1cp lsd blotters vs pellets.

Anjovis

Bewuste gebruiker
Hallo, ik gebruik al een tijdje sporradisch 1cplsd in de vorm van blotters. Voor de juiste dosis trip gebruik ik 5 blotters per keer. Maar ik vind dat nogal vies en onhandig.
Nu heb ik een vendor gevonden die 1cplsd in de vorm van pilletjes verkoopt. In dosissen van 10 MCG tot 150 MCG.

Hoeveel van die pilletjes zou je moeten nemen om hetzelfde effect te bekomen als 5 blotters? En werkt dat even goed?

Anjovis

Bewuste gebruiker
Jazeker, maar ik zoek iemand met ervaring ermee die me een richtlijn kan geven van hoe dit te doseren.

OtherShore

Badass junkie
Jazeker, maar ik zoek iemand met ervaring ermee die me een richtlijn kan geven van hoe dit te doseren.
Sorry als ik irritant overkom. Ik wil je niet beledigen en ik probeer ook niet de wijsneus uit te hangen. Als je blotters onder je tong legt wordt de 1cP-LSD gedeeltelijk opgenomen door je slijmvliezen. Dus dan voel je de effecten iets sneller dan met pellets (die je gewoon doorslikt). Maar verder is er weinig verschil.

Dus als de hoeveelheid 1cP-LSD gelijk is, kun je met blotters en pellets ongeveer dezelfde ervaring verwachten. Maar niemand kan raden welke hoeveelheid er in jouw blotters en pellets zit.

Anjovis

Bewuste gebruiker
OK, dus als ik jouw redenering volg zou ik zo'n 3 pellets van 150 MCG moeten slikken om ongeveer aan dezelfde dosis te komen. EN db je beledigd me helemaal niet, ik ben best bewust van wat je me verteld. Jouw raad is welkom hoor.

Proxima

Badass junkie
Hallo, ik gebruik al een tijdje sporradisch 1cplsd in de vorm van blotters. Voor de juiste dosis trip gebruik ik 5 blotters per keer. Maar ik vind dat nogal vies en onhandig.
Hier een tip voor je: stop je blotters in een lege capsule en neem die op een lege maag in, hierdoor heb je niet die vieze blotter smaak in je mond.

De trip kan dan iets langzamer opkomen maar het effect zal uiteindelijk hetzelfde zijn.

Anjovis

Bewuste gebruiker
Ja zeker, waarom niet? Je moet die toch helemaal niet inslikken? Je zabbert alle lsd ervan af en het karton spuw je uit. Werkt perfect voor mij.

OtherShore

Badass junkie
Ja zeker, waarom niet? Je moet die toch helemaal niet inslikken? Je zabbert alle lsd ervan af en het karton spuw je uit. Werkt perfect voor mij.
Okay, want 500 μg is best een hoge dosis. Misschien dat je blotters in werkelijkheid een lagere dosis bevatten, maar toch…

Meestal is het goed om de ‘kartonnen prop’ toch door te slikken, want vaak zit er nog LSD in die nog niet opgenomen is.

Laatst bewerkt:

Anjovis

Bewuste gebruiker
Mjah, ik heb nog 5 blotters liggen, zal deze eens testen en inslikken, daarna eens pellets bestellen om te vergelijken.

Anjovis

Bewuste gebruiker
NATUURLIJK WEL. Dit hoor ik echt voor het eerst.
Ja dat hoor ik hier nu wel, maar de eerste keer dat ik het gebruikte had ik ze doorgeslikt. Toen heb ik ergens gelezen dat je ze gewoon lang genoeg onder je tong moet laten liggen, erop zabberen tot je enkel nog met een kartonnen propje brei in je mond zit en dat kon je gewoon uitspuwen. Ik merkte geen enkel verschil dus ging ervan uit dat het niet zo veel uitmaakt.

Toch zou ik graag hebben dat die pellets even potent zijn want dat gezever met dat karton ben ik wel beu, beetje vies eigenlijk.

