1cP-LSD microdose

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

trippyhippy

Newbie
Hoi iedereen!

Met mijn goede voornemens van dit jaar wil ik meer de focus op mijn welzijn en mentale gezondheid leggen naast de jarenlange focus op de fysieke gezondheid. Hierbij ben ik sinds dag 1 actief aan het mediteren geslagen, elke dag 2x10 minuten, en ik hoop dit te kunnen aanvullen met het microdoseren van 1cP-LSD. Daarbij heb ik bedacht het op de volgende manier te willen doen:
Dosering: 20mcg
Interval: Om de dag
Duur: 4 weken + 2 weken rust

Na 6 weken evalueer ik de voorgaande periode waarna ik wellicht verder ga op dezelfde manier of eventuele aanpassing doe aan de dosering of duur van een cycle.

Ik heb geen ervaring met LSD, maar wel met truffels: 10, 15, 15 en 20 gram in die volgorde, allemaal in het afgelopen half jaar. Bij 10 gram merkte ik niet zo heel veel, alleen dat ik een beetje rustig werd en in stilte kon nadenken naast een klein beetje visuals, bij de laatste trip met 20 gram was het effect logischerwijs een stuk sterker. Wat ik vaak lees is dat een truffel trip tussen de 4-6 uur duurt, echter duurde de laatste trip bijvoorbeeld maar 2 uur exclusief de 45-60 min waar je wacht op het moment dat het inkickt.

Het kan natuurlijk zijn dat dit te maken heeft met mijn lichaam (correct me if I'm wrong). 1.96 en 115kg met een 9-10% vp. Ik las ook ergens in een topic (volgens mij degene die 100x dosis wilde nemen) dat je lichaamsgewicht invloed kan hebben op de dosering.

Dus mijn vragen:
- Is de genoemde dosering goed genoeg om mee te beginnen met mijn stats?
- Stel dat ik een keer een volwaardige trip wil doen van 150mcg in die periode van 4 weken, "werkt" de microdosing daarna nog wel? Ik las namelijk ook dat het verstandig is om minimaal 4 weken tussen trips te houden, maar hoe zit dit met het microdosen?
- Uiteraard wil ik dit alles wel veilig doen, ik moet het dan nog ergens vandaan halen, maar ik las dat het veiliger was om 1cP-LSD te halen in verband met de accuraatheid van de doseringen, die schijnen accurater te zijn dan normale LSD die soms als 200mcg verkocht worden maar soms maar 80mcg bevatten, kan iemand dat nogmaals bevestigen?
- Kan ik beter de blotters halen die al microdosed zijn of de normaal gedoseerde blotters en die oplossen in een pipetflesje en zelf doseren?

Tips en adviezen zijn altijd welkom!

Ik zal proberen een weeklogje te maken als ik er eenmaal aan begin :)

Groetjes!

Kwatzakottel

Belezen gebruiker
Dosering is te hoog, je moet het op 10 UG houden, dat is een propere microdosis.
Bij 20 merk je het aardig goed en het punt is dat het juist bij LSD onaangenaam
is als het half werkt. De serotoninecyclus is geen maand maar eerder 14 dagen.
Met een pipetflesje doseer je inderdaad preciezer.

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Om de dag is ook te vaak. Beter 1 dag MD, 2 dagen niet. Persoonlijk scheid ik MD periodes van volwaardige trips. Vooral na een volwaardige trip heb je teveel tolerantie opgebouwd om nog wat van MD te merken. Bovendien heb je er waarschijnlijk niet eens zin in dus dat gaat vanzelf. Er word gezegd dat RC 1(c)P/B-blotters accurater gedoseerd zijn dan straat LSD-25 . Maar het blijven natuurlijk RC’s uit een vrij shady business, geen geneesmiddelen.

Ik ben overigens wél een fan van LSD lage doses maar 20ug is idd meer voor een chille/party mode dan voor “normaal doen”. LSD doet niet aan gewichtsdiscriminatie dacht ik.

• Like
Waarderingen: Rhu

trippyhippy

Newbie
@Hierboven, bedankt voor de reacties. Is een 1 day on, 2 days off dan nog steeds aan te raden met 10ug of was dat voor de 20ug bedoeld? Ik heb me eventjes ingelezen in het doseren met een pipetflesje, maar dat stel ik nog eventjes uit voordat ik die spullen aan ga schaffen. Ik wil eerst even aanzien hoe het knippen bevalt, mocht ik een te groot verschil merken dan zal ik daar naar overgaan.

Ik zal een volwaardige trip uitstellen totdat de cycle voorbij is.

Ik kan niks vinden over een 'serotininecyclus', zou je dit kunnen belichten?

Pace Ley

Experimenterende gebruiker
Wat ik ervan hoor, is het voor veel microdoseerders even zoeken naar de juiste dosering. Dat verschilt per persoon. Ik denk dat ik er zelf voor zou kiezen om voorlopig alleen op vrije dagen te doseren, zodat je plannen kan aanpassen als je je toch te trippy gaat voelen. Probeer al te ingewikkelde situaties te voorkomen op een microdose dag zolang het nog effect nog onvoorspelbaar is.

