Zodra we er overheen liepen was het net alsof mijn voeten aan het zweven waren. Heerlijk raar gevoel. Eenmaal bij de main even gaan zitten. Ook dat was heerlijk, de benzo zwakt iets af en je kan lekker mellow zijn, heerlijk euforisch kletsen. Zodra de gesprekken een beetje stil liepen kwam de muziek weer in de focus. Ik laat het door me heen gaan en kon heerlijk dansen. Ik kwam S weer tegen, die was weg gelopen (zoals hij altijd doet, maar gelukkig red hij zichzelf altijd prima). Ik vraag hem hoe het gaat. Hij zat er heerlijk in, hij had net weer 150mg 6-apb ingenomen. Man zeg ik tegen hem, dat is veel te veel. Meneer neemt bij elk feestje altijd teveel van alles. Gewoon lekker zijn gang laten gaan

Tijd +- 4:30

De benzo is bij mij nog steeds op zijn piek, nu inmiddels 3 uur. Bij E begint het iets af te nemen (80%) en ze vraagt me om een kwartje X. Ze wil graag die begin piek van X voelen en op gaan in de muziek. Waarbij X je meeneemt de muziek in, moet je er nu zelf voor kiezen (sturen). Ik geef haar een kwartje en fck it, zelf ook maar innemen. Ingelezen dat het hard aankomt dus voorzichtig met de dosering van X.

Tijd +- 5:00

Het is moeilijk merkbaar bij me dat de X iets doet, totdat ik een sigaret opsteek. Heerlijk dat gevoel, met benzo smaakt het normaal. Ik zit inmiddels nog steeds op mijn piek en ga lekker. Heerlijk stuurbaar en wat een leuke mensen hier. Ik koop een space bril en ga even onder de water sproeiers door met de bril. Het voelt net alsof de druppels door me heen gaan. Lekker nat worden met deze hitte. Even een kwartier naar lazers kijken met de bril op en dan delen. Diepte gevoel met de bril op is compleet weg.

Tijd +- 5:30

E zegt dat de xtc weinig bij haar doet en ik merk hetzelfde, de benzo is compleet overheersend. Wij beide er nog een kwartje in en weer verder met dansen. Ondertussen zit ik nog op 100% en zij 80%. S zijn we veel kwijt maar als we hem vinden dan gaat hij knetterhard en maar zweten die man. Een paar knuffels met bekenden, leuke gesprekken en weer de bunker in.

Tijd +- 6:45

Daar is ie hoor, de twee kwartjes combineren met elkaar, E en ik komen in de Xtc piek en dat met maar 2 kwartjes. Dat kost me normaal minimaal een hele pil. Keihard knallen in de bunker. Heerlijke bass en met de oordoppen in vooraan staan, zodat de bass te voelen in door het hele lichaam heen. Na 45 min dansen, mensen ontmoeten, heel kort praten en weer hard gaan vinden we het hier te warm. Ik denk wel dat de temperatuur 35 graden is terwijl buiten de wolken komen en het buiten afkoelt. Terug naar de main, daar staat de rest en is prima te doen qua muziek. De benzo is nu minder aanwezig, zo’n 80%

Tijd +- 7:30

We gaan nog steeds hard en waar de Xtc (bij andere feestjes zonder benzo) al bij me was afgezwakt of weg was zit de benzo nog steeds op 80%. We dansen, praten en dansen nog wat meer. Als ik terug denk naar hoeveel ik heb gepraat dan is dat veel meer dan met xtc alleen. Het is zeker goed te sturen en dansen en praten/ knuffelen is even heerlijk. Nog 30 min tot het einde van het feest. We spreken af met de mensen die we ontmoet hebben om een after bij hun te doen. Dit vinden we alle drie prima, we gaan nog lekker. Ze willen nu al weg maar wij willen het eind mee maken (zijn toch op de fiets).

Tijd +- 8:00

We pakken al onze spullen en nemen nog een kwartje bij (laatste van de 3), eenmaal op de fiets was het lastig rechtuit te fietsen. De achterlichten van de voorgangers gingen met een boog in elkaar over. Heel trippie, en dit was het begin van de trip.