OtherShore

Badass junkie
@-Rataplan- het is theoretisch mogelijk dat je inderdaad alle 1cP-LSD opneemt door de blotters lang genoeg in je mond te houden. Dus op zich is dat geen raar idee. Maar het probleem is dat je niet zeker weet wanneer alle 1cP-LSD opgenomen is. Het is dus goed mogelijk dat je nog 1cP-LSD uitspuugt door de blotters niet door te slikken.

Aangezien 500 μg een hoge dosis is vermoed ik dat er of iets mis is met je methode van gebruik of dat je blotters minder 1cP-LSD bevatten dan je vendor beweert. Het kan bijvoorbeeld zijn dat de blotters al iets ouder waren en niet onder de juiste omstandigheden bewaard werden. LSD reageert met licht, lucht, warmte en vocht, dus als blotters een tijdje in de buitenlucht liggen gaat de kwaliteit snel achteruit. Pellets zijn vaak iets stabieler omdat de LSD gedeeltelijk beschermt wordt door de vulstof.

Aangezien ik twijfels heb over de effectiviteit van je methode van gebruik en de kwaliteit van je plotters zou ik dus extra oppassen met pellets. Ook als het om dezelfde dosis lijkt te gaan (de geadverteerde dosis, dus), zouden pellets potenter kunnen zijn en door ze door te slikken weet je zeker dat de maximale hoeveelheid 1cP-LSD opgenomen wordt. Ik zou voor je eerste experiment met pellets dus iets lager mikken dan je met blotters gewend bent.

Het is ook een optie om blotters gewoon door te slikken. Je hoeft ze tenslotte niet onder de tong teggen. Dat is misschien minder vies en het verschil met pellets is dan minimaal. Ik hoop dat ik zo toch je vraag nog beantwoord heb 😊

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Probeer maar eens één zegeltje door te slikken om te kijken hoe dat gaat in plaats van er 5 uit te spugen.
Nog een grote kans dat dit ook een stuk beter voor de portemonnee is.

Als ik soms die doseringen hier zie: 500 ug ofzo. Nu snap ik dat wat beter als sommigen hun dure zegels uit zitten te spugen.

Trouwens, is het nou echt vies een zegel? LSD hoort geen smaak te hebben, dus je "proeft" enkel karton. Maar de capsule tip van @Proxima is dan wel een oplossing.

Snap het probleem niet zo. Toen ik jaren terug eens overstapte van op gore paddo's en truffels kauwen naar smaakloze handige LSD zegeltjes dacht ik: kon je alle drugs maar zo nemen!

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Blotters vies? Dan ben je geen echt smerige drugs gewend denk ik. :laughing: Maar het kan geen kwaad om ze in een capsule te doen of gewoon pellets te kopen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb wel vaak 1P-LSD pellets genomen. De vendor zegt dan dat er 150 mcg in zit. Vaak neem ik er dan twee, want dan weet ik zeker dat ik lekker trip. Maar ik had het een paar maanden geleden nog een keer gedaan en toen had ik ineens een ego-dood op de dansvloer 😂
Beetje te veel voor een feestje eigenlijk.

Eerlijk gezegd is LSD (en alle prodrugs van LSD) gewoon extreem lastig te doseren. Ik heb nooit geweten hoeveel ik nou precies nam. Veel preciezer dan '1 pil' of '1 zegel' kan ik het ook niet maken. En dan maakt de batch veel uit ja.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Even ter vergelijking: ik heb ooit een druppel LSD genomen waarvan ik achteraf gok dat er zo'n 600-800 microgram LSD in zat (op basis van de subjectieve effecten). Ik zag toen 5 uur lang haast alleen maar fractals.

Relmuis

Wijs gebruiker
LSD reageert met licht, lucht, warmte en vocht, dus als blotters een tijdje in de buitenlucht liggen gaat de kwaliteit snel achteruit.
Voor wat het waard is:
1P-LSD bewaard in plastic zakje in de koelkastdeur.
Minimaal 3 jaar oud, waarschijnlijk ouder.
Geen verschil in werking.
Stof stabieler dan LSD-25?
Meer mensen die dit ervaren hebben?

Kwam ook testjes tegen waarmee je de dosis LSD op 25 mg nauwkeurig kan afzien maar alleen in het geval van LSD-25.
De andere geven geen kleuring.

Bovenaan