Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

WeAreThe99%

Experimenterende gebruiker
Hallo beste levensgenieters op het drugsforum.

Ik heb een vraag over welke van de twee het best geschikt is om te gaan microdoseren.

Hoe ik het voor mij zie is om 1cp of 1p lsd 4 zegeltjes van 150microgram in een pipet flesje te doen van 30ml om te gaan druppelen. Misschien hou ik het op 2 zegels als dat ook werkt.

Kan iemand mij vertellen die hier weet van heeft wat een betere aanrader is om mee te gaan microdoseren als het gaat om 1cp lsd en 1p lsd.?

Groetjes

Flualhamdulillam

Bewuste gebruiker
Beide varianten fungeren waarschijnlijk als een zogenoemde ‘prodrug’ voor LSD-25 (simpel weg ‘reguliere’ LSD). Dit houdt in dat het in je lichaam wordt omgezet tot LSD.

De trips worden veelal ervaren als niet te onderscheiden!
Dat microdoseren dus verschillen aan het licht zal brengen, die kans acht ik klein 🙂

WeAreThe99%

Beide varianten fungeren waarschijnlijk als een zogenoemde ‘prodrug’ voor LSD-25 (simpel weg ‘reguliere’ LSD). Dit houdt in dat het in je lichaam wordt omgezet tot LSD.

De trips worden veelal ervaren als niet te onderscheiden!
Dat microdoseren dus verschillen aan het licht zal brengen, die kans acht ik klein 🙂
Hoeveel zegeltjes van 150 microgram raad je aan in een pipet flesje van 30 ml?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hoeveel zegeltjes van 150 microgram raad je aan in een pipet flesje van 30 ml?
Ervoor zorgen dat je rond de 10 ug binnenkrijgt per dosering.

Stel, je gooit in 10 ml water een 100 microgram blotter. In 1 ml zitten ongeveer 20 druppels (het gemiddelde volume van een druppel water is 0,04-0,05 ml), dus in 10 ml zitten zo'n 200 druppels. Omdat je 10 ug van de 100 ug per dosering wilt, moet je die 200 druppels dus weer door 10 delen en kom je dus op 20 druppels uit voor een microdosering van 10 ug LSD.

Stel, je gooit in 30 ml water 2x150 microgram blotters. In 30 ml zitten ongeveer 30 x 20 druppels= 600 druppels. Je hebt dan dus 300 ug LSD per 600 druppels. En je wilt weer 10 ug LSD per microdosering, dus dan zou je (300/10=30) 1/30ste van die 600 druppels moeten nemen voor 10 ug. 600/30=20. Dus ook 20 druppels voor 10 ug LSD.

En dan kun je eventueel nog wat experimenteren met minder/meer LSD per ml, want 10 ug is niet voor iedereen de ideale microdosering.

Als iemand ziet dat ik een rekenfout heb gemaakt, please zeg en corrigeer het even. :)

Ligt eraan wat je gewend bent , een stevige trip neem ik zelf al gauw rond de 300-400ug. Maar ben wel wat gewend kwa trippen :)
Het gaat hier om microdoseren. Oftewel, rond de 10 ug doseren.

WeAreThe99%

Ligt eraan wat je gewend bent , een stevige trip neem ik zelf al gauw rond de 300-400ug. Maar ben wel wat gewend kwa trippen :)
Qua trippen ben ik ook wel wat gewend. Maar hierbij gaat het om microdoseren. Dus het is niet de bedoeling dat ik ga trippen. Mijn intentie om te microdoseren is om het brein maximaal te laten werken. Helder, energiek, spiritueel bewust zijn in het dagelijks leven etc. Zonder microdoseren lukt het mij ook wel maar ik ben hier benieuwd naar en heb hier interesse in. In het verleden gebruikte ik om te trippen en te spacen. Ik zit op het moment in een stadium dat ik het medicinaal wil gebruiken ( microdoseren ).

WeAreThe99%

Stel, je gooit in 10 ml water een 100 microgram blotter. In 1 ml zitten ongeveer 20 druppels (het gemiddelde volume van een druppel water is 0,04-0,05 ml), dus in 10 ml zitten zo'n 200 druppels. Omdat je 10 ug van de 100 ug per dosering wilt, moet je die 200 druppels dus weer door 10 delen en kom je dus op 20 druppels uit voor een microdosering van 10 ug LSD.

Stel, je gooit in 30 ml water 2x150 microgram blotters. In 30 ml zitten ongeveer 30 x 20 druppels= 600 druppels. Je hebt dan dus 300 ug LSD per 600 druppels. En je wilt weer 10 ug LSD per microdosering, dus dan zou je (300/10=30) 1/30ste van die 600 druppels moeten nemen voor 10 ug. 600/30= ook 20 druppels voor 10 ug LSD.