Tijd + 8:30 – 14:30

Eenmaal thuis gekomen, nog lekker gekletst, een paar jointjes gedeeld en praten over de avond. Ze vinden de benzo ook interessant en willen er de volgende keer ook aan. S heeft ondertussen nog wat mdma genomen (ja die man weet geen stoppen). Langzaam gaan we allemaal naar bed. E spaced hem al twee uur en heeft de ogen constant dicht. Om (echte tijd) 04:30 gaan we naar bed. Eenmaal in bed aangekomen merk ik dat mijn benen niks anders willen doen dan trappelen op de techno beat. Anderhalf uur laten zijn ze eindelijk rustig en kan ik beginnen met slapen. In de tussentijd flink gespaced in bed op een hele leuke manier. Ik vond het wel goed.

De volgende ochtend:

Iedereen is brak op zijn eigen manier, dat gevoel is bij iedereen hetzelfde als met xtc. E heeft niet geslapen, tja wat wil je ook met zo’n hoeveelheid aan drugs, maar ziet er prima uit.

Nog een paar dingen die me opvielen tijdens het feest:

Mijn pupillen waren (met de benzo alleen), compleet normaal en mijn kop zag er ook prima uit. Zodra de xtc erin ging werd dat een xtc kop.
    Naar de wc gaan ging prima met de benzo en tevens was er geen sprake van een xtc dick.
    Mijn kaakspanning was prima, totdat de xtc erin ging. Toen hetzelfde als met xtc.
    Alles smaakt hetzelfde als met xtc, behalve de peuken.
    Tot aan de xtc was de tijd normaal en wist ik zonder een horloge prima te schatten hoe laat het was.

Uiteindelijk was de benzo 5 uur op zijn piek en zwakte daarna af naar 80%. Geen vervelende comedown en zelfs de volgende ochtend was het nog 30% aanwezig (after glow).
    Mood swings zijn (2 dagen later) aanwezig, maar met wat positive thinking is dat prima handelbaar. Inmiddels alweer de hele dag aan het werk.

Al met al heb ik 13:30 uur onder invloed een geweldige dag gehad dat maar niet op leek te houden. Dit is nu de drug die ik blijf gebruiken, met aanvulling van kleine beetje xtc waar ik het harder wil.

Kanttekening: Ik heb er bewust voor gekozen om aan te vullen met xtc, aangezien de molecuul structuur dicht in de buurt komt van 6-apb. Mocht ik de keuze voor 4fmp hadden gemaakt dat had ik niet gemixt.

Hopelijk heeft iemand hier wat aan, na het lezen van de trip reports dacht ik niet dat het zo leuk en lang zou zijn.

Laatst bewerkt: 29 jul 2019
  2. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

Wel nogal risicovol, 6-APB combineren met een hoge dosis MDMA (ik noem alles boven de 120 milligram een hoge dosis), en dan ook nog in die hitte!

Ik ben blij dat je het leuk hebt gehad. Maar misschien volgende keer toch wat zuiniger aan doen?

Fenrir, StimsalaBanne en De Dunne vinden dit leuk.
  3. RecUser

RecUser Newbie

Het laatste kwartje was inderdaad teveel. Volgende keer hou ik het bij max 2 kwartjes en iets later innemen. Het erge trip effect kwam ook pas na het 2de kwartje. Hitte viel mee door de vele zwembaden daar

4. Neo-Shulginist

Sowieso is dat dé klassieke valkuil: na een half uur denken dat je niks voelt en gelijk bijpakken :wink:

StimsalaBanne vindt dit leuk.
  5. Neo-Shulginist

Over het algemeen wordt geadviseerd om empathogenen zoals MDMA en 6-APB niet met elkaar te combineren

6. RecUser

RecUser Newbie

Mee eens, ondanks dat bij veel drugs info websites staat dat het minder schadelijk is dan andere drugs. Maar goed, ik drink bijna nooit en weinig. Geen excuus, toch vind ik het prima zo elke 3 maanden. Ook niet van plan die frequentie in de komende jaren aan te houden. Beetje leven op deze manier is in mijn ogen prima. Ook altijd dingen bij me mocht het een keer fout gaan. Altijd bewust genieten

Neo-Shulginist vindt dit leuk.
  7. Zonnetje

Zonnetje Experimenterende gebruiker

Leuk om een nieuw 6-APB report te lezen.
    Was zelf ook op Onder de Radar. Eerste keer een Techno feestje maar heb me zeker goed vermaakt :innocent:

8. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Superherkenbaar dit. Topspul is het hè? :)

Laden...
Vergelijkbare Topics - 150mg 6-apb kwartjes
  1. supahgrass
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    1.054
  2. Jmths
    Reacties: