1cP-LSD microdose

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

trippyhippy

Newbie
Hoi iedereen!

Met mijn goede voornemens van dit jaar wil ik meer de focus op mijn welzijn en mentale gezondheid leggen naast de jarenlange focus op de fysieke gezondheid. Hierbij ben ik sinds dag 1 actief aan het mediteren geslagen, elke dag 2x10 minuten, en ik hoop dit te kunnen aanvullen met het microdoseren van 1cP-LSD. Daarbij heb ik bedacht het op de volgende manier te willen doen:
Dosering: 20mcg
Interval: Om de dag
Duur: 4 weken + 2 weken rust

Na 6 weken evalueer ik de voorgaande periode waarna ik wellicht verder ga op dezelfde manier of eventuele aanpassing doe aan de dosering of duur van een cycle.

Ik heb geen ervaring met LSD, maar wel met truffels: 10, 15, 15 en 20 gram in die volgorde, allemaal in het afgelopen half jaar. Bij 10 gram merkte ik niet zo heel veel, alleen dat ik een beetje rustig werd en in stilte kon nadenken naast een klein beetje visuals, bij de laatste trip met 20 gram was het effect logischerwijs een stuk sterker. Wat ik vaak lees is dat een truffel trip tussen de 4-6 uur duurt, echter duurde de laatste trip bijvoorbeeld maar 2 uur exclusief de 45-60 min waar je wacht op het moment dat het inkickt.

Het kan natuurlijk zijn dat dit te maken heeft met mijn lichaam (correct me if I'm wrong). 1.96 en 115kg met een 9-10% vp. Ik las ook ergens in een topic (volgens mij degene die 100x dosis wilde nemen) dat je lichaamsgewicht invloed kan hebben op de dosering.

Dus mijn vragen:
- Is de genoemde dosering goed genoeg om mee te beginnen met mijn stats?
- Stel dat ik een keer een volwaardige trip wil doen van 150mcg in die periode van 4 weken, "werkt" de microdosing daarna nog wel? Ik las namelijk ook dat het verstandig is om minimaal 4 weken tussen trips te houden, maar hoe zit dit met het microdosen?