En dan kun je eventueel nog wat experimenteren met minder/meer LSD per ml, want 10 ug is niet voor iedereen de ideale microdosering.

Als iemand ziet dat ik een rekenfout heb gemaakt, please zeg en corrigeer het even. :)

Dankjewel hier heb ik wat aan!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter

Stel, je gooit in 30 ml water 2x150 microgram blotters. In 30 ml zitten ongeveer 30 x 20 druppels= 600 druppels. Je hebt dan dus 300 ug LSD per 600 druppels. En je wilt weer 10 ug LSD per microdosering, dus dan zou je (300/10=30) 1/30ste van die 600 druppels moeten nemen voor 10 ug. 600/30=20. Dus ook 20 druppels voor 10 ug LSD.

Had daar overheen gekeken :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Wat voor vloeistof ga je gebruiken? Gedistilleerd water is volgens mij wel aan te raden. Sommigen gebruiken ook wodka omdat de LSD daar beter (gelijkmatiger) in oplost.

WeAreThe99%

Wat voor vloeistof ga je gebruiken? Gedistilleerd water is volgens mij wel aan te raden. Sommigen gebruiken ook wodka omdat de LSD daar beter (gelijkmatiger) in oplost.
Ik van plan om mijn distilleer apparaat te gaan gebruiken voor het water die ik wil gebruiken. Ik wil alcohol vermijden. Word het ook opgenomen zonder alcohol ?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik van plan om mijn distilleer apparaat te gaan gebruiken voor het water die ik wil gebruiken. Ik wil alcohol vermijden. Word het ook opgenomen zonder alcohol ?
Uiteraard, het lost ook wel op in water, gedistilleerd of niet. Het lost alleen beter op met alcohol. Gewoon (gedistilleerd) water is goed hoor.

WeAreThe99%

Hallo voor de mensen die dit lezen, Ik heb dus LSD 25 gehaald 3 dagen geleden. Heb het in een pipet flesje gedaan met gedistilleerd water. dit is mijn 3e dag achter elkaar dat ik aan het microdoseren ben. Gisteren was het na mijn idee meer dan een microdosis, maar goed het is wel lekker.
Ik lees op het internet dat je 1 keer in de 3 dagen zou moeten druppelen inplaats van elke dag.
Mijn vraag is dus,.. Maakt het uit als je elke dag druppelt? Houd het zijn medicinale werking?

Wat ik er op het moment van merk is dat ik vrolijker ben en rustiger ben. Socialer ( ben ik ook van mezelf maar goed. ) en in de avonden merk ik dat ik moe ben en een gevoel van tevredenheid ervaar.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Elke dag diet het effect te niet, je bouwt dan snel tolerantie op waardoor het gewoon geen nut meer heeft. Om de 2 dagen is (in mijn ervaring) al krap op het randje. Ik deed op maandag,woensdag en vrijdag doseren maar na dat 3 weken vol te houden raakte ik et voor zo een 1,5 uur van overtuigd dat ik god geworden was. Achteraf vrij hilarisch maar dat is niet het enige vreemde wat ik meegemaakt heb na een tijdje microdoseren. T is leuk, maar voldoende tijd ertussen houden om een soort van te ‘grounden’ is wel aan te raden.

WeAreThe99%

Elke dag diet het effect te niet, je bouwt dan snel tolerantie op waardoor het gewoon geen nut meer heeft. Om de 2 dagen is (in mijn ervaring) al krap op het randje. Ik deed op maandag,woensdag en vrijdag doseren maar na dat 3 weken vol te houden raakte ik et voor zo een 1,5 uur van overtuigd dat ik god geworden was. Achteraf vrij hilarisch maar dat is niet het enige vreemde wat ik meegemaakt heb na een tijdje microdoseren. T is leuk, maar voldoende tijd ertussen houden om een soort van te ‘grounden’ is wel aan te raden.
Dankjewel voor je reactie!
Ik ga proberen morgen en die morgen daarna het een keer niet aan te raken. Ik vind het al lastig genoeg om niet bij te nemen op een dag

Martinus

Wijs gebruiker
uhu, ik zou het meer omschrijven als een psychose of minimaal een waanidee maargoed dat ben ik

Ik heb op wiet wel eens dat ik het me voorstel dat ik in verbinding kom met alles in de realitijt. En dat ik dan de macht zou hebben om als uitverkorene de wereld te begelijden naar een utopia in de toekomst.

Ik kan mezelf nooit zover krijgen omdat dat het einde van het spel van het leven zou zijn. Dan wens ik dat iedereen vergeet dat het ooit gebeurt is.

Dus ja, mijn conclusie daarvan is dat god zijn er op neer komt dat je uit liefde voor alles niks doet.

Maar het voelt wel goed ^^ of was dat de wiet ?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan