@-Rataplan- het is theoretisch mogelijk dat je inderdaad
alle 1cP-LSD opneemt door de blotters lang genoeg in je mond te houden. Dus op zich is dat geen raar idee. Maar het probleem is dat je niet zeker weet
wanneer alle 1cP-LSD opgenomen is. Het is dus goed mogelijk dat je nog 1cP-LSD uitspuugt door de blotters niet door te slikken.
Aangezien 500 μg een hoge dosis is vermoed ik dat er of iets mis is met je methode van gebruik
of dat je blotters minder 1cP-LSD bevatten dan je vendor beweert. Het kan bijvoorbeeld zijn dat de blotters al iets ouder waren en niet onder de juiste omstandigheden bewaard werden. LSD reageert met licht, lucht, warmte en vocht, dus als blotters een tijdje in de buitenlucht liggen gaat de kwaliteit snel achteruit. Pellets zijn vaak iets stabieler omdat de LSD gedeeltelijk beschermt wordt door de vulstof.
Aangezien ik twijfels heb over de effectiviteit van je methode van gebruik en de kwaliteit van je plotters zou ik dus extra oppassen met pellets. Ook als het om dezelfde dosis lijkt te gaan (de geadverteerde dosis, dus), zouden pellets potenter kunnen zijn en door ze door te slikken weet je zeker dat de maximale hoeveelheid 1cP-LSD opgenomen wordt. Ik zou voor je eerste experiment met pellets dus iets lager mikken dan je met blotters gewend bent.
Het is ook een optie om blotters gewoon door te slikken. Je hoeft ze tenslotte niet onder de tong teggen. Dat is misschien minder vies en het verschil met pellets is dan minimaal. Ik hoop dat ik zo toch je vraag nog beantwoord heb 😊