Na een volwaardige trip heb ik zelf een afterglow effect wat lijkt op het effect van microdoseren. Dat kan gerust een week of langer duren. Ik zou daarom na een trip pas weer gaan microdoseren als je merkt dat de lange termijn effecten van je volwaardige trip weg zijn.
Je kunt een dagboekje bijhouden waarin je verschillende aspecten van je leven volgt, waardoor je na verloop van tijd een subjectiever beeld hebt van hoe het gaat en wat het voor je heeft betekend.

Veel succes en ik ben erg benieuwd hoe het bevalt!

Fyrckant

Bewuste gebruiker
@Hierboven, bedankt voor de reacties. Is een 1 day on, 2 days off dan nog steeds aan te raden met 10ug of was dat voor de 20ug bedoeld? Ik heb me eventjes ingelezen in het doseren met een pipetflesje, maar dat stel ik nog eventjes uit voordat ik die spullen aan ga schaffen. Ik wil eerst even aanzien hoe het knippen bevalt, mocht ik een te groot verschil merken dan zal ik daar naar overgaan.

Ik zal een volwaardige trip uitstellen totdat de cycle voorbij is.

Ik kan niks vinden over een 'serotininecyclus', zou je dit kunnen belichten?
Het ritme is niet gekoppeld aan de dosis, al bouw je met hogere doses wel meer tolerantie op. Maar het 1 om 2 ritme is volgens mij niet alleen vanwege tolerantie, het is ook zodat je de verschillen blijft ervaren. De dag na een md is echt anders dan die twee dagen erna.

10ug is een goede begindosis. Vanaf daar kun je een beetje gaan zoeken naar wat je prettig vind. Zelfde geldt eigenlijk ook voor dat ritme. Ik doseer zelf liever iets hoger maar minder regelmatig.

trippyhippy

Newbie
Oke dan zal ik beginnen met een 1-2 interval, bedankt voor je antwoord. Nog 1 laatste vraag. Ik zie in veel topics dat blotters lucht- en lichtdicht verpakt moeten worden. Hoe zit dit met de kleine stukjes die ik ga knippen voor de md? Hoe bewaar je die?

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Oke dan zal ik beginnen met een 1-2 interval, bedankt voor je antwoord. Nog 1 laatste vraag. Ik zie in veel topics dat blotters lucht- en lichtdicht verpakt moeten worden. Hoe zit dit met de kleine stukjes die ik ga knippen voor de md? Hoe bewaar je die?
Kan toch ook wel in een stukje alu folie? Ik ben er zelf niet zo secuur mee, laat het gewoon in gripzakjes zitten. Ik heb het verschil laatst wel gemerkt tussen een oude 30ug snipper van bijna een jaar en een nieuwe van 25, maar het was ook weer geen heel groot verschil. De nieuwe 25 was wel echt sterker.

trippyhippy

Newbie
Nou ik heb de boel vandaag eindelijk binnen gekregen terwijl ik zaterdag al besteld had, PostNL is traag deze dagen. Ik verbaasde mij erover dat die zegels zo minuscuul zijn, volgens mij maar een halve cm lang en breed. Het leek mij daarom ook handiger om ze in 8 driehoekjes te knippen aangezien ik niet bepaald de vaste handen van een chirurg heb. Dat lukte me prima, dus ze zijn nu ongeveer 12.5ug per stuk.

Ik zal de 1-2 interval aanhouden. Met 8 driehoekjes kom ik op 24 dagen uit, ofwel bijna 3.5 week, na die tijd zal ik evalueren. Ik heb wel meerdere zegels besteld, maar deze heb ik nog even heel ingepakt om te kijken wat het effect zal zijn van de eerste cycle.

Ik neem morgenochtend het eerste driehoekje :)

trippyhippy

Newbie
Vrijdag had ik de eerste genomen, mijn dag verliep echter niet hoe een normale werkdag voor mij verliep. Mede daardoor voelde ik eigenlijk geen verschil. Morgen pak ik mn 2e driehoekje en heb ik een normale werkdag, hopelijk kan ik dan het verschil duidelijker merken. Ik hou jullie op de hoogte :)

0t0lerance

Wilde net vragen wat je vond. even geleden zelf ook begonnen; ik ben met 12.5 begonnen, 18.75 en 25 ervaren. 20 (eigenlijk 18,75.. heb het ook in hoekjes geknipt) is voor mij toch wel de limiet, bij 25 merkte ik dat het wel aanwezig is. Ik ervaar 12.5 als een mild kopje koffie, energie, maar geen gejaagd gevoel soort ontspannen motivatie.. lastig uit te leggen.

Laatst bewerkt:

trippyhippy

Newbie
Wilde net vragen wat je vond. even geleden zelf ook begonnen; ik ben met 12.5 begonnen, 18.75 en 25 ervaren. 20 (eigenlijk 18,75.. heb het ook in hoekjes geknipt) is voor mij toch wel de limiet, bij 25 merkte ik dat het wel aanwezig is. Ik ervaar 12.5 als een mild kopje koffie, energie, maar geen gejaagd gevoel soort ontspannen motivatie.. lastig uit te leggen.
Op welke dose zit je nu steady? Als ik na morgen nog steeds geen verschil merk met een 12.5ug driehoekje pak ik 18.75ug bij de derde keer (donderdag). Had eerst het idee om 8x 12.5ug te doen, maar ik vind het ook zonde om hierop te gaan op als ik er niks van merk natuurlijk, eens zien hoe het morgen gaat :)

Fyrckant

Bewuste gebruiker
18.75! Wat voor een schaar heb jij. Dat is echt superklein 😄. Je hebt ook blotters van 20ug he, dat knipt wat gemakkelijker. Of 1/8 van een 150 zegel kan natuurlijk ook.

Voor mij ligt het kantelpunt rond 15ug. Afgelopen vrijdag weer 25 gedaan. Lekker naar het bos gefietst met de kids, beetje mos kijken 🥳

0t0lerance

18.75! Wat voor een schaar heb jij. Dat is echt superklein 😄. Je hebt ook blotters van 20ug he, dat knipt wat gemakkelijker. Of 1/8 van een 150 zegel kan natuurlijk ook.

Voor mij ligt het kantelpunt rond 15ug. Afgelopen vrijdag weer 25 gedaan. Lekker naar het bos gefietst met de kids, beetje mos kijken 🥳
Nou... met een pincet. latex handschoentje, hobby schaartje en met wat geduld lukt het prima een hoekje precies door de midden te knippen (meestal boven een keukenpapiertje, anders krijg je het niet meer opgepakt) De blotters van 20ug vond ik een beetje aan de prijzige kant, ik heb ze per 10 gekocht a 100ug per stuk, en heb er nog 14 over geloof ik (een paar aan m'n pa gegeven). Dus voorlopig heb ik zat

0t0lerance

Op welke dose zit je nu steady? Als ik na morgen nog steeds geen verschil merk met een 12.5ug driehoekje pak ik 18.75ug bij de derde keer (donderdag). Had eerst het idee om 8x 12.5ug te doen, maar ik vind het ook zonde om hierop te gaan op als ik er niks van merk natuurlijk, eens zien hoe het morgen gaat :)
18,75 vind ik het prettigst tijdens het werk.. 25 voor een dag in het weekend, dat voel je echt wel. Verder heb ik geen ervaring met een normale dosering. Wél moet ik bekennen dat die 12,5 veel meer opviel toen de zon scheen, ik liep dan ook in de natuur. Nu het weer wat grauwer is merk ik er minder van, als ik thuis zit merk ik er bijna niks van, in de natuurlijk 'lijkt' het meer op te vallen. Maargoed, ik heb nog heel weinig ervaring en ben ook nog aan het ontdekken.

trippyhippy

Newbie
Vandaag was het wederom niet bijzonder. Wellicht een iets betere focus, maar ditzelfde effect heb ik ook met een bak koffie. Donderdag maar eens 18.75ug proberen. Lekker priegelen met die mini driehoekjes, wordt vast een succes :P

Wat me wel opviel is dat tijdens/na een fietstocht van maarliefst 1.5km het wel een klein beetje ging tintelen aan de rechterkant in mn hersenen (inb4 "omdat je ze nooit gebruikt"), maar zoals hierboven beschreven had het verder niet veel effect. Beetje dezelfde tintelingen die ik voelde tijdens een truffeltrip, alleen dan vele malen lichter. Misschien net niet genoeg ofzo?

trippyhippy

Newbie
18.75ug beviel een stuk beter, ik merkte dat het aanwezig was. Voornamelijk als ik ergens mee bezig was, kon ik de concentratie en focus net iets langer volhouden. Volgende keer maar even blotters van 150ug halen, het knippen was inderdaad geen succes :sweatsmile:

0t0lerance

18.75ug beviel een stuk beter, ik merkte dat het aanwezig was. Voornamelijk als ik ergens mee bezig was, kon ik de concentratie en focus net iets langer volhouden. Volgende keer maar even blotters van 150ug halen, het knippen was inderdaad geen succes :sweatsmile:
Ja he, dat voel je wel ergens. Ik merk dat ik toch wel fan ben van de 25ug en ga voor in het weekend eens een blotter in 3 repen knippen (33ug).. ik merk dat het 'gevoel' net als je eerste kopje koffie of eerste biertje even wennen is en in het begin wat ongemakkelijk kan voelen. Al met al ervaar ik 25 microgram als een kopje koffie met rustige energie, de zin om allerdaagse dingen te doen zonder het gehaaste gevoel. Verder merk ik dat langzamer praten en de tijd nemen om de juiste woorden te kiezen voorkomt dat je over je woorden struikelt. Hetzelfde effect als wanneer je de was aan het opvouwen bent en even tot jezelf komt. Waarom kies je voor 150 blotters? Lijkt mij lastiger doseren met kleine stukjes.. wat is trouwens jou beweegreden geweest voor 1cP-LSD en niet 1P-LSD?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan